Hij komt tenminste buiten de deurquote:Op maandag 22 februari 2010 20:17 schreef CaptainCookie het volgende:
Hij heeft echt niks te zeggen.
De faler
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Rookert het volgende:
DWDD met Felix Rottenberg, Jack de Vries en Femke Halsema was echt interessant![]()
Jack de Vries is echt een badass sneaky motherfucker met een Amerikaanse kop die CDA vanachter de coulissen naar 40 zetels gaat pompen, echt een gladde aal die gozer![]()
Halsema kwam heel redelijk over
Ze noemen hem niet voor niks Dirty Jackquote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Rookert het volgende:
DWDD met Felix Rottenberg, Jack de Vries en Femke Halsema was echt interessant![]()
Jack de Vries is echt een badass sneaky motherfucker met een Amerikaanse kop die CDA vanachter de coulissen naar 40 zetels gaat pompen, echt een gladde aal die gozer![]()
Jaloers?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:23 schreef hamkaastosti het volgende:
die owen die was pas kankerirritant. Zo fanatiek zijn bij een spelletje voor de leuk en dan met zo'n zelfvoldane rotkop als ie weer iets wist
Halsema had idd weer de juiste antwoorden op de juiste momenten, nu nog haar standpunten waar maken.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Rookert het volgende:
Nou, ik wil hen best weleens zien regeren zoals ze zegt dat ze wil doen. Ze is bereid om wat rechtser te zijn en over haar horizon te kijken, als iedereen zo erin gaat komt het misschien nog goedquote:Op maandag 22 februari 2010 20:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Halsema had idd weer de juiste antwoorden op de juiste momenten, nu nog haar standpunten waar maken.
Lekkere opmerking van Joost Prinszen, dat ze 'm thuis vertellen dat ie nou die glimlach wel af mag doen.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Rookert het volgende:
haha mooi gezegd, hij heeft een gevaarlijke CIA smilequote:Op maandag 22 februari 2010 20:20 schreef Rookert het volgende:
Geheel mee eens.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nou, ik wil hen best weleens zien regeren zoals ze zegt dat ze wil doen. Ze is bereid om wat rechtser te zijn en over haar horizon te kijken, als iedereen zo erin gaat komt het misschien nog goed
Het is echt gevaarlijke gastquote:Op maandag 22 februari 2010 20:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Lekkere opmerking van Joost Prinszen, dat ze 'm thuis vertellen dat ie nou die glimlach wel af mag doen.
Dat dacht ik dus ook, we kunnen hem beter inzetten als gelikte AIVD'erquote:Op maandag 22 februari 2010 20:48 schreef GSP het volgende:
Jack owneert wel, hij is de Nederlandse james bond.
Okequote:Op donderdag 25 februari 2010 20:24 schreef Suko het volgende:
ARIE het een prachtige lachen mooie handen, ook dat nog.TVP.
Is dat niet die kerel die ons koste wat kost een miljardendeal wil aansmeren met de VS?quote:
Haar naam is Lee Towersquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:37 schreef elfzesendertig het volgende:
Er zat een bloedmooi meisje rechts-achter Wouter Bos vanavondHeb zo snel geen screenshot, maar enige identificatie van het meisje zou erg leuk zijn
Rutger in Uruzgan was wel goed hoorquote:Op vrijdag 26 februari 2010 20:48 schreef TWP het volgende:
Rutger![]()
[GS-mode] Ga deaud ofzeau [/GS-mode]
Inderdaad, hij voelde zich vast heel dom daarquote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:03 schreef Hagelkaas het volgende:
Je bedoelt toen bij die quiz? Wat een faler inderdaad, een beetje dom meelachen en verder niks. Was wel een heel interessante aflevering inderdaad. Sowieso die Felix Rottenberg is echt een baas, alleen hij mag mensen wel iets langer laten uitpraten
Nouja, aangezien Rutger niet meer bij DWDD zit leek mij dit topic niet meer zo relevantquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:47 schreef Suko het volgende:
sapperdeflap, doodstil hier kijkt 'r niemand meer?
Lapoquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:29 schreef Suko het volgende:
ligt het dus alleen aan Rutger dat dit topic is overleden? Jeetje....wat nu
Dit topic ging over Rutger, dus zo vreemd lijkt me dat niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:29 schreef Suko het volgende:
ligt het dus alleen aan Rutger dat dit topic is overleden? Jeetje....wat nu
Oh zo dus, geef eens een link naar dat topic, ik kan het niet vinden!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit topic ging over Rutger, dus zo vreemd lijkt me dat niet.
Probeer het anders eens in het algemene, centrale DWDD-topic in TVR.
In TVR zei ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:13 schreef Suko het volgende:
[..]
Oh zo dus, geef eens een link naar dat topic, ik kan het niet vinden!
Gevonden; Pretentieuze kutsnol bij DWDD... wat wat een TS
Oneens, zie fotoquote:Op maandag 22 februari 2010 20:46 schreef k_man het volgende:
Ik vind eigenlijk dat iedereen die Jack heet gewoon z'n muil moet houden. Of ze nou De Vries, Van Gelder of Spijkerman heten, dondert niet. Hou je bek, Jack!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |