¿Qué?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:45 schreef tho_Omas het volgende:
Dat doet me denken aan de eerste missie van Hitman 1.
Ik vind het ook zo bizar dat ik het me haast niet kan voorstellen.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:45 schreef Broekpaling het volgende:
Kan het me niet voorstellen.
Valt een beetje in de categorie van dat meisje dat iemand zoende en uitslag kreeg, bleek dat je alleen die uitslag kan krijgen van een dood lichaam....
die kende ik nog niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:45 schreef Broekpaling het volgende:
Kan het me niet voorstellen.
Valt een beetje in de categorie van dat meisje dat iemand zoende en uitslag kreeg, bleek dat je alleen die uitslag kan krijgen van een dood lichaam....
Je mist wel meer verhalen over wat voor ranzige praktijken zich allemaal afspelen in 'doodgewone' restaurantsquote:Op maandag 22 februari 2010 17:46 schreef kickdrum het volgende:
Broodje aap. Nooit iets over gehoord, of het moet 30 jaar geleden zijn geweest.
In dit geval is de politie er zogenaamd achtergekomen, en dan was het in de media geweest.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je mist wel meer verhalen over wat voor ranzige praktijken zich allemaal afspelen in 'doodgewone' restaurants
Ik weet dat het daar normaal is.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:47 schreef Fokstar het volgende:
http://www.gva.be/archief(...)6d-8035-c58377d98f02
is daar normaal hoor . Vast heb je het zelf ook al eens onbewust op (wie niet)
Nouja die vrouw die dat vertelde was dus bevriend met zo'n agent of wat dan ook die die karkassen onder de vloer ontdektequote:Op maandag 22 februari 2010 17:48 schreef VaderVanJezus het volgende:
Daar worden veel grapjes over gemaakt, zal wel een urban legend zijn
Hoevaak wil je nog "nee" horen?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja die vrouw die dat vertelde was dus bevriend met zo'n agent of wat dan ook die die karkassen onder de vloer ontdekte
Daarom wil ik zo graag weten of het nou waar is of niet
Of die vriend van haar dat nou écht heeft gezien of het gewoon zelf lulde.
Heb er zelf 4 zien hangen in Bussum toen ik 12 ofzo was .quote:Op maandag 22 februari 2010 17:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nouja die vrouw die dat vertelde was dus bevriend met zo'n agent of wat dan ook die die karkassen onder de vloer ontdekte
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:50 schreef Fokstar het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/nederland/article2713796.ece?secId=26
Lulkoek. Zoals ik zei, als de politie dit had gevonden dan zou het breed uitgemeten zijn in de media, net als met die smeerpijp van een slager die rot vlees verkocht. Dus tenzij de politie ter plekke zich met grof geld heeft laten omkopen is het een hoax.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Reactie van iemand daar.quote:Het is niet de eerste Chinees die katten gebruikt voor zijn maaltijden. In Bergen op Zoom is jaren geleden ook zo'n restaurant betrapt op het gebruik van katten in het menu.
Waarom zou je dat moeten verbieden?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet dat het daar normaal is.
Maar ik wist niet dat Chinese restauranthouders hier in Nederland stiekem andermans huisdieren afmaakten en in hun eigen gerechten verwerkten
Overigens is er een kans dat binnenkort in China het eten van honden en katten ook verboden wordt
Daarom ben ik dus op zoek naar een dergelijk mediaberichtquote:Op maandag 22 februari 2010 17:51 schreef kickdrum het volgende:
[..]
Lulkoek. Zoals ik zei, als de politie dit had gevonden dan zou het breed uitgemeten zijn in de media, net als met die smeerpijp van een slager die rot vlees verkocht. Dus tenzij de politie ter plekke zich met grof geld heeft laten omkopen is het een hoax.
Geen idee, dat willen ze daarquote:Op maandag 22 februari 2010 17:52 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Waarom zou je dat moeten verbieden?
Natuurlijk doen ze dat niet. Broodje aap (haha) verhaal dat al jaren de rond doet over Chinese restaurants waar ook ter wereld, inderdaad gebaseerd op het feit dat ze in China wel die beesten eten.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet dat het daar normaal is.
Maar ik wist niet dat Chinese restauranthouders hier in Nederland stiekem andermans huisdieren afmaakten en in hun eigen gerechten verwerkten
Bron? Waarom zouden ze dat doen? De enige reden dat wij wel varkens, koeien en kippen en geen honden en katten eten is een culturele. Ik zie echt niet in waarom ze ineens westerse normen op hun eigen keuken gaan toepassen. Bovendien eten ze in China wel 'vreemdere' dingen, zoals insecten of hagedissen.quote:Overigens is er een kans dat binnenkort in China het eten van honden en katten ook verboden wordt
Waar valt een 'nee' over te horen?quote:
voilaquote:
Als antwoord op je TT. Het moge duidelijk zijn dat dit verhaal niet klopt.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar valt een 'nee' over te horen?
Ik vraag gewoon meer informatie.
Oftewel: bewijs om dit verhaal (en blijkbaar ook andere dergelijke verhalen) te bevestigen óf te ontkrachten.
Bewijs?quote:Op maandag 22 februari 2010 17:57 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als antwoord op je TT. Het moge duidelijk zijn dat dit verhaal niet klopt.
Ja, leuk maar dat gaat over de manier waarop, niet over het eten zelf.quote:
Hoe kun je bewijzen dat iets nog nooit voorgekomen is, dat er geen krantenbericht hierover geweest is?quote:Als je zegt dat het niet waar is: bewijs?
Die broodje aap-verhalen gaan de hele wereld over. Zeker die over eten.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, leuk maar dat gaat over de manier waarop, niet over het eten zelf.
[..]
Hoe kun je bewijzen dat iets nog nooit voorgekomen is, dat er geen krantenbericht hierover geweest is?
Het enige wat ik je kan bieden is Snopes.com, een site die allerlei broodje aap verhalen analyseert: http://www.snopes.com/horrors/food/chinese.asp. Goed, dat gaat over de VS, maar alleen al het feit dat dit verhaal op meer plekken wordt verteld zou een duidelijke indicatie moeten zijn
Ja, dat is precies mijn punt, maar ze wil 'bewijs'quote:Op maandag 22 februari 2010 18:02 schreef kickdrum het volgende:
[..]
Die broodje aap-verhalen gaan de hele wereld over. Zeker die over eten.
Hmz, aight.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, leuk maar dat gaat over de manier waarop, niet over het eten zelf.
[..]
Hoe kun je bewijzen dat iets nog nooit voorgekomen is, dat er geen krantenbericht hierover geweest is?
Het enige wat ik je kan bieden is Snopes.com, een site die allerlei broodje aap verhalen analyseert: http://www.snopes.com/horrors/food/chinese.asp. Goed, dat gaat over de VS, maar alleen al het feit dat dit verhaal op meer plekken wordt verteld zou een duidelijke indicatie moeten zijn
Rot op manquote:Op maandag 22 februari 2010 18:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, dat is precies mijn punt, maar ze wil 'bewijs'
Maar da's in China zélf.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:05 schreef Fokstar het volgende:
Chinese katten gered uit de kookpot
hoppa
Nee, dan ben ik weer een stukkie wijzerquote:Op maandag 22 februari 2010 18:05 schreef boyv het volgende:
en wat als het waar is? eet je nooit meer?
Ja dat bewijs is er dus niet. Ik trok een vergelijking met die slager die rot vlees verkocht (wat een zieke idioot ben je dan trouwens). Dat was toen ook volop in de media. Een restaurant dat katten en honden van de straat serveert is een gevaar voor de volksgezondheid, plus vinden Nederlanders het überhaupt walgelijk dat mensen katten en honden eten.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, dat is precies mijn punt, maar ze wil 'bewijs'
Die botten zijn ook lekker knapperig ja.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:18 schreef kickdrum het volgende:
[..]
lijkt mij ook ja.een kat van 5 kilo kost 5 euro per kilo.
Niet zo flauw tegen mensen die van het Tina-forum afstammen.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:30 schreef kickdrum het volgende:
[..]
Ben je 12 ofzo? Jij bent degene die iets moet bewijzen, en dat doe je niet met stukjes verzonnen tekst van achterlijke sites.
[..].... Nuff said.
Geen bewijzen zijn beter dan slechte bewijzen.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:32 schreef Fokstar het volgende:
[..]
Dat dacht ik al geen bewijzen niks en een hoop poeha
ik denk dat ie 2 euro betaalt. max.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:52 schreef rashudo het volgende:
Wat zou de chinees makkelijker vinden:
A) 's Avonds in het donker de buurt afspeuren op loslopende katten, ze opjagen, vangen, slachten enz. enz.
B) Voor drie euro een kilo kip kopen.
Ik weet niet zeker of ik m'n betoog over iets dergelijks hou hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 20:38 schreef Klaploper het volgende:
Bewijs van dat het niet echt gebeurd is? Waar zit je op te wachten dan, een krantenartikel waarin staat dat het niet gebeurd is?
Zoek zelf naar de referenties voor je betoog.
Dat het daar normaal is om kat en hond te eten is bekend, maar volgens mij is 't -behalve misschien in een paar achterbuurten- ook daar niet normaal dat ze die katten en honden van de wijkbewoners stelen. Kip eten is hier normaal, maar het komt toch maar de meeste mensen kopen hun kip en gaan die niet jatten bij de (hobby)boer. In China kan je dan wel kat eten in een restaurant maar normaliter komt die kat van de markt en niet van de buurman.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:47 schreef Fokstar het volgende:
http://www.gva.be/archief(...)6d-8035-c58377d98f02
is daar normaal hoor . Vast heb je het zelf ook al eens onbewust op (wie niet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |