SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik heb ooit in het gezelschap van Loveless en Goodbye mijn geboortejaar ergens moeten doorgeven en vooral Loveless is van plan dat nooit meer te gaan vergeten geloof ikquote:Op maandag 22 februari 2010 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ergens rond de oorlog toch? De 80-jarige?
Hihihihi.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ooit in het gezelschap van Loveless en Goodbye mijn geboortejaar ergens moeten doorgeven en vooral Loveless is van plan dat nooit meer te gaan vergeten geloof ik
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
De meest linkse.
Wàààtttt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar lijk ik toch (hoop ik) voor geen meter op
Say it isn't so
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik hou het er gewoon op dat je 27 bent en lesbisch.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb ooit in het gezelschap van Loveless en Goodbye mijn geboortejaar ergens moeten doorgeven en vooral Loveless is van plan dat nooit meer te gaan vergeten geloof ik
Hihiiiiiiiiiiihihihihi.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:34 schreef Dirkh het volgende:
En ik gewoon zoeken op Goegel wat tap maddels zijn. (insert sneue smiley met een dikke reet!)
woehahaha, nee, meer op de rechtse.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wàààtttt?
Say it isn't so
Ik dacht hmm de lieve uitstraling is na de enooorme laag make-up wel verdwenen zeg.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Wàààtttt?
Say it isn't so
Moet ik weer gaan kijken wie de meest rechtse isquote:Op maandag 22 februari 2010 20:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
woehahaha, nee, meer op de rechtse.
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
woehahaha, nee, meer op de rechtse.
Ik sta niet best op die foto's daar (hoewel ik die ene bij de McLaren als bureaublad achtergrond heb nu op het werkquote:Op maandag 22 februari 2010 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik dacht hmm de lieve uitstraling is na de enooorme laag make-up wel verdwenen zeg.
En heb een tijdje staan studeren en dacht hmm best een feeks (haar houding tov andere mensen dan).
Ik was maar wat blij toen je ineens naast me stond
Pfoe ja ik was maar wat blij dat m'n hersencellen 'Oja dat is Greys" riepenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik sta niet best op die foto's daar (hoewel ik die ene bij de McLaren als bureaublad achtergrond heb nu op het werk) maar ik vind die dame best eng op die foto van je
Ben blij dat het uiteindelijk meeviel
OH NOES!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:44 schreef JJH het volgende:
Ja hoi!![]()
http://www.telegraaf.nl/prive/6108477/__Treble_uit_elkaar__.html
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:34 schreef Ml-etje het volgende:De meest linkse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Stukjes verse aardbei, ijs crunch en iets alcoholischquote:Op maandag 22 februari 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ] Die aardbeiencocktail, wat zit daar verder nog in? Njam
Weet het dus nietquote:Op maandag 22 februari 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ] Die aardbeiencocktail, wat zit daar verder nog in? Njam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |