Getver dat zou ik niet meer willen hebben hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat misselijkmakend nerveuze gevoel in je buik![]()
Je lijkt je zo op jouw indruk van haar liefdesleven te focussen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:51 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee hoor , ik heb haar nog niet ten huwelijk gevraagd.
En nu is het mijn beurt om vragen te stellen.
Hoe kom je daarbij ?
Dan is ie zo klaarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je lijkt je zo op jouw indruk van haar liefdesleven te focussen.
Wow , krijg ik nu twee maanden ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik nam het eerst voor je op. Maar na wat ik gelezen heb van je heb ik daar spijt van.
Je moet zelf in die gesloten zak gaan zitten. Gooi ik het wel weg
Die ontlading als hij/zij ja zegtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Getver dat zou ik niet meer willen hebben hoor.
Weet ik wel maar praten is lastig als er geen geluid uit komt.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:50 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Gewoon niet denken maar doen...
nee heb je, ja kan je krijgen. Maak gewoon een praatje en zie wat er van komt. Als je niks doet heb je sowieso verloren.
Met die kronkel van jou heb je levenslang.quote:
Nou ja, opzich niet natuurlijk, maar het heeft ook wel weer ietsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je zou willen dat je die moeite soms nog wel had? Die zenuwen?
Ik herken zijn uitspraak en opzich zijn die spanningen ook wel leuk, maar het losse heeft ook wel wat vind ik. Enige voordeel van het losse is dat je daardoor weer makkelijker ook werkelijk succes hebt. Maar als het kon had ik ook weer liever wat van die spanning terug.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je zou willen dat je die moeite soms nog wel had? Die zenuwen?
Daar voel je je weer jong door? Zoals bij kalverliefde?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, opzich niet natuurlijk, maar het heeft ook wel weer iets.
Hoelang ben je daar nu ondertussen mee samen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:54 schreef Ripley het volgende:
Ik was ontzettend zenuwachtig toen ik nog niet wist hoe het zat met zbbrox
hoe zat het ook alweer met het gras bij de buurman?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:54 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik herken zijn uitspraak en opzich zijn die spanningen ook wel leuk, maar het losse heeft ook wel wat vind ik. Enige voordeel van het losse is dat je daardoor weer makkelijker ook werkelijk succes hebt. Maar als het kon had ik ook weer liever wat van die spanning terug.
Inderdaad , meestal gaat het van achteren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste weet je vaak niet van te voren he
Ja, zoietsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar voel je je weer jong door? Zoals bij kalverliefde?![]()
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:56 schreef kitao het volgende:
[..]
Inderdaad , meestal gaat het van achteren.
Mja, dat is dan ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zoiets. gewoon dat onschuldige, niet doorspekt van de voorafbedachte en ingecalculeerde vooroordelen
.
Bedenk jezelf waarom je zenuwachtig bent. Wat is het ergste wat je kan overkomen? Gewoon doen en als het mislukt? Ach dan komt er wel weer een andere kans.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Weet ik wel maar praten is lastig als er geen geluid uit komt.....
Jij bent er met 48 uur vanaf. Ik heb nog 8 dagen te gaan!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:57 schreef Barbusse het volgende:
48 uur wachten....
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
sterkte kerel!quote:
8 maandenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar voel je je weer jong door? Zoals bij kalverliefde?![]()
[..]
Hoelang ben je daar nu ondertussen mee samen?
Meestal richt ik me meer op het gras bij de buurvrouw... en dan heb ik er het liefst zo min mogelijk liggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoe zat het ook alweer met het gras bij de buurman?
Veuls te weinig , het virtuele gebeuren niet eens meegerekend.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Slaat die vonk (afhankleijk van de kringen waar je mee om gaat) vaak of weinig over
Ja dat klopt en ik weet het ook allemaal wel maar op moment van uitvoeren krijg ik black out.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:56 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Bedenk jezelf waarom je zenuwachtig bent. Wat is het ergste wat je kan overkomen? Gewoon doen en als het mislukt? Ach dan komt er wel weer een andere kans.
Tikt snel doorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
8 maandenLigt er een beetje aan ook vanaf wanneer je rekent, ik heb laatst opgezocht wanneer we naar rome zijn geweest (want toen was de eerste kus) dus daar ga ik maar van uit
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:58 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Meestal richt ik me meer op het gras bij de buurvrouw... en dan heb ik er het liefst zo min mogelijk liggen
Hoevaak kom je eigenlijk kickmeisjes tegen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:58 schreef kitao het volgende:
Veuls te weinig , het virtuele gebeuren niet eens meegerekend.
Ja oke, das waar...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bent er met 48 uur vanaf. Ik heb nog 8 dagen te gaan!!!
Dank! Gesprek ging bijzonder prettig goed. Wat alleen maar goed is, gezien het feit dat het Engelstalig was met een Italiaan met een accent dat vetter was dan Don Corleone.quote:
en dan nog 9 mndquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij bent er met 48 uur vanaf. Ik heb nog 8 dagen te gaan!!!
Rome was de tweede date he, dus toen was alles nog niet duidelijk en zoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tikt snel doorooh je was al naar Rome geweest voordat je 'echt' wat had?
Hopelijkquote:
Valt mee , ze wou me niet opzoeken in rotterdam , is trouwens al een tijd geleden dat ik dat gevraagd heb.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je lijkt je zo op jouw indruk van haar liefdesleven te focussen.
Ik mis iets?quote:
Oh dat wist ik niet. ff naar Rome voor een datequote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Rome was de tweede date he, dus toen was alles nog niet duidelijk en zo
Zelfvertrouwen... het magische woordquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat klopt en ik weet het ook allemaal wel maar op moment van uitvoeren krijg ik black out.....
Ja, eigenlijk wel. En ik vond het wel leuk om gewoon te kiezen voor het leuke en niet per se het verstandigequote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik mis iets?
[..]
Oh dat wist ik niet. ff naar Rome voor een dateDan moet je toch al goed gevoel hebben gehad.
Owja dat was hetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:02 schreef kitao het volgende:
[..]
Valt mee , ze wou me niet opzoeken in rotterdam , is trouwens al een tijd geleden dat ik dat gevraagd heb.
Ik heb verder niet zoveel met haar, behalve dan wat schuine opmerkingen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. En ik vond het wel leuk om gewoon te kiezen voor het leuke en niet per se het verstandigeGelukkig pakte het goed uit
Met veel dingen heb ik dat wel....helaas op dat gebied (nog) niet....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:02 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen... het magische woord
Dat niet eensquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:05 schreef Ripley het volgende:
Je hebt hem opgegeild en verder niet gehapt he, Cue
Gaat dit nou over Cue?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:02 schreef kitao het volgende:
[..]
Valt mee , ze wou me niet opzoeken in rotterdam , is trouwens al een tijd geleden dat ik dat gevraagd heb.
Ik heb verder niet zoveel met haar, behalve dan wat schuine opmerkingen.
Veuls te weinig , ik kon er éen maar die heeft me afgewezen omdat ik al getrouwd was.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoevaak kom je eigenlijk kickmeisjes tegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |