Ja, vooral malloten vanavond.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:27 schreef Jian het volgende:
Is er vanavond nog Open Podium en zo ja, is er al een mallotenartiestenlijst ?
Kirsten is er vanavond!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:27 schreef Jian het volgende:
Is er vanavond nog Open Podium en zo ja, is er al een mallotenartiestenlijst ?
Erg hè? Het ontglipt hem.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[
Dat lekker denigrerende toontje ook..
Ik dacht dat 'Neef Harrie' ook zou komen..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:31 schreef Toverheks het volgende:
Programma van vanavond en Kirsten babbelt de boel aan elkaar.![]()
Bij het programma VOP krijgen artiesten de kans hun talenten te tonen en een stukje van hunzelf te laten zien via een kort interview vooraf.
20.00 uur Pete Young
20.25 uur Erik Fortuin
20.55 uur Edje en Rotja
21.10 uur Johnny Valentino
21.40 uur Gijs van Dam
Volgens mij weet ik waaraan het ligt, maar ik ga niet als zoveelste zogenaamde expert daar op de chat vertellen hoe ik denk dat het zit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:41 schreef Jian het volgende:
"Where's my snare? I have no snare in my headphones"![]()
Ik ook. Ik vind alleen de voorbereidingen leuk om te zien.quote:Ik denk dat ik maar naar Sven ga kijken ..
Alsido, die gaat het vanavond in de regie ook doen. Peter gaat het podiumgeluid doen, daar waar ik dacht dat die pas morgen weer zou komen.quote:
Tenminste iets wat ie kan ...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Twiki heeft vandaag de functie van rondlopen met een mok thee in de hand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |