abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78375582
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:51 schreef Urquhart het volgende:
Als het niet zonder subsidie kan bestaan, is er dus geen animo voor
Dat. En zat Frits Wester er voor spek en bonen bij ofzo hij moest zeker nog bijkomen van de nacht van de val van het kabinet
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_78375592
"Het was gister zeer succesvol "
gr gr
pi_78375601
Mijn orkest krijgt helemaal geen subsidie! Oneerlijke concurentie
pi_78375699
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:51 schreef Taurus het volgende:
Waarom hebben we last van gescheiden zwemmen eigenlijk? Als er zoveel moslims zijn in Nederland is daar vraag naar, die vraag beantwoorden we dan gewoon, wat is daar mis mee?
Wat ik bedoel is dat je een inburgeringscursus doet om mee te doen in de samenleving. In onze samenleving ga je met mannen om, eis je het tegenovergestelde, dan kan je ook niet meedoen in de samenleving. Die vrouwen worden opgesloten door hun man als ze met geen enkele vent mogen zitten in een ruimte.... bovendien kunnen ze iedere baan shaken.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:57:31 #105
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_78375854
Opzouten met je kut-orkest.

En dat gescheiden zwemmen.. Het irriteert me mateloos hoe iedereen dat hoe-dan-ook goed moet praten Oudere vrouwen, vrouwen die zich schamen... Er wordt omheen gedraaid!
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_78375888
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:52 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Snap je niet 't het idee achter het gescheiden zwemmen volkomen verkeerd is in deze? Vrouwen onderdrukken hoort hier niet thuis, simpel.
Nu speel ik ff advocaat van de duivel, maar waarom valt dat onder de categorie "onderdrukken van vrouwen"?

Als je uit geloofsovertuiging niet wilt dat een vrouwenlichaam bloot wordt gesteld aan ogen van het andere geslacht, dan moet dat toch mogelijk zijn? 90% van die vrouwen zullen er wellicht ook zo over denken.
pi_78375938
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:54 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat je een inburgeringscursus doet om mee te doen in de samenleving. In onze samenleving ga je met mannen om, eis je het tegenovergestelde, dan kan je ook niet meedoen in de samenleving. Die vrouwen worden opgesloten door hun man als ze met geen enkele vent mogen zitten in een ruimte.... bovendien kunnen ze iedere baan shaken.
Met mannen omgaan is echter niet verplicht. Wat een onzin dat je 'niet mee kan doen in de samenleving als je niet met vreemde mannen in contact komt'. En volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die worden opgesloten en met geen enkele man in een andere ruimte mogen. Daarnaast is dat gewoon mishandeling en dat moet op dezelfde wijze worden aangepakt als Nederlandse vrouwen die worden mishandeld, gewoon volgens de Nederlandse wet. Daar een islamitisch probleem van maken slaat nergens op: niet iedere moslima wordt onderdrukt.
pi_78375951
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:57 schreef star_gazer het volgende:
Opzouten met je kut-orkest.

En dat gescheiden zwemmen.. Het irriteert me mateloos hoe iedereen dat hoe-dan-ook goed moet praten Oudere vrouwen, vrouwen die zich schamen... Er wordt omheen gedraaid!
Klopt. De wortel van het probleem is fout.
  † In Memoriam † dinsdag 23 februari 2010 @ 23:59:50 #109
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_78375987
wat een faler die PVV donaldduck gezicht
:')
pi_78375989
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:59 schreef Taurus het volgende:

[..]

Met mannen omgaan is echter niet verplicht. Wat een onzin dat je 'niet mee kan doen in de samenleving als je niet met vreemde mannen in contact komt'. En volgens mij zijn er maar weinig vrouwen die worden opgesloten en met geen enkele man in een andere ruimte mogen. .
Iedere man zal een vreemde man blijven als je er niet mee in contact mag komen.
pi_78376046
Omdat de Nederlandse vrouw top-less en in string aan het strand zit, moet de moslima dat dan ook maar?
pi_78376055
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat een faler die PVV donaldduck gezicht
En waarom dan wel?
pi_78376088
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:52 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Snap je niet 't het idee achter het gescheiden zwemmen volkomen verkeerd is in deze? Vrouwen onderdrukken hoort hier niet thuis, simpel.
Vertel, waarom is dit vrouwen onderdrukken? Die vrouwen zijn daar vrijwillig aan het zwemmen en willen vrijwillig, vanwege hun geloofsovertuiging niet met mannen zwemmen. Wat is daar precies verkeerd aan?
Vrouwendiscriminatie (d.w.z. tegen de wil van de vrouw in uiteraard, als ze gediscrimineerd wíl worden is er weinig aan de hand lijkt me) en vrouwenmishandeling, dát hoort niet in dit land thuis. Waar Nederlandse vrouwen beschermd worden moeten moslima's ook beschermd worden. Maar als moslima's thuis achter het aanrecht willen blijven en niet in hetzelfde zwembad als vreemde mannen willen zwemmen is er geen reden voor bescherming bieden.
pi_78376112
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nu speel ik ff advocaat van de duivel, maar waarom valt dat onder de categorie "onderdrukken van vrouwen"?

Als je uit geloofsovertuiging niet wilt dat een vrouwenlichaam bloot wordt gesteld aan ogen van het andere geslacht, dan moet dat toch mogelijk zijn? 90% van die vrouwen zullen er wellicht ook zo over denken.
Waarom zou een man mogen bepalen wat een vrouw moet dragen? Als een kerel er niet mee kan leven dat er andere mannen naar z'n vrouw kijken moet hij zichzelf maar ergens in een grot opsluiten
pi_78376141
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:59 schreef Stiggie het volgende:

[..]

Iedere man zal een vreemde man blijven als je er niet mee in contact mag komen.
Nou én? Waarom moet het wettelijk verplicht zijn met mannen om te gaan?
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:02:32 #116
272649 Louis22
Exil im Salon
pi_78376155
Heeft iemand meegekregen waar en wanneer die docu van Ebbinge over de SGP te zien is?
pi_78376202
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:01 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Waarom zou een man mogen bepalen wat een vrouw moet dragen?
Mijn bovenbuurmeisje is een Marokkaanse. Altijd strak in hoofdoek. Ze is een jaar of 28. Heeft volgens mij een prima baan en geen man. Wie zegt haar dan die hoofddoek te dragen?

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er onder die hoofdoek schuilgaat Volgens mij mag ze er best zijn.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2010 00:09:16 ]
pi_78376218
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:01 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Waarom zou een man mogen bepalen wat een vrouw moet dragen?
Omdat die vrouw dat accepteert? Ik bepaal ook wel eens wat mijn vriend draagt, omdat hij soms een verbazend slechte smaak heeft Hij accepteert dat, ga jij daar wettelijk iets aan doen?
pi_78376383
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:01 schreef Taurus het volgende:

[..]

Vertel, waarom is dit vrouwen onderdrukken? Die vrouwen zijn daar vrijwillig aan het zwemmen en willen vrijwillig, vanwege hun geloofsovertuiging niet met mannen zwemmen. Wat is daar precies verkeerd aan?
Vrouwendiscriminatie (d.w.z. tegen de wil van de vrouw in uiteraard, als ze gediscrimineerd wíl worden is er weinig aan de hand lijkt me) en vrouwenmishandeling, dát hoort niet in dit land thuis. Waar Nederlandse vrouwen beschermd worden moeten moslima's ook beschermd worden. Maar als moslima's thuis achter het aanrecht willen blijven en niet in hetzelfde zwembad als vreemde mannen willen zwemmen is er geen reden voor bescherming bieden.
Waarom vallen Moslima's volgens jou in deze niet onder de Nederlandse vrouw? Is het nu ineens wel handig om ze in een hokje te kunnen stoppen?
pi_78376390
Wat zit ik mij te irriteren aan die muts aan tafel. Vooral met het gezeik met de criminele jongeren.
Fritsma heeft gelijk, kei en keihard aanpakken. Knuffelen werkt niet.
pi_78376497
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:02 schreef Taurus het volgende:

[..]

Precies.. daar creëer je misschien wel de sletterige vrouw mee zoals nu veelal onder de jeugd (en niet alleen de jeugd) voorkomt.

Sinds de emancipatie van de vrouw gaan huwelijken stuk, zijn er veel meer alleenstaanden, heb je ongelukkige kinderen van gescheiden ouders, een-ouder gezinnen, wordt er wat afgeklooid op de werkvloer. Met alle gevolgen van dien. Je kunt dus wel stellen, dat Nederland hard achteruit is gehold sinds de emancipatie zijn intrede heeft gedaan.

Misschien dat de moslims daar bang voor zijn

De vrouw hoort thuis te zorgen voor de man en de kinderen. De man brengt het geld binnen voor brood op de plank.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2010 00:11:18 ]
pi_78376542
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:02 schreef Taurus het volgende:

[..]

Niet wettelijk verplicht. Onderdeel van onze cultuur... ik kom juist op voor deze vrouwen. Dit soort dingen komen voort uit de islamitische cultuur. In landen waar homodiscriminatie en onderdrukking van vrouwen in grote mate voorkomt is de islamtische cultuur. In Turkije heb je dit bijvoorbeeld veel minder door ataturk. Maar de bergdorpjes en de nog echt islamitische landen zijn op dit soort punten gewoon veel problemen.

Dit hoort niet thuis in onze cultuur en is niet goed voor de ontwikkeling van vrouwen.
pi_78376633
De meeste islamitische vrouwen die ik ken kunnen prima voor zichzelf opkomen. Bovendien: Nederland is een vrij land met een vrije economie. Als er behoefte is aan een vrouwenuurtje in het zwembad en een zwembad ziet daar brood in, dan is daar niets mis mee.
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:10:43 #124
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_78376651

Die gast net!
"Noem eens één moskee in Den Haag waarvoor het bestemmingsplan is gepasseerd."
"Ja eehhh, in Den Haag weet ik er geen één."

"Hoe ga je dat doen dan?"
"Nou, we zijn heel creatief."

Wat een onwijze loser
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_78376767
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:10 schreef Sloggi het volgende:
De meeste islamitische vrouwen die ik ken kunnen prima voor zichzelf opkomen. Bovendien: Nederland is een vrij land met een vrije economie. Als er behoefte is aan een vrouwenuurtje in het zwembad en een zwembad ziet daar brood in, dan is daar niets mis mee.
De meeste islamitische vrouwen die jij kent zitten vast niet op aparte inburgeringscursussen en zwembaden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')