Ik moet ook zo naar buiten ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat is goedGoed eten en frisse lucht doen wonderen
pas je op daar, het is gevaarlijk buitenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik moet ook zo naar buiten ja.
en nu maar hopen dat Selma er wat van zegt hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:04 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat is goedGoed eten en frisse lucht doen wonderen
[ afbeelding ]
Dat zal ik zeker doen. Volgens mij zijn ze weer bezig met die bouwput naast mn huis. Ik hoor allemaal lawaai.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:05 schreef Incolumis het volgende:
[..]
pas je op daar, het is gevaarlijk buiten
Dat doe ik ook want daar gaan Bas en ik heen met vakantie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:07 schreef haakon het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat Selma er wat van zegt he
hoi sannequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:09 schreef Samzz het volgende:
BasSelma
Krea
Remco
Frank
Machiel
Nu zijn al m'n kusjes op
alleen vakantie? verhuizen toch en danquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook want daar gaan Bas en ik heen met vakantie.
He Bas?
Mogen wij wel op jullie bruiloft komen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
alleen vakantie? verhuizen toch en dan
en op de orgie?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Mogen wij wel op jullie bruiloft komen?
Ik doe ook wel metquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:25 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dat maakt 2, da's nog geen orgie
Ik doe niet aan trouwen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:19 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Mogen wij wel op jullie bruiloft komen?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:09 schreef Samzz het volgende:
BasSelma
Krea
Remco
Frank
Machiel
Nu zijn al m'n kusjes op
Miep nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:26 schreef Incolumis het volgende:
[..]
rot op, jij bent jonger, oudere vrouwen vallen daar voor
Zegt de vrouw die eigenlijk al achter de geraniums hoort te zitten!quote:
Jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:34 schreef haakon het volgende:
wat'n zeikerds die oudjes he !
Jij snapt het overduidelijk nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:36 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Zegt de vrouw die eigenlijk al achter de geraniums hoort te zitten!
Jawel hoor!quote:
tuurlijk snapt ie het wel !quote:
Jij bent bang om oud te worden hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:41 schreef haakon het volgende:
[..]
tuurlijk snapt ie het wel !
want zijn verstand is nog fris en jong, dus hij begrijpt dat wel.
Maar die oudjes niet !
hoe oud ben je, 50?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:42 schreef Incolumis het volgende:
Selma is op haar sexuele piek atm, ik ben er al 12 jaar vanaf
Als ik jou was, dan zou ik me laten invriezen en pas weer ontdooien als er een anti verouderingsdrankje is uitgevondenquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik jou was, dan zou ik me laten invriezen en pas weer ontdooien als er een anti verouderingsdrankje is uitgevonden
Daarom vraag ik, ben je 50? Die piek is overigens rond de 25e heb ik begrepen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nou nou niet overdrijven, sexuele piek van een man is op zijn 18e
lol nee 31quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom vraag ik, ben je 50? Die piek is overigens rond de 25e heb ik begrepen?
quote:2. Seksuele piek op hun 40e
Vrouwen bereiken hun seksuele piek rond hun veertigste, mannen zitten al op hun hoogtepunt wanneer ze 20 worden. Het lijkt dus logisch dat vrouwen van 40 die geen relatie meer hebben, een jongere partner uitkiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |