Uitkeringkje?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:12 schreef Thomas B. het volgende:
Mijn vader heeft de volgende redenering (waar maakt ie zich druk om): Wanneer het papier aan de muurkant hangt is de draaihoek die je met je pols en elleboog moet maken om een stukje af te schuren comfortabeler. Het papier hangt iets verder. Soms vraag ik me af waar de beste man de tijd vandaan haalt om over dat soort dingen na te denken.
mssn poept ie langzaam?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:12 schreef Thomas B. het volgende:
Mijn vader heeft de volgende redenering (waar maakt ie zich druk om): Wanneer het papier aan de muurkant hangt is de draaihoek die je met je pols en elleboog moet maken om een stukje af te schuren comfortabeler. Het papier hangt iets verder. Soms vraag ik me af waar de beste man de tijd vandaan haalt om over dat soort dingen na te denken.
Jou moeder hangt bij JOUW thuis reeds GOED HANGENDE rollen, alsnog andersom?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:16 schreef Leandra het volgende:
Het is gvd ruim 40 jaar geleden dat ik een klein kind was, en dat ze het thuis nog zo doet moet ze zelf weten, maar zelfs als ze bij mij thuis is dan draait ze de WC rollen om,
Ja, omdat zij vindt dat het naar de muur hoortquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:18 schreef ukga het volgende:
[..]
Jou moeder hangt bij JOUW thuis reeds GOED HANGENDE rollen, alsnog andersom?
shit, over rare mensen gesproken ....
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:11 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zet de rol op de stortbak, dan maakt het niets meer uit.
Koop papier met print, hang het richting de muur en je ziet de print niet meer. Het bewijs dat het andersom hóórt!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, omdat zij vindt dat het naar de muur hoort![]()
![]()
Misschien kan je je moeder eens vragen voor een wetenschappelijk onderbouwde reden voor dit aparte fenomeen?quote:Ja, omdat zij vindt dat het naar de muur hoort
Ik zou haar (slaag) geven!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Ik zou haar het huis uit schoppen. Waar bemoeit ze zich mee?!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Omdat ik als kind kennelijk de neiging had de WC-rollen af te rollen, of dat zij alleen maar dacht dat ik dat zou gaan doen en het me op die manier moeilijker wilde makenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:21 schreef ParanormalActivities het volgende:
[..]
Misschien kan je je moeder eens vragen voor een wetenschappelijk onderbouwde reden voor dit aparte fenomeen?
Nah, gelukkig komt ze maar een paar keer per jaar sinds we niet meer om de hoek wonenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou haar het huis uit schoppen. Waar bemoeit ze zich mee?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |