Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mag ik eigenlijk zelf mee nomineren? Geen idee wat de precieze etiquette is van dit soort dingen
Zal toch wel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mag ik eigenlijk zelf mee nomineren? Geen idee wat de precieze etiquette is van dit soort dingen
Het is gebruikelijk dat de organisator van een tournament als laatste stemt, om de rest niet te beïnvloeden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:47 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, ik zag Purepoisonperfume ook niet meestemmen in het andere Disney-tournament, dus misschien dat je wordt gespankt als je zelf meestemt ofzo
De ultieme slechterik is natuurlijk deze mijnheer, daar is geen tournament voor nodig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:19 schreef Moontje1980 het volgende:
Mocht er nog een beste villains topic komen: ik nomineer alvast Hades uit Hercules: "Did my hair go out?"
[ afbeelding ]
Daar durf ik toch tegenin te gaan - Gaston is de ergste. Brr. Hij probeerde het Beest te doden !quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
De ultieme slechterik is natuurlijk deze mijnheer, daar is geen tournament voor nodig.
[ afbeelding ]
En van onder tot boven is hij zwaar behaard!quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Daar durf ik toch tegenin te gaan - Gaston is de ergste. Brr. Hij probeerde het Beest te doden !
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:28 schreef Frollo het volgende:
[..]
En van onder tot boven is hij zwaar behaard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |