Stoel wordt altijd gestolenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:42 schreef stbabylon het volgende:
Om op te zitten neem ik een klapstoel mee, met leuning. Mijn rug gaat er al aan door het vele staan/dansen. Als ik dan bij de tent zit, wil ik ook goed zitten. Bier hoeft niet koud gehouden te worden, voor bij de tent heb ik berenburg (mixen met blikjes cola die ik daar koop)
Die van mij is nog nooit gejatquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:43 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Stoel wordt altijd gestolen![]()
Gewoon zo'n 3fm mat jatten en dan languit liggen.
Of neem een vriendin mee die je masseert. Was heerlijk
Op zich wel jaquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die van mij is nog nooit gejat
Liggen werkt ook niet echt voor mij, eventjes wel, maar kan moeilijk lang stil liggen. Vriendin wordt al helemaal lastig
Maar, wat WEL helpt is af en toe vooraan staan bij een punkoptreden. Zo'n pit die telkens in je rug beukt is een perfecte massage
Dat. Iedereen met zwarte scheerlijnen moet dood.quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:49 schreef FalleNk810i het volgende:
Zaklamp of niet, als je lam bent val je toch wel als je tussen tenten door probeerd te lopen
Ik neem zelfs de dinsdag vrij, uitslapen in mijn eigen bed is echt nodig (ben dan ook een ouwe lulquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:47 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Op zich wel jaMaar ik voelde me pas dood ná Lowlands. Dusss. Dit jaar moet ik meteen de maandag naar Lowlands weer in de schoolbanken
zwart is idd echt killing xD,quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:50 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat. Iedereen met zwarte scheerlijnen moet dood.
(ik dus ook. Maar ik sta op een plek waar niemand loopt(langs het hek bij camping 3)
Naja. Ik mistte de nachtrust nog 3 dagen. Je voelt je gewoon niet 100%. Dus dat word wat dit jaarquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem zelfs de dinsdag vrij, uitslapen in mijn eigen bed is echt nodig (ben dan ook een ouwe lul)
Ik snap nog steeds niet waarom sommige mensen bij de ingang van de camping willen staan met de tentquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:53 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
zwart is idd echt killing xD,
mensen op lowlands lopen echt op de raarste plekken. Mensen die sneller denken te zijn als ze half over sloten en door de bosjes gaan zijn eigenlijk best wel grappig
quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kwam er gister achter dat Lowlands op de laatste dag van mijn introductieweek valt.
Nou begin ik na de zomer ws. weer met school na 10+ jaar gewerkt te hebben. Moet nog uitzoeken wanneer precies, maar LL gaat voor dat soort dingenquote:Op donderdag 25 februari 2010 10:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kwam er gister achter dat Lowlands op de laatste dag van mijn introductieweek valt.
Net alsof ik niet ga. Denk even na, mormel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:00 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Je had kaarten gewonnen toch? Vriendenprijsje?
Joah ga ook gewoon naar Lowlands, dan maar donderdag laat zodat ik maar één dag mis. Ofzo.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou begin ik na de zomer ws. weer met school na 10+ jaar gewerkt te hebben. Moet nog uitzoeken wanneer precies, maar LL gaat voor dat soort dingen
quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Net alsof ik niet ga. Denk even na, mormel.
Zorgen dat er iemand een plaatsje reserveert enzoquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Joah ga ook gewoon naar Lowlands, dan maar donderdag laat zodat ik maar één dag mis. Ofzo.
Hier ook jaquote:
Stoer man.quote:Op donderdag 25 februari 2010 11:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zorgen dat er iemand een plaatsje reserveert enzo
Wij hadden vorige jaar een prachtig kamp. Allemaal mooi in een kringetje.
Zetten twee vreselijke dozen MIDDEN in ons kamp hun tentje neer.
Dat hebben ze geweten
(mayo over de tent, feesten om en rond hun tent, geplette hamburgers bij hun ingang. Etc.)
Het was niet expres.quote:
quote:Rapid_Razor_Bob Nieuwe namen tijd! Kasabian, MGMT, Justice. Allemaal te zien @ #LL10!
Hadden wij ook, ik lag in de tent met een scharrel, hoor van grote afstand mijn vrienden al dat ze daar wel even wat aan zouden gaan doen. Komen die meiden uit de tent, bloed mooi, maten stilquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:08 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Zorgen dat er iemand een plaatsje reserveert enzo
Wij hadden vorige jaar een prachtig kamp. Allemaal mooi in een kringetje.
Zetten twee vreselijke dozen MIDDEN in ons kamp hun tentje neer.
Dat hebben ze geweten
(mayo over de tent, feesten om en rond hun tent, geplette hamburgers bij hun ingang. Etc.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |