Dat zal wel hebben meegespeeld...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het nummer maar saai. Leuke man wel.
Live was het wat matig. Dit is wel tofquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:09 schreef TheVulture het volgende:
Die laatste plaats van vorig jaar heb ik nog steeds niet verwerkt...
Maar Macka vond er eentje die het wel doet!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:51 schreef Greys het volgende:
Bijna alle filmpjes van hem zijn wegens auteursrechten verwijderd![]()
Ook die in de OP.
Beter dan wat ze nu sturen, maar live niet zo goed...quote:Op maandag 1 maart 2010 23:54 schreef Kantar het volgende:
Ik vind dat ze de uiteindelijke #4 hadden moeten sturen, leuk zo'n Sugababes/Girls Aloud-achtig groepje.
Gemiste kans imo!
Ik luister 'm nog steeds met veel plezierquote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:10 schreef Oidale het volgende:
[..]
Live was het wat matig. Dit is wel tof
Veel aan veranderd?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:19 schreef ItaloDancer het volgende:
Nieuwe, definitieve versie:
http://www.rtve.es/televi(...)quenito/323302.shtml
Ja he?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 09:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
eigenlijk best een leuk nummer......
Sieneke moest toch ook als eerste?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:56 schreef TheVulture het volgende:
Wel een kutloting in de finale, als 2e... da's dan wel weer erg jammer... hij zal niet genoeg indruk maken zo vroeg op de avond ben ik bang
De eerste in een rij van 5 Shalalie's is een stuk kansrijker dan de 2e op 25 liedjes van diverse kwaliteitquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:57 schreef APK het volgende:
Ze moeten wel iets aan de choreografie doen, die verklede poppetjes kunnen echt niet.
[..]
Sieneke moest toch ook als eerste?
Denk je dat het een complot is, die slechte loting?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:15 schreef Greys het volgende:
Die loting van Spanje is idd gewoon ruk.
Maar ik heb toch best wel vertrouwen in dit nummer. Potver, wat is het leuk
Ik weiger te geloven in Eurovisie complotten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je dat het een complot is, die slechte loting?
Omdat ze vorig jaar de halve finale niet live uitgezonden hebben...
Ik hoop dat Dinges het live daar heel goed gaat doen.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:15 schreef APK het volgende:
Schopje voor Dinges!![]()
Echt, als een of ander Bosnisch land dit in zou sturen dan zou het in de top 4 van favorieten staan.![]()
Neeeeeeeeh.quote:
Alleen dat balletmeisje!quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:01 schreef APK het volgende:
[..]
Neeeeeeeeh.![]()
Prachtig liedje, geen gelul in de achtergrond aub![]()
SPANJE!
DOE IETS!
Ik heb een verzoekje ingediend bij degene die ook de Ned. wapper en de draaiorgelsmiley heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:50 schreef CarOnline het volgende:
Ik zet 'm nog een keertje aan hoor![]()
Ik wil een spaanse wapper!
Oh geweldigquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een verzoekje ingediend bij degene die ook de Ned. wapper en de draaiorgelsmiley heeft gemaakt.
Heb jij ook elke keer als je het liedje aanzet dat je dan ongemerkt steeds mee gaat zitten wiegen?
Oh kijk, daar is de zwabberquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:53 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
ik zag je verzoekje een beetje laat, greys
maar tis maar 5 minuutjes "werk" hoor
wapper on!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |