mijn nichtjes van 10 en 12 dragen al tietjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, de komende 4 jaar iig nog geen tietjes
speel maar gewoon verder dan SQquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
het gaat ook zo snel, de ene dag spelen ze nog met My Little Pony en de volgende dag vragen ze zich af of hun tietjes wel groot genoeg zijn
wegen ze ook 100 kilo of zijn ze echt vroegrijp?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
mijn nichtjes van 10 en 12 dragen al tietjes.
je mag er alleen niks van zeggen
nee, van die schrale grietjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wegen ze ook 100 kilo of zijn ze echt vroegrijp?
ik had ook boobies toen ik elf was. Okee, een schraal a-cupje, maar ze zaten er welquote:
Maar hun moeder heeft maar theebuideltjes...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik had ook boobies toen ik elf was. Okee, een schraal a-cupje, maar ze zaten er wel![]()
En FUFR, nu al tietjes = jetsers als ze 16 zijn
kan ook via de genen van vader doorgegeven zijn! Daar heb ik ze ook vanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar hun moeder heeft maar theebuideltjes...
ach, als ze er maar gelukkig van worden.
die vader is 2x ik dus ze krijgen ook een megabuik dan..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan ook via de genen van vader doorgegeven zijn! Daar heb ik ze ook van
Maar die genen hebben ze misschien weer niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
die vader is 2x ik dus ze krijgen ook een megabuik dan..
Nou ja, het is meer kleine meisjes en tietjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:27 schreef Levitation het volgende:
goh, een tieten discussie.
Ze zijn ook maar voor 1 ding gemaakt zodat onze mannen erin kunnen knijpen om te voedenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:31 schreef -moppie- het volgende:
Ik krijg ze ook pas op latere leeftijd! dan groeien ze ga je afvallen dan krimpen ze.
het zijn best rare dingen.
Ik tot 13 of 14 geloof ik, dat terwijl ik verder wel een lekker chubby kind was.quote:
hoi, ik ben er al een paar uur hoor.quote:
spaanse meisjes zijn meestal wat later.quote:
om vast te houden tijdens de daad en om BLBLBLBLBLBLBL tussen te doen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze zijn ook maar voor 1 ding gemaakt zodat onze mannen erin kunnen knijpen om te voeden
niet in dit topicquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
hoi, ik ben er al een paar uur hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |