Dit is echt een wijvenopmerkingquote:Op maandag 22 februari 2010 23:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had vandaag zelfs vrij genomen om te gaan studeren, maar nadat ik naar de kapper was geweest had ik geen fut meer over.
Oke, ik was te bang om me met mijn nieuwe kapsel buiten te vertonenquote:
Jullie praten al samen over kappersquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Big wick..ik moet ook gauw naar de kapper
Was ook meer sarcastisch bedoeld.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Leuke verhalen? Welke leuke verhalen? De Turkse douane die je behandelt als een stuk stront, de corrupte Bulgaren die je uren ophouden en vervolgens corba parasi vragen, de vermoeidheid en irritatie? Met de auto naar TR is echt kut!
Liever Grieken dan Bulgaren, dat is zeker.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Was ook meer sarcastisch bedoeld.Maar ik heb van kennissen gehoord dat het via Griekenland veel fijner reizen is. De Grieken schijnen zeer gastvrij en behulpzaam te zijn (en spreken soms zelfs een woordje Turks).
Ik had gezegd, maximaal 2 CM ERAF! En wat doet ze? 4-5 minimaalquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:00 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Big wick..ik moet ook gauw naar de kapper
Je kan ook stop zeggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had gezegd, maximaal 2 CM ERAF! En wat doet ze? 4-5 minimaal![]()
:R
Als ze eerst laat zien hoeveel ze eraf gaat knippen, dan verwacht ik ook dat er zo veel vanaf gaat. En als het haar er eenmaal af is, dan is het leed al geschied.quote:
Big Dickquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:04 schreef wikwakka2 het volgende:
En waarom denken mensen in Nederland in godsnaam dat ik verdikkeme 'dick' heet als ik mijn naam zeg![]()
![]()
![]()
Wat een rotwijffieee!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had gezegd, maximaal 2 CM ERAF! En wat doet ze? 4-5 minimaal![]()
:R
En ik heet geen big wick![]()
![]()
Maar ik vind het dan weer zielig voor ze om te gaan zeiken als hun docente het eindresultaat beoordeeltquote:
Nu doet ze het de volgende keer weer hoor, je kan beter corrigeren. Ze zijn er om te lerenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ik vind het dan weer zielig voor ze om te gaan zeiken als hun docente het eindresultaat beoordeelt. Want ze doen wel gewoon hun best.
De vorige kapper deed precies hetzelfde. En dat was een Turk van middelbare leeftijdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Als je jezelf als proefpersoon laat gebruiken, vraag je er wel een beetje om.![]()
Mijn ouders zijn tijdens de Joegoslavië-oorlog door Joegoslavië gereden, op weg naar Turkije.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:31 schreef Ayca het volgende:
Ik ben ook nog nooit naar Turkije geweest met de automaar ik wil dat ook niet
Heb jij geen broer die je een goed stel ketsen verkoopt? Dit zijn geen tijdstippen hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ja, fijn. Nu pas wakker..wellicht moet ik niet meer opblijven tot een uur of 3 :/
W-t-f..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb jij geen broer die je een goed stel ketsen verkoopt? Dit zijn geen tijdstippen hoor.²
Sorry Zou, maar ik denk niet dat de kracht van herhaling gaat werken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
Mijn hart, mijn ziel voor Marokkaanse18!!
Waarom bleef je dan ook in godsnaam op tot 3 uur 's ochtends?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ja, fijn. Nu pas wakker..wellicht moet ik niet meer opblijven tot een uur of 3 :/
Heeft die die tekst dan eerder gebruikt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sorry Zou, maar ik denk niet dat de kracht van herhaling gaat werken.
Nee, hij liegt!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heeft die die tekst dan eerder gebruikt?
Nou ja, zijn vele liefdesverklaringen en huwelijkspogingen zijn tot nu toe toch onbeantwoord gebleven? Het maakt niet uit hoe hij ze verpaktquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heeft die die tekst dan eerder gebruikt?
Ik zei het toch.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
Gaat ze het gewoon negeren. Tozzzzzz.
Ja, maar ik wilde het niet geloven. Stomme ik. Al die Marokkaanse meiden zijn hetzelfde.quote:
Ja toch!?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde het niet geloven. Stomme ik. Al die Marokkaanse meiden zijn hetzelfde.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde het niet geloven. Stomme ik. Al die Marokkaanse meiden zijn hetzelfde.
Thanks for the info once again!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Marokkaanse meiden,![]()
Ooit huw ik er 1 hihihi
Prix d'amisquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:19 schreef Sala-adin het volgende:
Wie weet waar ze de lekkerste assie verkopen in amsterdam?
En niemand blowt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:26 schreef Sjaakz het volgende:
Wat een vraag... Iedereen hier komt uit Rotterdam. [ afbeelding ]
Ik bleef op tot 3:15 zondag en stond maandag om 9.30 naast mijn bedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nee. Ik blow niet, en ik kom nooit in Amsterdam.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:37 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Waar is dat?
En jij blowt ook niet?
En ik ben een jewish fagquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:39 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Nee. Ik blow niet, en ik kom nooit in Amsterdam.
Wat ga je doen dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Marokkaanse meiden![]()
Ik heb tien minuten om me aan te kleden
Anders krijg je ketsen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Marokkaanse meiden![]()
Ik heb tien minuten om me aan te kleden
*roept Banshee erbij* Een manpersoonquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Met een vriend ergens wat eten..en daarna misschien naar college!?![]()
Nee, kwil nieeeeet.
Avondcollege? Je zij eerst dat je het beter vond dan je normale colleges, dus ik zeg: DOEN!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:14 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Met een vriend ergens wat eten..en daarna misschien naar college!?![]()
Nee, kwil nieeeeet.
BUSTEDquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Avondcollege? Je zij eerst dat je het beter vond dan je normale colleges, dus ik zeg: DOEN!
Nooit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:01 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat krijg je als je snel typt.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:15 schreef Montelly het volgende:
Een dienstmeisje in Saudi-Arabië is veroordeeld tot tweehonderd zweepslagen en een jaar gevangenisstraf. Het meisje kreeg die straf omdat ze het eten van haar werkgevers met haar urine vermengd had. Ze was het niet eens met de behandeling die ze van haar werkgevers kreeg.
Het strengislamitische Saudi-Arabië staat er om bekend dat dienstmeisjes vaak slecht behandeld worden. Ze worden vaak fysiek en seksueel misbruikt. Ook nemen veel werkgevers de papieren van hun hulpen in de huishouding af.
In nederland zou ze ontslagen worden meer niet lol![]()
Anyway het zal haar wel leren nu...Go SA!!
hmmmm....misschien omdat het in islamitische wereld business as usual is?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:17 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind het altijd frappant dat men hier in Nederland meer aandacht geeft aan SA dan in de Islamitische wereld zelf.
Ja, of omdat niemand in de islamitische wereld het ook maar kan schelen wat er in SA is gebeurd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
hmmmm....misschien omdat het in islamitische wereld business as usual is?
Ja heel frappant.....
lol vind je dat echt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, of omdat niemand in de islamitische wereld het ook maar kan schelen wat er in SA is gebeurd.
Dienstmeisjes die uitgebuit worden gebeurt niet alleen in SA, het is op zich een redelijk probleem dat eens flink aangepakt moet worden. Maar ja, het is niet bepaald wereldnieuwsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, of omdat niemand in de islamitische wereld het ook maar kan schelen wat er in SA is gebeurd.
Nee, ik vind dat niet, ik weet dat. Who cares wat er in SA gebeurt? Denk je dat die mensen in andere Islamitische landen niets beters aan hun hoofd hebben dan huilen over een dienstmeisje wat in het eten pist van een ander en daarna een pak rammel krijgt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
lol vind je dat echt?![]()
Idd ik zie al andere "islamitische" land in de bres springen voor dat dienstmeisje. Met als argument dat straffen onmenselijk zijn en barbaars...En al helemaal volgens streng islamitische wetgeving..
Oh zeker, dat ben ik met je eens, maar ik zie niet wat dat met mijn post te maken heeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dienstmeisjes die uitgebuit worden gebeurt niet alleen in SA, het is op zich een redelijk probleem dat eens flink aangepakt moet worden.
Ja, het is niet echt wereldnieuws, neequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh zeker, dat ben ik met je eens, maar ik zie niet wat dat met mijn post te maken heeft.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat niet, ik weet dat. Who cares wat er in SA gebeurt? Denk je dat die mensen in andere Islamitische landen niets beters aan hun hoofd hebben dan huilen over een dienstmeisje wat in het eten pist van een ander en daarna een pak rammel krijgt?
Mijn god, het is maar goed dat je niet naar Islamitische landen gaat.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
yeah fuck dat dienstmeisje
x200 plus 1 jaar branden ini cel snol..
Jij komt soms over alsof je mentaal nog maar een 8-jarige bent.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:28 schreef Montelly het volgende:
[..]
yeah fuck dat dienstmeisje
x200 plus 1 jaar branden ini cel snol..
nee jij trekt volle zalenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij komt soms over alsof je mentaal nog maar een 8-jarige bent.
Ga nou maar lekker Wilders stemmen ofzo, want dit echt te triest voor woorden. Als je zo weinig kennis hebt van andere landen en/of culturen dan verdien je het niet om in dit topic te mogen reageren.quote:
Waar moet hij anders zijn liefde/gal spuien over 'mocrochickies'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga nou maar lekker Wilders stemmen ofzo, want dit echt te triest voor woorden. Als je zo weinig kennis hebt van andere landen en/of culturen dan verdien je het niet om in dit topic te mogen reageren.
Zit je weer op te scheppen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is nou precies waar ik het over heb.
Dat doet ie maar in Fantasialand.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waar moet hij anders zijn liefde/gal spuien over 'mocrochickies'?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga nou maar lekker Wilders stemmen ofzo, want dit echt te triest voor woorden. Als je zo weinig kennis hebt van andere landen en/of culturen dan verdien je het niet om in dit topic te mogen reageren.
Omdat je uitstekend past in het profiel van de Wilders stemmer. Dat heeft niets te maken met kortzichtigheid, eerder met een analyse van je reacties. Je wil helemaal niets weten van andere culturen of andere mensen, je wil er echter wel commentaren en opmerkingen over maken. Maar luisteren, ho maar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:38 schreef Montelly het volgende:
[..]
AHhahaha hoezo zou ik gelijk op Wilders moeten stemmen? Kijk dit is nou kortzichtigheid die jij/jullie hebben.
Bij minste commentaar/opmerking gelijk aangevallen voelen en andere verwijten van discrimiNAZZIIII en Wilders stemmerij.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat je uitstekend past in het profiel van de Wilders stemmer. Dat heeft niets te maken met kortzichtigheid, eerder met een analyse van je reacties. Je wil helemaal niets weten van andere culturen of andere mensen, je wil er echter wel commentaren en opmerkingen over maken. Maar luisteren, ho maar.
Je had het over "volle zalen trekken" las ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
Heb je mij wel eens op opscheppen kunnen betrappen, dan?
Sjaakz, heer en meester van dingen uit hun verband rukkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:42 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Je had het over "volle zalen trekken" las ik.
Waarom ben je daar nu ineens benieuwd naar? Kijk naar jezelf en je weet genoeg. Andere mensen de les proberen te lezen, maar als deze je wat willen leren of laten zien - dan doe je het af als onzin en ga je er lompe "grappen" over maken. Jouw beeld van de Islamitische wereld is gewoon te ranzig voor woorden en klopt van geen kant.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nou menneer alleweter...
Defineer mij eens profiel van EEN Wilders stemmer. Ik ben daar heel benieuwd naar.
Nee echt mutant zonder dollen nu. Ik wil gewoon weten wie jij beschouwd als een echte prototype Wilders stemmer..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom ben je daar nu ineens benieuwd naar? Kijk naar jezelf en je weet genoeg. Andere mensen de les proberen te lezen, maar als deze je wat willen leren - dan doe je het af als onzin en ga je er lompe "grappen" over maken. Je beeld over de Islamitische wereld is gewoon te ranzig voor woorden en klopt van geen kant.
Jou, dat zeg ik net.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:45 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee echt mutant zonder dollen nu. Ik wil gewoon weten wie jij beschouwd als een echte prototype Wilders stemmer..
De Saoediërs zijn niet geliefd, nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Alsof die achterlijke Wahabieten iets van zeggen hebben in de overige moslimstaten. Die gasten (met name de familie Al-Saud) worden uitgekotst.
Antwoord even normaal op mijn vraag. Hoe ziet jou prototype wilders stemmer uit,..quote:
Je kan zuchten wat je wil maar hier zit kern van waarheid in.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Antwoord even normaal op mijn vraag. Hoe ziet jij prototype wilders stemmer uit,..
- Ook al zou je alle kennis over islamitische cultuur hebben neemt dit niet weg dat je niet op Wilders kan stemmen. Het gaat om de politieke climaat en de samenleving in NEDERLAND.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
- Iemand die geen enkele kennis heeft van de Islamitische cultuur, maar wel overal commentaar op weet te geven.
- Iemand die er slecht tegen kan als iemand een genuanceerd beeld geeft van bepaalde zaken die spelen in de Islamitische wereld.
- Iemand die denkt dat SA een typisch voorbeeld is van de Islamitische wereld, of iemand die denkt dat SA de "leider" is binnen de Islamitische wereld.
- Iemand die (omdat dit soort zaken in een Islamitisch land voorkomen) meteen denkt dat de Islam dit soort zaken goedkeurt.
Een kleine greep.
SA is een dictatuur. In SA is er geen consensus over de wetgeving, die wordt gewoon opgelegd. Strikt genomen bepaald alleen de monarch wat wel of niet door de Islam wordt goedgekeurd (aangezien het een dictatuur is, zegt dat helemaal niets.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:58 schreef Montelly het volgende:
[..]
- Ook al zou je alle kennis over islamitische cultuur hebben neemt dit niet weg dat je niet op Wilders kan stemmen. Het gaat om de politieke climaat en de samenleving in NEDERLAND.
- Je SA vergelijking slaat hier kant noch wal...Wie zeg dat SA hier'"leider" in is?
- Zaken die islamitische land hanteert (straffen ed. sharia) als normale gang van zaken zijn volgens mij al goedgekeurd hoor. Ik hoor anders geen tegengeluid. Behalve dat uit het westen dan..jij vind dat dan heel frapant maargoed.
Waarom hanteert SA dan dit soort straffen als ISLAM het niet goedkeurt dan?
In SA heeft de islam een allesbepalende rol in het dagelijks leven. Het wahabisme is de dominante stroming in het land. Geef mij maar eens % van mensen in SA die tegen wahabisme zijn in SA.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
SA is een dictatuur. In SA is er geen consensus over de wetgeving, die wordt gewoon opgelegd. Strikt genomen bepaald alleen de monarch wat wel of niet door de Islam wordt goedgekeurd (aangezien het een dictatuur is, zegt dat helemaal niets.
Ten tweede sprak ik over de Islamtische wereld, lees nog maar eens de vorige pagina na. Dit soort straffen komen in de Islamitische wereld slechts in een beperkt aantal landen voor - toevallig in de landen waar de wahabies aan de macht zijn. Maar volgens mij is dit een nutteloze discussie, aangezien je heilig ervan overtuigd bent dat dit de normale gang van zaken is in de Islamtische wereld.
wtf aahahaquote:
Wijze woorden, mattie, boks jwt!quote:
iets met 8-jarigequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wijze woorden, mattie, boks jwt!
Met een hazelip.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Genoeg 18-jarigen die ook zo praten!
Hartstikke!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jaaa, ik ben naar avondcollege geweest. Ben je trots op me?
quote:
Klinkt niet lekker, neequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Ik had vandaag trouwens gewoon een Turkse pizza op met toooo much knoflooksaus..ik wist niet dat dat bestond. 't Was gewoon meer saus dan pizza
Nou, ik houd wel van veel saus. Maar dit was gewoon bizarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Klinkt niet lekker, nee. Een beetje voor de smaak is genoeg. Doen ze ook vaak bij durums, dat hele ding drenken in saus
.
Sterkte. ik had net een bijna huilende vriendin aan de lijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:48 schreef Rookert het volgende:
Kutschaatsen. Kutcoach. Aids, allemaalgodver
Ja, het lijkt overdreven maar weet niet wat het. Was echt in staat om een trein te slopen, echt achterlijk :pquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sterkte. ik had net een bijna huilende vriendin aan de lijn.
Ik wou een tafel van de muur slaan in de trein, ik ben niet geschikt als Turkquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:17 schreef Julis het volgende:
Rookert. Nu weet je ook ongeveer hoe een Turk zich voelt als Turkije (of Galatasaray) verliest met voetbal
. Dit is ook heel kut ja
!
Ik hoorde het op Radio. Ik had helemaal vergeten dat Sven aan het schaatsen was (ik heb die van Wüst wel helemaal afgekeken, btwquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:17 schreef Rookert het volgende:
Blij dat ik me nooit zo hoef op te winden over iets doms als sport, MAAR WAT EEN TYFUSZOOI
Kut
Echte Turkquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik hoorde het op Radio. Ik had helemaal vergeten dat Sven aan het schaatsen was (ik heb die van Wüst wel helemaal afgekeken, btw).
Ach... jullie zijn tenminste wel door met WK voetbalquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:28 schreef Rookert het volgende:
Het is gewoon kut.
Whopper was wel lekker
Zal ik anders nu even toeteren in mijn wijkquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:39 schreef Rookert het volgende:
Ik ga toeterend door de Turkenwijk deze zomer
Duurt wel even voordat je hier bent met je tractorquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Zal ik anders nu even toeteren in mijn wijk![]()
?
Ik ben niet zo gemeenquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Duurt wel even voordat je hier bent met je tractor
en ook niet schattigquote:
Morgen niet nee, maar ga ook nu slapen en mooi dromen hoop ikquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:53 schreef Julis het volgende:
[..]
en ook niet schattig![]()
Damn, het is al bijna 2:00 uur. Allang bedtijd geweest voor mij! Heb jij morgen geen school?
Ik ga slapen, welterusten.
Ach, zo. Ik begrijp het volkomen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zeg je eerlijk, respect heb ik voor jullie, maar dat is nu niet het punt. Ik zit op mijn werk, dat is het nl.
Vandaar.²
Een schep, zegt 'ie, een schep. Ik kom mijn bed nog niet uit voor een Antonov 225 vol geld.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:39 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Er moet geld worden binnengeharkt. Wat ik niet zou geven voor een flinke schep.
Antonov 225quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een schep, zegt 'ie, een schep. Ik kom mijn bed nog niet uit voor een Antonov 225 vol geld.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:54 schreef Sala-adin het volgende:
Hilary Duff bedankt verloofde met pijpbeurt
Die foto's
Niks faal aan...vrouwen/meisje doen dat nou eenmaal.quote:
Haar ouders zijn vast trotsquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:54 schreef Sala-adin het volgende:
Hilary Duff bedankt verloofde met pijpbeurt
Die foto's
Och, daar zijn ze wel wat gewend hoor. Daarbij kun je met deze foto's nog alle kanten op. Ze kan ook gewoon heel hard op zijn buik aan het blazen zijn om zo'n "prrrrrrrrtttttttt" geluid te maken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:29 schreef Sala-adin het volgende:
Vraag mij af hoe zij haar kop nog kan vertonen gala's en shit
Het schijnt nu een hoax te zijn btw...quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:40 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Och, daar zijn ze wel wat gewend hoor. Daarbij kun je met deze foto's nog alle kanten op. Ze kan ook gewoon heel hard op zijn buik aan het blazen zijn om zo'n "prrrrrrrrtttttttt" geluid te maken.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:40 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Och, daar zijn ze wel wat gewend hoor. Daarbij kun je met deze foto's nog alle kanten op. Ze kan ook gewoon heel hard op zijn buik aan het blazen zijn om zo'n "prrrrrrrrtttttttt" geluid te maken.
Dat kan. Maar dát, nadat je vriend je net de vraag des levens heeft gesteldquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:40 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:24 schreef Rookert het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ker_bezig_freek.html
Je bent zo lekker bezig Freek
In mijn herinnering is het minerva slechts een stand waar ik met een grote boog omheen liep.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nare herinneringen aan minerva?
Hetzelfde geldt voor het RSC en ik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:42 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
In mijn herinnering is het minerva slechts een stand waar ik met een grote boog omheen liep.
Minerva heeft wel geile wijven zeg pfffquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:42 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
In mijn herinnering is het minerva slechts een stand waar ik met een grote boog omheen liep.
Denk jij ooit aan iets anders dan geile wijven?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Minerva heeft wel geile wijven zeg pfff
Pfff, daar moeten wij niks van hebben hè?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Minerva heeft wel geile wijven zeg pfff
Voelt meneer zich te goed voor minervanen van het vrouwelijke geslacht?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:47 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Pfff, daar moeten wij niks van hebben hè?
Het is maar wat je een leuke chick vindt:quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:49 schreef IHVK het volgende:
De enige leuke Minerva is Minerva Anderling van Harry Potter.
Het ging mij meer om zijn reactie... Alsof hij het als een minpunt beschouwtquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voelt meneer zich te goed voor minervanen van het vrouwelijke geslacht?
Ik ben gerontofiel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is maar wat je een leuke chick vindt:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door IHVK op 24-02-2010 21:55:59 ]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:01 schreef Montelly het volgende:
HAHAAHAHAH raap me op ik kom niet meer bij hahahhahahah
"The crippled master "
Mijn internet viel uit, maar die edit moest er hoe dan ook bij ja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja ja, edit die ""-smiley er maar even bij. Probeer de waarheid maar te verdoezelen.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mijn internet viel uit, maar die edit moest er hoe dan ook bij ja.
Is te doen..het is alleen wel rot hehequote:Op donderdag 25 februari 2010 00:47 schreef Rookert het volgende:
Net thuis en 6:30 weer opstaan, wat is het leven toch goed
Tsja diarree he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja die ruiken altijd zo apart
naar pinda ofzo
Pinda?![]()
![]()
![]()
Ons.. Ons? Waarom praat je in die vorm? Welk gepraat?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Ayça, Bilmi, wat is dit voor gepraat? Jullie bezorgen ons zo een slechte naam.![]()
Ik ben een pure Turk.![]()
\Kortom: lekker.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:13 schreef Sala-adin het volgende:
Turken ruiken naar tomaat en uit!
Sorry abiquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Ayça, Bilmi, wat is dit voor gepraat? Jullie bezorgen ons zo een slechte naam.![]()
![]()
![]()
Ons, waarmee ik ons, Griekse Bulgaren, bedoel. Gekkie.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ons.. Ons? Waarom praat je in die vorm? Welk gepraat?
![]()
![]()
........quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:16 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Nou niet stoer doen anders komt deze verre familie lid je halen
Dan zal er nooit een "ons" zijn, vrees ik..quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ons, waarmee ik ons, Griekse Bulgaren, bedoel. Gekkie.
echt wtfquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:16 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Nou niet stoer doen anders komt deze verre familie lid je halen
![]()
![]()
ben je toch ook?quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]Hou op, ik ga me oud voelen.
![]()
![]()
Veel beter, zeg eerlijk.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:20 schreef Sala-adin het volgende:
Marokkanen sc zonder de Marokkanen zelf
![]()
Ik ben Afghaans maar spreek de taal farsi, stad waar ik vandaan kom grenst aan iran en behoorde blijkbaar in het verleden ook toe aan iran.![]()
Oh oke.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:32 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ben Afghaans maar spreek de taal farsi, stad waar ik vandaan kom grenst aan iran en behoorde blijkbaar in het verleden ook toe aan iran.
![]()
![]()
Marok, wat was je nou van planquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Is te doen..het is alleen wel rot hehe![]()
Ik wacht al een fucking uur op mn zusje..we zouden even snel naar het centrum gaan ..
? Iets met boeken en lezen en zo
.
Cool story, Hansel.![]()
Wel hoor. Anders voer ik ze knuckle sandwiches.quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
![]()
Juist, het is duidelijk dat we hier niet meer welkom zijn.Cool story, Hansel.![]()
Dat is toch heel normaal? Minstens 9 van 10 gesprekken over Marokkanen vinden zonder Marokkanen plaats.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:20 schreef Sala-adin het volgende:
Marokkanen sc zonder de Marokkanen zelf![]()
Helaaas..morgen nog een dag?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Marok, wat was je nou van plan? Iets met boeken en lezen en zo
.
![]()
Is het jou wel gelukt om te studeren?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel hoor. Anders voer ik ze knuckle sandwiches.
![]()
![]()
Ik moest wel, had eerst een business presentatie en daarna een een business plan werkgroep. 6 uur langquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Helaaas..morgen nog een dag?![]()
Is het jou wel gelukt om te studeren?![]()
.
Maar in mijn pak zag ik er wel piekfijn uit.
Cool story, Hansel.![]()
Ik las op nu.nl dat ze al zijn gestopt? Als je het over de Totalraffinaderijen hebt.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:49 schreef Sjaakz het volgende:
Benieuwd hoe de staking in Frankrijk af gaat lopen.Cool story, Hansel.![]()
Hoe ging je presentatie?quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik moest wel, had eerst een business presentatie en daarna een een business plan werkgroep. 6 uur lang.
Maar in mijn pak zag ik er wel piekfijn uit.
![]()
Foto's..![]()
![]()
Wel oké, alleen een groepsgenoot kreeg een blackout of hoe je dat ook noemt en wist niet meer wat hij moest zeggenquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoe ging je presentatie?![]()
Foto's...
Cool story, Hansel.![]()
Ahh zieligggg!quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel oké, alleen een groepsgenoot kreeg een blackout of hoe je dat ook noemt en wist niet meer wat hij moest zeggen.
![]()
![]()
Ik heb het over deze staking:quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik las op nu.nl dat ze al zijn gestopt? Als je het over de Totalraffinaderijen hebt.![]()
![]()
En in Italië:quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:53 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik heb het over deze staking:
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Oh, daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:53 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik heb het over deze staking:
[ link | afbeelding ].
Cool story, Hansel.![]()
Ja, gek. Ik hoorde er vanmiddag ook voor het eerst iets over op de radio.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik nog nooit van gehoord.
![]()
Het is een complot van de rechtse media.quote:Op donderdag 25 februari 2010 15:56 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja, gek. Ik hoorde er vanmiddag ook voor het eerst iets over op de radio.Cool story, Hansel.![]()
Oh, jongens (en dame). Ik ben zo moe, echt afgepeigerd, maar ik heb geen tijd om te slapen.
Cool story, Hansel.![]()
Ik ook, 6 en een half uurtje geslapen of zoquote:. En nog vaag gedroomd, dat hielp niet
.
Cool story, Hansel.![]()
Je kent hetquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, jongens (en dame). Ik ben zo moe, echt afgepeigerd, maar ik heb geen tijd om te slapen.
![]()
![]()
5.5 uur geslapen en 4 uur powerwerkgroep gehad, dat mens praat snel en geeft nog meer aantekeningenquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ook, 6 en een half uurtje geslapen of zo. En nog vaag gedroomd, dat hielp niet
.
![]()
![]()
Alleen de eerste 30 minuten pik ik meestal op..daarna is het gewoon ''quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
5.5 uur geslapen en 4 uur powerwerkgroep gehad, dat mens praat snel en geeft nog meer aantekeningen
''
![]()
Houd je zinnen eens in dezelfde persoonquote:Op donderdag 25 februari 2010 16:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
stel jullie niet zo aan man
Dat jij nou vakantie hebt..
Ben op mobiel kan geen topic openen, sorry
Forum Opties Forumhop: Hop naar: