staat een paar keer genoemd in dit topic, moet je ff opzoeken dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:01 schreef Ritmo het volgende:
Hoe laat beginnen de races? Ben pas om 21:00 thuis.
20:00quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:01 schreef Ritmo het volgende:
Hoe laat beginnen de races? Ben pas om 21:00 thuis.
Oeh dat wordt krap. Maar idd, met dweilpauze etc er nog bij moet het wel lukken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
20:00
De belangrijkste ritten zal je dus nog wel kunnen zien.
Dat red je wel, ik verwacht de eerste belangrijke rit pas rond kwart over 9 ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Oeh dat wordt krap. Maar idd, met dweilpauze etc er nog bij moet het wel lukken.
Expertquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat red je wel, ik verwacht de eerste belangrijke rit pas rond kwart over 9 ofzo
Liever nietquote:
Nee, dat is waar, maar ik zei het maar even. Ja, ik weet ook niet waarom als ik er nu nog eens aan denk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:22 schreef Tassiepassie het volgende:geeft toch niet ,soms gaat het zo snel dat ik ook een hoop mis
Dat betekent dat Fabris dus verliestquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:11 schreef ultra_ivo het volgende:
Contin-Fabris is ook leuk. Die trainen het hele jaar al samen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:30 schreef Tassiepassie het volgende:gelukkig gaan de schaatskampioenen nog sneller, anders waren deze topics er niet eens
Bij mij wordt het nasi. Vaders gaat ook schaatsen kijken en met name de Nederlanders. De rest kan hem niet veel interesseren denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:40 schreef Tassiepassie het volgende:Ik ga maar eens bami maken en eten en afwassen, dan is er weer een smak tijd voorbij
Juist. En ik geloof er heel hard in, alleen Lee kan denk ik het feestje verpesten. En dan bedoel ik écht verpesten. Dus dat hij eerste wordt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:44 schreef GlenSpey het volgende:
Ook ik ben weer van de partij
Hopen op dat Nederlandse 1-2-3tje
Ik ook wel, alleen vaders niet. Ik ken veel mensen die alleen Nederlanders kijken en bij de anderen de laatste paar rondjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:44 schreef Tassiepassie het volgende:
ohhh hahaha ja ik kijk echt alles , ik vind het een heerlijke sport![]()
Nasi is trouwens ook lekker![]()
Nou ik ben wokken
Idd. Contin hanteert vaak de tactiek om op het eind of halverwege een demarrage plaatst, eigenlijk hoe Fabris ook wel vaak een 10km reed. Je zag al dat Skobrev al de tactiek van Fabris op de 1500m had overgenomen, en ook op de 5km in mindere mate.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:29 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat betekent dat Fabris dus verliest
Tsja, op de 5km stond hij ook achter de favorieten qua seizoenstijd, maar hij is in vorm en heeft voldoende zelfvertrouwen om er vol voor te gaan. Je weet niet hoe serieus hij was in eerdere races.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:38 schreef Wilskracht het volgende:
Beste Tijden dit jaar 10km
Lee staat pas 20ste op 19 seconden van Skobrev
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |