Ik ben op de hoogte van het laatste stukje tekst maar je moet toch even jouw verwachtingspatroon van de kosten voor de geheugenmodules bijstellen..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:36 schreef Cothen het volgende:
Wegens wat gestuntel van mijzelf en defecten heb ik de volgende hardware over:1GB DDR PC3200 400MHz (3 stuks)
1x Kingston
2x Transcend
25 euro per stuk
Bieden staat vrij.
Alles is op te halen in Gouda of te verzenden voor kosten koper.
12,50 inclusiefquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:36 schreef Cothen het volgende:Asus P5B Deluxe/WIFI-AP
Volledige specs
S775, DDR2, 2x gigabit lan, onboard wifi
Tijdens het updaten van het BIOS is het helaas mis gegaan. Het schijnt mogelijk te zijn om dit te fixxen, maar mij is het niet geukt. (incl doos en handleiding, originele CD is van de week op magische wijze verdwenen)
20 euro ?
Dat is ook helemaal niet erg, maar als ik hier een vraagprijs neer ga zetten van 15 euro gaat iedereen daar weer onder zitten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:47 schreef Bootje84 het volgende:
Transcend zal nog goedkoper zijn... Ik denk dat je blij mag zijn als je 15 euro per reepje krijgt, maar goed. Jouw keuze.
je hebt PM.quote:
Ik heb inmiddels al een nieuw moederbordquote:En die p5B .....? ff op ebay de bioschip erbij kopen en erin prikken!
Zit wat in. Dan heb ik niets gezegd. Gratis kickquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:03 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet erg, maar als ik hier een vraagprijs neer ga zetten van 15 euro gaat iedereen daar weer onder zitten.
Ga ik straks achter komenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:15 schreef john2406 het volgende:
Asus P5B Deluxe/WIFI-AP
Heb je van dit bord beide biosen geupdate?
Heb je het al gekocht dan Prowl?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |