Bob is niet arrogant ? Poeh, die is toch vervelendquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:55 schreef Jos_ het volgende:
Eindelijk eens een fatsoenlijke tijd om schaatsen te kijken. Het zou overigens mooi zijn als Bob de Jong of van de Kieft zou winnen, de arrogantie van Kramer staat me een beetje tegen.
kinderen ziek ?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:57 schreef Remzz het volgende:
Herbert Dijkstra is naar huis weet iemand waarom? Ze vertelden het net bij Boulevard maar ik zat niet op te letten
die heeft wel 12 minuten nodig voor zn commentaarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:59 schreef MiLalaa het volgende:
PS wie zit er dan naast Hersman ? Erben ?![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die heeft wel 12 minuten nodig voor zn commentaar
Snoeks, zoals gewoonlijk?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:59 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
PS wie zit er dan naast Hersman ? Erben ?![]()
oh zit Herbert er sowieso niet? Weet ik veel, dat verschil hoor ik niet.quote:
Ik ookquote:
Ik gok half elf.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:13 schreef Landgeld het volgende:
Iemand al uitgerekend hoelaat Sven moet?
Idem, lekker op de bank met pizza in de oven en biertje bij de hand. Laat maar komen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik ookheerlijkkkk onderuit op de bank
![]()
Vannacht nog de korte kúr kunstschaatsen van de vrouwen kijken om 1.30u dus wordt weer veel ijsplezier de komende uren
quote:Van onze speciale verslaggever
Enrico Fabris
Foto: REUTERS
RICHMOND - Enrico Fabris heeft zich vlak voor het begin van de olympische tien kilometer teruggetrokken. Het is nog onduidelijk waarom de Italiaanse schaatser niet aan de start verschijnt.
Lullig voor z'n tegenstander.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:21 schreef Yaku het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)kt_zich_terug__.html
[..]
Geen Fabris...
Smeets heeft er destijds al teruggepaktquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:27 schreef golfer het volgende:
Ria pakt Smeets nog even op z'n uitspraak uit 1980.
Lijkt me niet, er zal toch wel een reserve zijn? Hoewel die zich dan wel heel snel klaar moet maken..quote:
Ligt het aan mij of is die Heiden verschrikkelijk arrogant? :Squote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:27 schreef Montov het volgende:
Kuck is toegevoegd vanwege de ploegenachtervolging. Hedrick, Davis en Marsicano wilde de 10km niet meer rijden.
Over Bedford een leuk artikel: http://www.mlive.com/spor(...)ows_skating_100.html
Met daarin Heiden:
[..]
Ze had zich moed ingedronken, dus zal wel geen wedstrijd zijn geweest.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:29 schreef Wilskracht het volgende:
Ria Visser 10km gereden?
Zal wel trainingswedstrijd geweest zijn.
Kan geen tijd vinden.
Maar niet hard genoegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:35 schreef OlivierV het volgende:
Waarom denken jullie dat bøkko geen kans maakt? Die rijdt over het algemeen toch ook best hard op de 10k?
Ik heb de buit al lang binnenquote:
+ fantastisch lekkere dames.quote:
Hege wordt graag op d'r hondjes genomenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:38 schreef Barca het volgende:
Hij heeft wel een lief hondje. (En dan mogen jullie allerlei opmerkingen maken over Hege en hondjes.)
Fabris doet niet mee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:38 schreef horned_reaper het volgende:
Wat denken jullie dat het vanavond gaat worden ?
de Jonge en Kramer zijn zijn wel twee favorieten... maar Skobrev, Bokko en Fabris zijn natuurlijk ook lang niet de minste.
En dan kan Lee natuurlijk ook nog altijd gevaarlijk uit de hoek komen!
Of heb ik dit nu helemaal verkeerd ?
Fabris doet niet meer mee......quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:38 schreef horned_reaper het volgende:
Wat denken jullie dat het vanavond gaat worden ?
de Jonge en Kramer zijn zijn wel twee favorieten... maar Skobrev, Bokko en Fabris zijn natuurlijk ook lang niet de minste.
En dan kan Lee natuurlijk ook nog altijd gevaarlijk uit de hoek komen!
Of heb ik dit nu helemaal verkeerd ?
Contin dus alleenquote:
Zweden kan er ook wat van!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
+ fantastisch lekkere dames.
Pleequote:
Eens, maar niets gaat op tegen Hege Bokko.quote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens, maar niets gaat op tegen Hege Bokko.
Fabris zou sowieso geen factor zijn.quote:
Nou, maakt niet veel uit hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:41 schreef horned_reaper het volgende:
Fabris vanavond dus niet op de 10km.... voordeel voor NL natuurlijk !
Dat ie die Bokko ook continu Shadow noemtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
Bah, wat een vies mannetje vind ik die Mueller toch.
Het lijkt alsof ie die gastjes aan het versieren is.
Maakt niks uit. Fabris is geen concurrent op de 10.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:41 schreef horned_reaper het volgende:
Fabris vanavond dus niet op de 10km.... voordeel voor NL natuurlijk !
Eigenlijk zegt ie Shaddø, da's Noors voor Schatje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ie die Bokko ook continu Shadow noemt
Wat een overjarige kansloze hippie
Buiten dat..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Fabris zou sowieso geen factor zijn.
Shaddo Bukkequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt ie Shaddø, da's Noors voor Schatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |