quote:r.i.p.opa (297)
19 jun, 08:15
zooooo lkker schatje kom naar naar mij toe2 x
Een andere mening van deze jongen:quote:jan (591)
17 feb, 14:12
mmmmm mag ik ik wil je goed vast houden en dan is wat lekkers doen lieverd![]()
![]()
![]()
![]()
Hierquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hahahaha
Waar heb je die vandaan?
geen MC martin maar MC marinquote:
Muuroloogquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Hihi, muuroloog... Toepasselijk.
De beste jongen:quote:Capo di Tutti Capi (373)
1 dec, 22:46
wnr kom je langs dan baaybay
Dan zul je denken; dat valt toch wel mee? Klopt. Maar het komt van deze persoons toetsenbord:quote:Lennart (219)
7 dec, 21:31
whaaaat
Ik hoop een gehackte hyve, want:quote:-Anneloes (292)
14 apr 2009, 16:32
kom hier, laten we neuken en beffen![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:04 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Hierop reageert Henk:
[ afbeelding ]
28 nov, 10:11
hey die peet alles goed met je daar in zeeland vandaag vergadering ben benieuwd wat ze te zeveren hebben grtjesssss,henk
WTF moment
Wat een heroes.quote:zoo zeker lekker kontjemooi hoot vrouwke
althans..... dat vindt....quote:Dat is niet heet maar Fucking Geil![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
bijquote:ik ik wil daar wel eens in roeren in dat lekkere kontje van jou sgatjuh
Ik denk dat hij meer kans heeft om te slagen wanneer hij gaat roeren met een lepel in een bord soep.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:52 schreef teamlead het volgende:hoi!
Dit is Jorick
[ afbeelding ]
En Jorick houdt van roeren:
[..]
bij
[ afbeelding ]
dit is Louis:quote:Mag ik jou eens lekker beffen in een pashokje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:57 schreef teamlead het volgende:
[ afbeelding ]
Louis vraagt zich af
[..]
dit is Louis:PwhahahahahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand een site met van die kontjes?Dan ga ik een fake maken
Kaleidoscopiklimax
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:57 schreef teamlead het volgende:
[ afbeelding ]
Louis vraagt zich af
[..]
dit is Louis:Ik denk dat hij veel kans maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk topic trouwens![]()
http://meisjesenkontjes.hyves.nl/quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:03 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
[..]
Ik denk dat hij veel kans maakt![]()
Leuk topic trouwens
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:19 schreef teamlead het volgende:
ik word spontaan dyslectisch van het taalgebruik op die hyves
quote:op deze foto zou k je zo graag willen ballen he!!:-d (a) :-$ (k) lekkertje
of bij z'n gay mattiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:02 schreef ijsblokjes het volgende:
[ afbeelding ]
Reactie van lé Teddy (710)
[..]
[ afbeelding ]
Voorlopig houdt die het nog even bij de honden denk
zal wel een eiwit shake zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:36 schreef Chen het volgende:
[..]
Waarom span je je spieren zo aan als je een glas melk in je handen hebt vraag je je dan af he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |