Krijg ik het voor elkaar om in de laatste week voor het eerst stapelverliefd te worden. Heb de hele week niet geslapen, voel me gewoon heel raar. Gister met haar het erover gehad, nouja, niks gezegd, door de regen naar een bushalte gelopen en daar elkaar vastgehouden, wensend dat we elkaar eerder hadden ontmoet.
Morgen gaat ze weg, en ik ook, ik met mijn beste vriend mee naar huis, zij naar haar vader 5 staten verderop ![]()
En het stomme is is dat ik al heel lang wilde weten hoe het was om echt verliefd te zijn, en nu het zo ver is, en nog wederzijds ook, wil ik dat het zo snel mogelijk over is....
Succes. Heb je haar mailadres?
quote:Geloof me, dat is het liefste wat ik wil
Op donderdag 09 mei 2002 17:42 schreef Reintje het volgende:
Als het sterk en wederzijds is; wat let je? Ga mee, of zoek haar snel op!
Maar het zal niet gaan, haar ouders zijn gescheiden toen ze 6 maanden was. Haar vader is (nu) een fanatiek christen. Zij houdt van het goede leven, en kan daarom ook totaal niet met haar vader/stiefmoeder overweg. Ware het niet dat haar vader degene is die voor haar collegegeld betaald, en 1 van de "voorwaarden" was dat ze de 1e 4 weken van haar vakantie met hem zou doorbrengen. Na 4 weken ben ik al weer terug in Nederland, en ik heb niet echt het budget om haar hetzelfde jaar nog op te zoeken
quote:Waar een wil is is een weg... Ik wens je superveel sterkte, vrees dat je dat nodig zult hebben...
Op donderdag 09 mei 2002 18:32 schreef vaagsel het volgende:[..]
Geloof me, dat is het liefste wat ik wil
Maar het zal niet gaan, haar ouders zijn gescheiden toen ze 6 maanden was. Haar vader is (nu) een fanatiek christen. Zij houdt van het goede leven, en kan daarom ook totaal niet met haar vader/stiefmoeder overweg. Ware het niet dat haar vader degene is die voor haar collegegeld betaald, en 1 van de "voorwaarden" was dat ze de 1e 4 weken van haar vakantie met hem zou doorbrengen. Na 4 weken ben ik al weer terug in Nederland, en ik heb niet echt het budget om haar hetzelfde jaar nog op te zoeken
en nu voel ik me kut, net met haar beste vriendin gepraat en die zei dat ze het er net zo moeilijk mee had als ik.
Het erge is dat ik mijn hele leven heb afgevraagd hoe het was om verliefd op iemand te zijn, om van iemand te houden. En nu het zover is wens ik dat het nooit was gebeurd, want ik heb me nog nooit zo ongelukkig gevoeld.....
life keeps dropping bombs and we just keep the score
Het "kutte" nu is dat ik met haar beste vriendin heb gepraat, en die heeft me verteld dat het voor haar ook heel sterk was en dat ze me ook heel erg mist. Dat helpt dus niet echt. Het dilemma is nu dat ze over een aantal weken voor 2 weken in deze regio een vriending komt opzoeken, en dat ze al heeft aangegeven dat ze me weer wil zien. Dat wil ik natuurlijk ook heel graag, maar ik ben bang dat over 4 weken het net een beetje is weggezakt en dat het dan weer in volle kracht naar boven komt.
nouja, ik weet nu al dat ik haar ga opzoeken, geef mezelf niet zoveel keus eigenlijk ...
Sterkte ermee!
En of je haar over 4 weken nog een keer wilt zien, tsja, tijd zal je leren....
sterkte ermee!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |