Dat kun je vergeten. Dat was de special. En dat is elk jaar anders.quote:Op woensdag 24 februari 2010 20:43 schreef Operc het volgende:
Lowlands Zingt was ook tof, dat moet ook terug.
Wel een soort van, tijdens PPquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:42 schreef Lips het volgende:
Wanneer worden er meer namen bekend?? LL heeft geen persconferentie als PP toch?
nee, ik zei 3~4, niet 3-4quote:
Ja, maar ik vond het zo raar staanquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee, ik zei 3~4, niet 3-4
Per 3 a 4 bands, eens per paar weken.
Maar dat snapte jij best, want jij weet ook hoe het gaat
Snodaardquote:Op donderdag 25 februari 2010 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar ik vond het zo raar staan
en een zaklantaarn is ook wel handig als je snachts niet over de scheerlijnen wil pleuren als je je tent zoekt (moet je natuurlijk wel voor zorgen dat je m meeneemt als je t terrein op gaatquote:Op donderdag 25 februari 2010 01:34 schreef Hpzone het volgende:
Poncho, deo, vissersstoeltje, kaartje, bier, ducttape.tent, aspirines, hamer, kussen, oordopjes.
Die 3kW lampen die overal op de camping staan zijn niet goed genoeg?quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:29 schreef swentibold het volgende:
[..]
en een zaklantaarn is ook wel handig als je snachts niet over de scheerlijnen wil pleuren als je je tent zoekt (moet je natuurlijk wel voor zorgen dat je m meeneemt als je t terrein op gaat)
kaartje zat gister bij de post
nee *spreekt uit ervaring* ligt er natuurlijk wel aan waar je tent staatquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die 3kW lampen die overal op de camping staan zijn niet goed genoeg?
Oh, ik heb ook wel een zaklamp bij me hoor, maar niet om vanaf het terrein naar mijn tent te komen. Dat overleef ik wel zonder dat ik de hele avond met een maglite moet wandelen (niet dat ik die uberhaupt het festivalterrein mee op mag nemenquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:44 schreef swentibold het volgende:
[..]
nee *spreekt uit ervaring* ligt er natuurlijk wel aan waar je tent staat.. en als de kortste weg langs de 'sloot'is
daarbij is het ook handig om dan iets ín je tent te kunnen vinden
ik spreek je nog wel als je mn tent in valtquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:51 schreef Basp1 het volgende:
Zaklampen zijn voor mensern die hun roeping gemist hebben om in een mijn te gaan werken.
Is het erg om jouw tent in te vallen? En zijn er dan geen andere dingen dan praten te doenquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:54 schreef swentibold het volgende:
[..]
ik spreek je nog wel als je mn tent in valt
Ik kruip altijd terug dan val ik nooitquote:Op donderdag 25 februari 2010 09:54 schreef swentibold het volgende:
[..]
ik spreek je nog wel als je mn tent in valt
Niks boeiends hoor.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:37 schreef FalleNk810i het volgende:
Iemand al een foto van het LL ticket van 2010?ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |