Uitkeringkje?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:12 schreef Thomas B. het volgende:
Mijn vader heeft de volgende redenering (waar maakt ie zich druk om): Wanneer het papier aan de muurkant hangt is de draaihoek die je met je pols en elleboog moet maken om een stukje af te schuren comfortabeler. Het papier hangt iets verder. Soms vraag ik me af waar de beste man de tijd vandaan haalt om over dat soort dingen na te denken.
mssn poept ie langzaam?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:12 schreef Thomas B. het volgende:
Mijn vader heeft de volgende redenering (waar maakt ie zich druk om): Wanneer het papier aan de muurkant hangt is de draaihoek die je met je pols en elleboog moet maken om een stukje af te schuren comfortabeler. Het papier hangt iets verder. Soms vraag ik me af waar de beste man de tijd vandaan haalt om over dat soort dingen na te denken.
Jou moeder hangt bij JOUW thuis reeds GOED HANGENDE rollen, alsnog andersom?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:16 schreef Leandra het volgende:
Het is gvd ruim 40 jaar geleden dat ik een klein kind was, en dat ze het thuis nog zo doet moet ze zelf weten, maar zelfs als ze bij mij thuis is dan draait ze de WC rollen om,
Ja, omdat zij vindt dat het naar de muur hoortquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:18 schreef ukga het volgende:
[..]
Jou moeder hangt bij JOUW thuis reeds GOED HANGENDE rollen, alsnog andersom?
shit, over rare mensen gesproken ....
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zet de rol op de stortbak, dan maakt het niets meer uit.
Koop papier met print, hang het richting de muur en je ziet de print niet meer. Het bewijs dat het andersom hóórt!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, omdat zij vindt dat het naar de muur hoort![]()
![]()
Misschien kan je je moeder eens vragen voor een wetenschappelijk onderbouwde reden voor dit aparte fenomeen?quote:Ja, omdat zij vindt dat het naar de muur hoort
Ik zou haar (slaag) geven!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik zou haar het huis uit schoppen. Waar bemoeit ze zich mee?!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Omdat ik als kind kennelijk de neiging had de WC-rollen af te rollen, of dat zij alleen maar dacht dat ik dat zou gaan doen en het me op die manier moeilijker wilde makenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:21 schreef ParanormalActivities het volgende:
[..]
Misschien kan je je moeder eens vragen voor een wetenschappelijk onderbouwde reden voor dit aparte fenomeen?
Nah, gelukkig komt ze maar een paar keer per jaar sinds we niet meer om de hoek wonenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou haar het huis uit schoppen. Waar bemoeit ze zich mee?!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:16 schreef Leandra het volgende:
Nou nee, het hoort dus iig niet naar de muur (kijk maar naar de puppies op het Page-toiletpapier) maar van de muur af.
Overigens hangt mijn moeder het wel structureel naar de muur, en doet dat omdat ze het mij daarmee als klein kind moeilijker maakte de toiletrol beet te pakken en helemaal af te rollen.
Het is gvd ruim 40 jaar geleden dat ik een klein kind was, en dat ze het thuis nog zo doet moet ze zelf weten, maar zelfs als ze bij mij thuis is dan draait ze de WC rollen om, wat vooral bij de WC beneden erg lastig is, want dan komt het papier achter de verwarming te hangen
Geen idee, die overleed 3 weken voor ik werd geboren....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:27 schreef Stali het volgende:
[..].
Hoe heeft/had jouw oma de rollen hangen? De moeder van je moeder bedoel ik.
Mijn moeder gaat niet zo ver dat ze hier de rollen om zal draaien maar ze heeft ze altijd verkeerd gehangen maar het gekke is, haar moeder hing ze wel goed.
Hij had die tijd ook kunnen investeren in het uitbreiden van jullie WC. Wat een ontzettende lutser moet je zijn om in zo'n huis te wonenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:12 schreef Thomas B. het volgende:
Dat klinkt dan als een tijdelijke oplossing voor jou specifiek, maar dat argument kan niet worden gebruikt door die 1000en andere mensen die dit ook flikken!quote:Omdat ik als kind kennelijk de neiging had de WC-rollen af te rollen, of dat zij alleen maar dacht dat ik dat zou gaan doen en het me op die manier moeilijker wilde maken
Nou, ik weet helemaal niet of ik het werkelijk deed, ik vermoed dat het een soort voorzorgsmaatregel was om te zorgen dat ik het niet (makkelijk) kon gaan doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:32 schreef ParanormalActivities het volgende:
[..]
Dat klinkt dan als een tijdelijke oplossing voor jou specifiek, maar dat argument kan niet worden gebruikt door die 1000en andere mensen die dit ook flikken!
Wie o wie komt er met een echt goed argument ipv alleen maar "gewoonte omdat mijn moeder t ook deed"?
Whehehe, deed ik thuis bij mijn ouders altijd, gewoon het lege rolletje laten hangen, en de volle rollen terug in de kelder leggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:34 schreef RaymondK het volgende:
Helemaal irritant en aso gedrag is het niet ophangen van een nieuwe rol wanneer je de vorige hebt opgemaakt. Ook al staan ze op stapel klaar.
Haha, nu maak je me wel nieuwsgierig naar de dingen die er wel onderdeel van waren..quote:Van alle eigenaardige en ondeugende dingen die ik over mezelf als klein kind gehoord heb, was toiletpapier afrollen geen onderdeel.
Hoe hangt jouw dohcter ze op dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:32 schreef HugoBaas het volgende:
Het hoort inderdaad van de muur af te hangen en alle argumenten daarvoor zijn al genoemd.
Ik hang het altijd van de muur af. Andersom is raar.
Eigenaardig: Het laken op het bed in de logeerkamer had een vlek doordat het ooit op 95 graden gewassen was en er bij diezelfde was een roze laken inzat wat niet tegen 95 graden kon.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:37 schreef ParanormalActivities het volgende:
[..]
Haha, nu maak je me wel nieuwsgierig naar de dingen die er wel onderdeel van waren..
quote:Ondeugend: op 4-jarige leeftijd samen met mijn 5-jarige buurjongentje met de Renault 4 van zijn vader de (ondiepe) sloot ingereden
Ze moesten ons er met de tractor weer uithalen
Duidelijker kan nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:24 schreef cyberbull het volgende:
heeft alleen maar nadeel
want als je zon rol met zon metalen kleppie heb
zal die juist de goede afrol belemmeren omdat je de breeklijnen tegen de val van het metalen kleppie inbeweegt waardoor ze bij minste of geringste scheuren en heb je losse velletjes ipv meter papier
hoop dat het duidelijk is uitgelefd.. ben er bang voor magoed
43quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:52 schreef ParanormalActivities het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Das idd best ondeugend... Hoe oud ben je dan eigenlijk als ik mag vragen? Renault 4 is toch een old timer inmiddels..
Ik heb zelf zo'n verstelbare douchestang tussen de muren geklemd waar 7 a 8 rollen tegelijk op kunnen. Die zit dan recht voor als je op de wc zit, dus kan mezelf een tennisarm vegen bij zware klussenquote:wat ik ook irritant vind is dat er geen tweede wc-rol op sta hoogte zit. Geen enkele wc heeft dat!
terwijl ik wel een papiertje kan gebruiken wanneer ik staand plas om mijn piemel mee af te drogen, maar dan moet ik bukken, en druppel ik per ongeluk plas op mijn broek
Daar hangt het goed, jij hangt het altijd verkeerd. Maar ik heb het maar opgegeven om het goed te hangen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow ik kan daar echt niet tegen... Ik draai het altijd om zodat het weer goed hangt, van de muur af dus. Behalve bij m'n schoonmoeder, daar heb ik het maar opgegeven.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar hangt het goed, jij hangt het altijd verkeerd. Maar ik heb het maar opgegeven om het goed te hangen...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:14 schreef moomoo het volgende:
van de muur af natuurlijk. Tegen de muur is voor onderontwikkelde barbaren.
Ik was altijd mijn handen als ik van de wc kom.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Met het papier tegen de tegeltjes komt het vaak voor dat je ook de tegeltjes zelf aanraakt bij het pakken van het wcpapiertje en daar kunnen wel eens sporen en bacterien van je ontlasting aanzitten. Dus van de muur af is hygienischer.
't Zijn niet mijn woorden hequote:
Dus jij wast eerst je handen en pakt dan pas wc papier?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik was altijd mijn handen als ik van de wc kom.
Maar dat doe je niet op de wc tussen het pakken van velletjes papier in he. Dus die muur zou best wel eens kunnen krioelen bij een papiertjes-naar-de-muur-rol en niet al je gasten wassen hun handen na het toiletbezoek. Bah bah bah.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:21 schreef Duvel het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nou je het zegt, waar hier de rol hangt zit heel de muur onder de stront!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Met het papier tegen de tegeltjes komt het vaak voor dat je ook de tegeltjes zelf aanraakt bij het pakken van het wcpapiertje en daar kunnen wel eens sporen en bacterien van je ontlasting aanzitten. Dus van de muur af is hygienischer.
Daarbij wassen de meeste mensen hun handen echt 2 seconden en gaan niet als een chirurg aan de slag voor een operatie. Handen wassen heeft weinig nut. Bij microbiologie ooit een leuk proefje gedaan met bacterien voor en na het handenwassen. Na het handenwassen waren het er meerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
En je draait met je schone handen de vieze kraan weer dicht en doet de met de vieze deurklink de deur weer dicht
Gadver. Ik mag toch wel aannemen dat mensen voldoende wcpapier gebruiken om niet de hele boel onder te kliederen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik was een fervent 'tegen de muur' type omdat ik dat netter vond oid. Zo'n naar voren hangende rol dat stak maar uit en tegen de muur leek het een beetje netter. Oid vaags.
En toen zag ik dat er een reden is om de rol naar voren te laten hangen en wel hygieneMet het papier tegen de tegeltjes komt het vaak voor dat je ook de tegeltjes zelf aanraakt bij het pakken van het wcpapiertje en daar kunnen wel eens sporen en bacterien van je ontlasting aanzitten. Dus van de muur af is hygienischer.
Ik was direct om! Rol hangt nu van de muur af. Altijd.
Ik krijg smetvrees van jouw verhalen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daarbij wassen de meeste mensen hun handen echt 2 seconden en gaan niet als een chirurg aan de slag voor een operatie. Handen wassen heeft weinig nut. Bij microbiologie ooit een leuk proefje gedaan met bacterien voor en na het handenwassen. Na het handenwassen waren het er meer
nou ja, je immuunsysteem is dan wel weer blij met al die kansjes om zichzelf te trainenquote:
Als ik bij iemand ben waar het papier niet goed hangt, schijt ik altijd op de bril. Als ze het toch al niet zo nauwkeurig met de hygiene nemen, doe ik dat dan ook niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:35 schreef Sheriam het volgende:
Maar het kan me niet schelen als ik ergens ben waar het andersom hangt, en zou nooit de rol gaan omdraaien.
quote:Ik was een fervent 'tegen de muur' type omdat ik dat netter vond oid. Zo'n naar voren hangende rol dat stak maar uit en tegen de muur leek het een beetje netter. Oid vaags.
En toen zag ik dat er een reden is om de rol naar voren te laten hangen en wel hygiene Met het papier tegen de tegeltjes komt het vaak voor dat je ook de tegeltjes zelf aanraakt bij het pakken van het wcpapiertje en daar kunnen wel eens sporen en bacterien van je ontlasting aanzitten. Dus van de muur af is hygienischer.
Ik was direct om! Rol hangt nu van de muur af. Altijd.
Ja, so be it. Ik eet er niet van de vloer, ik lik niet aan de muur, ik trek door zonder handschoenen. Een wc is nou eenmaal goor (als 't niet je eigen wc is).quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat doe je niet op de wc tussen het pakken van velletjes papier in he. Dus die muur zou best wel eens kunnen krioelen bij een papiertjes-naar-de-muur-rol en niet al je gasten wassen hun handen na het toiletbezoek. Bah bah bah.
De wc-bril scheen bij onderzoek een van de schoonste plekken in een huis te zijn. De meeste wc's zijn namelijk wel heel schoon. Behalve dan die in treinenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:46 schreef Duvel het volgende:
Ja, so be it. Ik eet er niet van de vloer, ik lik niet aan de muur, ik trek door zonder handschoenen. Een wc is nou eenmaal goor (als 't niet je eigen wc is).
het is ook makkelijker dat je met het velletje van de muur af hangt. Dan kun je beter het velletje goed grijpen omdat je ruimte tussen de muur en het velletje hebt waar je he hand tussn kan doen. Wanneer het velletje tegen de muur hangt moet je gaan priegelen. Das dus tegen het insticnt inquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:14 schreef moomoo het volgende:
van de muur af natuurlijk. Tegen de muur is voor onderontwikkelde barbaren.
Als je een hele rol gebruikt ken je het er net zo goed doorduwen, scheelt ook weer water.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:38 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet of HPoi tussendoor nog doortrekt als hij per keer een hele rol gebruikt....
en alle rollen natuurlijk aangebroken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:12 schreef ParanormalActivities het volgende:
[..]
Ik heb zelf zo'n verstelbare douchestang tussen de muren geklemd waar 7 a 8 rollen tegelijk op kunnen. Die zit dan recht voor als je op de wc zit, dus kan mezelf een tennisarm vegen bij zware klussen
Da's een idee, een dubbele houder, speciaal voor mensen met veel zeurpieten onder hun vrienden. Hangt er altijd eentje goed.quote:Op donderdag 25 februari 2010 01:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
en alle rollen natuurlijk aangebroken?
maar hey..
als je 7 a 8 rollen hebt.. dan kan je ze gewoon om en om hangen!!
Ach ja, nobody is perfectquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:32 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Ik weet niet hoe ik mijn rol hang. Volgensmij elke keer anders? Sta hier nooit bij stil en verbaas me werkelijk in dit topic!![]()
100% mee eens!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:09 schreef ParanormalActivities het volgende:
Dat maakt heel veel uit! Het papier zit tegen de muur aangeplakt en is niet handig om een nieuw velletje te pakken!!![]()
Is dat een Sven grap?quote:
We hadden vroeger thuis ook schuurpapier. Toen ik op mezelf ging wonen kocht ik het echte spul.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:14 schreef mouthman het volgende:
Oh trouwens.
Schuurpapier ...3 dubbellaags comfy of iets er tussen in?
Ik schuurpapier ..goed voor de harde stukjesen ik hoef me poepert niet steeds te bleken, scheelt ook weer.
Gezien het moment van de post denk ik niet dat het als Sven-grap bedoeld was.... en zo wel dan kunnen we niet anders dan OA voorspellende gaven toedichten.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:07 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Is dat een Sven grap?![]()
Van de muur afnatuurlijk, anders zie je die hondjes/bloemetjes/whatever niet
Oh dat was me niet eens opgevallen, maar vond hem wel grappigquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:16 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Gezien het moment van de post denk ik niet dat het als Sven-grap bedoeld was.... en zo wel dan kunnen we niet anders dan OA voorspellende gaven toedichten.
Dus ook bij mensen thuis als je op bezoek bent? Dat vind ik nu weer lomp, hoe de rol hangt kan me niet schelen maar als ik 't toevallig zou merken dat jij mij in m'n eigen huis gaat vertellen hoe ik m'n eigen toiletrol moet hangen, dan komt er ruzie van. Niemand gaat bij mij thuis ongevraagd dingen anders leggen/zetten, of het mij nu uitmaakt of niet, het is het priciepe dat je iemand anders z'n spullen in z'n eigen huis gewoon laat zoals ze zijn.quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:33 schreef Metalfreak het volgende:
Van de muur af natuurlijk! En overal waar ik kom waar die verkeerd hangt, draai ik 'm om, echt overal...
Nou moe, ik had laatst toch echt de wc-bril omlaag gedaan.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:14 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Dus ook bij mensen thuis als je op bezoek bent? Dat vind ik nu weer lomp, hoe de rol hangt kan me niet schelen maar als ik 't toevallig zou merken dat jij mij in m'n eigen huis gaat vertellen hoe ik m'n eigen toiletrol moet hangen, dan komt er ruzie van. Niemand gaat bij mij thuis ongevraagd dingen anders leggen/zetten, of het mij nu uitmaakt of niet, het is het priciepe dat je iemand anders z'n spullen in z'n eigen huis gewoon laat zoals ze zijn.
Ja, en 't glas/kopje waar je uit te drinken kreeg opgetilt ook natuurlijk, hoe durf je!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:43 schreef mouthman het volgende:
[..]
Nou moe, ik had laatst toch echt de wc-bril omlaag gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |