Eerst NL's lieveling, nu NL's pispaal? En dat in 10 sec?quote:
Ja, maar hij maakte een stomme fout terwijl ie er zo goed voor lagquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerst NL's lieveling, nu NL's pispaal? En dat in 10 sec?
Nja het is wel terecht... je hebt twee keer het voordeel van de binnenbaan...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
De voice over hier zei dat ie daar niet op gediskwalificeerd zal worden...
Het lijkt een fout van Kemkers te zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar hij maakte een stomme fout terwijl ie er zo goed voor lag!
Ja ik zie het. Bah. Stom gedoequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het lijkt een fout van Kemkers te zijn
Ja, dat wel, ze hadden het erover dat ie over het pilonnetje heen ging.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja het is wel terecht... je hebt twee keer het voordeel van de binnenbaan...
Ik zat me dan af te vragen of ie niet gewoon nog een buitenbocht had kunnen pakken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat wel, ze hadden het erover dat ie over het pilonnetje heen ging.
Ja, bij twijfel kan je dat toch beter doen, volgens mij. En qua tijd had ie dat best gehaald.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zat me dan af te vragen of ie niet gewoon nog een buitenbocht had kunnen pakken?
nee ik bedoel na die verkeerde wissel gewoon nog een verkeerde wissel...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, bij twijfel kan je dat toch beter doen, volgens mij. En qua tijd had ie dat best gehaald.
of verlichte pijltjes onder het ijs!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Desmonkey het volgende:
Volgende keer maar met een gps tracker schaatsen?
Hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef wonderer het volgende:
Die stomme Amerikaanse verslaggever heel uitgestreken "oh, de headlines in Amsterdam tomorrow"
Ja briljant welquote:
Maar die uitgestreken smoel erbijquote:
Nee, want hij verwart Nederland en Amsterdam weer eensquote:
Ik las op twitter meteen: Net als Sven de verkeerde baan gekozen? Surf dan nu naar www.monsterboard.nlquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja briljant wel. En snel ook. Ik zag die reclame en ik dacht "oei, pijnlijk" maar toen kwam dat helaas-geen-goud-voor-sven
.
Whahahahah, geniaalquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik las op twitter meteen: Net als Sven de verkeerde baan gekozen? Surf dan nu naar www.monsterboard.nl
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef Oidale het volgende:
Als ik Kemkers was, zou ik van baan wisselen.
okay die is flauw, die van monsterboard was wel hilarisch btw.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef creno het volgende:
Eerst de NS met niet werkende wissels, nu Sven...
is daar ook een sneltoets voor ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |