Volgens mij "kan" het ook niet omdat je gezicht een apparaat nodig heeft met een andere werking (gladder en meer mee bewegend/aangepaster aan de vormen van het gezicht) dan de rest van je lichaam...quote:
Interessante manier van anus ontharen heb jij...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef Waxxer het volgende:
Naja dan lig je eerst met je benen omhoog je anus te ontharen en dan neem je het gezicht ook nog even mee. Of andersom.
Nou já zeg!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Interessante manier van anus ontharen heb jij...
En jezelf eerst wast.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem aan als je dat doet dat je met je gezicht begint en dan naar beneden werkt. Waarna je het apparaat een goede poetsbeurt geeft.
Kweenie, maar NBC vindt skien op dit moment belangrijkerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef Nuno_G het volgende:
is die 10 km ook nog op het inet te volgen
Je kunt het mesje van de bodygroom niet verwisselen, alleen de opzetkammen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef MisterO het volgende:
Ieeeek nee ik snap ook wel dat het niet tegelijk kan, maar misschien verschillende mesjes, ofzo
Kan niks vindenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kweenie, maar NBC vindt skien op dit moment belangrijker
Ik denk niet dat je zo'n apparaat zult vinden...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef MisterO het volgende:
Ieeeek nee ik snap ook wel dat het niet tegelijk kan, maar misschien verschillende mesjes, ofzo
Ja, prima ding voor lichaamsbeharingquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:44 schreef MisterO het volgende:
Hooi!
Iemand ervaring met de Philips Bodygroom?
Dat bedoel ik! verschillende opzetkappen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kunt het mesje van de bodygroom niet verwisselen, alleen de opzetkammen.
Nee, geen voor gezicht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! verschillende opzetkappen.
1 voor je gezicht, 1 voor lichaam. Ofzo.
quote:
quote:
Je gezicht is toch ook een onderdeel van je lichaam! Wat zeiken jullie nouquote:
Je snapt het gewoon nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je gezicht is toch ook een onderdeel van je lichaam! Wat zeiken jullie nou
Stiekem ben je hoog blond en zo?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gezichtshaar en hoofdhaar is heel anders dan lichaamshaar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gadverquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gezichtshaar en hoofdhaar is heel anders dan lichaamshaar.
Andere structuur, andere opbouw.
Plastisch kriebelig voorbeeld: die luissies kunnen niet leven in je baardhaar of hoofdhaar, wel in de rest van je haar
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:30 schreef Waxxer het volgende:
Waar gaat MisterO wat scheren?
quote:
De voice over hier zei dat ie daar niet op gediskwalificeerd zal worden...quote:
Nou ja, de voice-overs hier gokken van niet...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
De voice over hier zei dat ie daar niet op gediskwalificeerd zal worden...
Maar de reacties hier : [Schaatsen] 23/02 - 10.000 meter mannen, deeltje dixquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:44 schreef Desmonkey het volgende:
Heel dat schaatsen en winterspelen kan me eigenlijk gestolen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |