Je bent er eentje vergetenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Scuttle (Little Mermaid) vs. Flounder (The Little Mermaid)
Mushu (Mulan) vs. Kronk (Emperor's New Groove)
Kaa (Jungle Book) vs. Hyena's (Lion King)
Tantor (Tarzan) vs. Orville (The Rescuers)
Grumpy (Snow White) vs. Mr Potato Head (Toy Story)
Denk dat als ik dat bij de eerste ronde had gedaan, dat er dan wel wat sidekicks door waren gegaan.quote:
ik heb ze allemaal gegoogeld vantevoren hoor...quote:Op maandag 8 maart 2010 15:47 schreef Patch het volgende:
[..]
Denk dat als ik dat bij de eerste ronde had gedaan, dat er dan wel wat sidekicks door waren gegaan.
Echte Disney-fans hoeven niet te googelen !quote:Op maandag 8 maart 2010 15:49 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal gegoogeld vantevoren hoor...
Dan hebben echte Disney-fans ook geen plaatjes nodigquote:Op maandag 8 maart 2010 15:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Echte Disney-fans hoeven niet te googelen !
![]()
Sommige namen zeiden me niet zoveel, omdat ik de film vroeger in het Nederlands heb gezien, of omdat ik er ooit een eigen naam voor had bedacht. Daarom alles maar gelijk gecheckt.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:50 schreef Patch het volgende:
[..]
Echte Disney-fans hoeven niet te googelen !
![]()
Ik ken ook voornamelijk de Nederlandse namen dus dan moet ik ze googlen om te ontdekken dat ze met Flounder gewoon Botje bedoelen.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:01 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Sommige namen zeiden me niet zoveel, omdat ik de film vroeger in het Nederlands heb gezien, of omdat ik er ooit een eigen naam voor had bedacht. Daarom alles maar gelijk gecheckt.
Mijn mening:quote:
Genie vind ik persoonlijk niet zo leuk eigenlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Mijn mening:
In de droomfinale moeten zeker Lumiere, Sebastian, Genie en Timon&Pumbaa zitten.
Ben nooit zo'n fan geweest van Baloo.
Maar Wilbur is zeker een ondergewaardeerd karakter, zo ook Slim.
Kronk is aan het verliezen van Mushuquote:Op maandag 8 maart 2010 20:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mijn droomfinale is Kronk vs. Sir Hiss.
Grappig, ik vind juist de stem van Eddie Murphy goed bij het personage passen. Ik vind het de typische stem van een klungelig en aandoenlijk personage. Net zoals donkey in Shrek. Mushu is naar mijn mening juist het personage dat wat humor en luchtigheid toevoegd in een animatiefilm met een naar mijn mening redeljik "zwaar" verhaal. Wat bij mij misschien meespeelt is dat ik Mushu het lichtpunt vind in een film die qua verhaal mij minder aanspreekt dan andere disneyfilms.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:31 schreef Patch het volgende:
Mushu is ook een verdomd druk personage in een verkeerde setting, naar mijn mening.
Alsof ze voort wilden borduren op een Robin Williams/Genie-karakter, maar naar mijn mening een mislukte poging. Daarentegen paste Murphy idd beter thuis in de Dreamworks-Shreks....
Kronk is een vrij originele sidekick.
Ik heb nergens gepost dat de stem van Murphy niet bij Mushu past.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:16 schreef Robar het volgende:
[..]
Grappig, ik vind juist de stem van Eddie Murphy goed bij het personage passen. Ik vind het de typische stem van een klungelig en aandoenlijk personage. Net zoals donkey in Shrek. Mushu is naar mijn mening juist het personage dat wat humor en luchtigheid toevoegd in een animatiefilm met een naar mijn mening redeljik "zwaar" verhaal. Wat bij mij misschien meespeelt is dat ik Mushu het lichtpunt vind in een film die qua verhaal mij minder aanspreekt dan andere disneyfilms.
ik ben blindquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Stembussen gaan dichtDe stemmen worden nu geteld!
dank jequote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
@NvM dankje
@Lonewolf, prima, hier zijn de uitslagen:
Ik ben zwakquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:05 schreef Robar het volgende:
Ik weiger nog te stemmen, omdat Mushu eruit ligt
Beste schurk?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:04 schreef Patch het volgende:
Al ideetjes voor het volgende tournament?
Beste Disney-song wellicht?
Jaaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:04 schreef Patch het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:04 schreef Patch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |