Super, dankjewel voor de informatie.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:32 schreef Debsterr het volgende:
Crientj: er staat een orderlijst op de website die je kunt printen. Je krijgt dan een mooi overzicht hoeveel je van wat moet hebben. En die carrousels zijn echt niet groot, dus passen ook wel in een envelop!
quote:Lucky Lucky Lucky
There's GOLD at the end of the RAINBOW.
If it's GREEN or GOLD
BUY ONE GET ONE FREE!
Offer limited to $1.00 Items
Limit 2 per item
Sets Not Included
Offer expires March 17, 2010
If you are entitled to 1 or more free items
DO NOT ORDER THEM.
They will be automatically added to your order at time of shipping.
heb jij enig idee hoe groot de glitter potjes zijn?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:32 schreef Debsterr het volgende:
Crientj: er staat een orderlijst op de website die je kunt printen. Je krijgt dan een mooi overzicht hoeveel je van wat moet hebben. En die carrousels zijn echt niet groot, dus passen ook wel in een envelop!
Uhm, niet zo groot haha! Zit wel veel in hoor, maar het is brievenbusproof.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:01 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
heb jij enig idee hoe groot de glitter potjes zijn?
Ik moet even wachten op mijn salaris.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:25 schreef Daph_ het volgende:
Okee daar ben ik weerIk zal deze post editen als ik iets wil wijzigen/deleten. Wanneer wil je bestellen?
9210SK 5 ft Transfer Foil Snake Skin $1.00
9210RM 5 ft Transfer Foil Roman Marble $1.00
9210SB 5 ft Transfer Foil Starburst Blue $1.00
9210RD 5 ft Transfer Foil Red Glitter $1.00
9215 Transfer Foil Adhesive $1.00
Nope, wel de lijm om het aan te brengen.quote:Op maandag 22 februari 2010 17:46 schreef Mirjam het volgende:
ik wil denk ik enkel een foil topcoat, die hebben ze daar toch?
Okido, dan weet ik tot wanneer ik mijn post kan aanpassenquote:Op maandag 22 februari 2010 17:58 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik moet even wachten op mijn salaris.
Maar het zal rond 8 a 10 maart zijn dat ik ga bestellen.
oh, ok, dan wil ik niksquote:Op maandag 22 februari 2010 17:59 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nope, wel de lijm om het aan te brengen.
wtf? Wijzigen niet meer mogelijk na 48 uur? Fijn is datquote:Op maandag 22 februari 2010 17:25 schreef Daph_ het volgende:
Okee daar ben ik weerIk zal deze post editen als ik iets wil wijzigen/deleten. Wanneer wil je bestellen?
9210SK 5 ft Transfer Foil Snake Skin $1.00
9210RM 5 ft Transfer Foil Roman Marble $1.00
9210SB 5 ft Transfer Foil Starburst Blue $1.00
9210RD 5 ft Transfer Foil Red Glitter $1.00
9215 Transfer Foil Adhesive $1.00
Nou ja, ik had het gelezen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:02 schreef Puckzzz het volgende:
Dat dubbel denk ik trouwens dat dat niet gaat werken bij zo'n grote order:
Lucky Lucky Lucky
There's GOLD at the end of the RAINBOW.
If it's GREEN or GOLD
BUY ONE GET ONE FREE!
Offer limited to $1.00 Items
Limit 2 per item
Ik denk dat voor een enkeling de dubbele aanbieding wel opgaat indien er in zijn totaliteit niet meer dan 2 van dat artikelnummer besteld worden. Maar ze tellen alles van ons bij elkaar op natuurlijk. Hun weten niet dat wij het weer gaan onder verdelen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:03 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nou ja, ik had het gelezen.
Maar ik begreep het meer dat je max 2 gratis erbij krijgt voor ieder item dat je besteld.
Of zit ik totaal verkeerd?
Hmmhmm, dat is wel zo, of ik moet een mailtje versturen met de vraag of ze dat wél willen doen aangezien ik de boel weer verdeel over jullie.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 07:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk dat voor een enkeling de dubbele aanbieding wel opgaat indien er in zijn totaliteit niet meer dan 2 van dat artikelnummer besteld worden. Maar ze tellen alles van ons bij elkaar op natuurlijk. Hun weten niet dat wij het weer gaan onder verdelen.
aangezien iktoch geen zak te doen heb hier in het z'huis zalik wel eens kijken wat er tot nu toe besteld is.
Als TS dat niet erg vind natuurlijk
Heb nu toevallig de silver dots van hun op. Ze zitten prima en zien er netjes uit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:02 schreef miss--moana het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de DOTS die ze daar verkopen??
De Konad TC werkt gewoon goed. Ik heb hem verdundmet Rimmel TC en daar reageert ie ook goed opquote:Op maandag 22 februari 2010 18:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Okido, dan weet ik tot wanneer ik mijn post kan aanpassen![]()
Ik ga even op zoek naar een site waar ze folietopcoat verkopen..
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef romika het volgende:
Mag ik ook mee doen?
Ik wil graag het volgende:
2 X 9110GD Bullion Beads Gold
2 X 9110SL Bullion Beads Silver
1 X 9421 Set of 3 Colors Mini Strips
2 X 9640 Set of 5 Colors Baby Pearls
2 X 9520 Set of 10 colors of Dots
1 X 9610 Set Of 14 Colors Rhinestones
1 X 9661 Set of 10 Colors Faceted Studs
Alvast heel erg bedankt!!!![]()
Hartelijke groetjes,
Karin
Ik heb de lijst zover af. Zal ik die mailen naar je?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:15 schreef Crientj het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Ben vanmiddag begonnen met het opschrijven van iedereen zijn spulletjes;
Benieuwd naar het totaalbedrag
Graag, Carina [at] alles-wat [dot] nl =]quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb de lijst zover af. Zal ik die mailen naar je?
momenteel zijn dit de enige artikelen waarvan 2 verschillende mensen er 1 hebben besteld:
9210EF 5 ft Transfer Foil Emerald Frost - Space Invaders
9210EF 5 ft Transfer Foil Emerald Frost - Puckzzz
9540GR Pkg 36 Square Studs Green - Daph
9540GR Pkg 36 Square Studs Green- Joysa
En jouw bestelling Crientj?
Hmm, snel even gekeken en gekozen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:00 schreef Puckzzz het volgende:
Jamaar zitten daar ook groene of gouden folie of studs bij?
Je hebt tot maandagmiddagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:19 schreef Mirjam het volgende:
ik twijfel nu, misschien order ik wat rhinestones mee/
Geeft helemaal niets.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben de lijst vergeten te mailen en die staat op een laptop die nu alweer opgeruimd in de kelder ligt en die kan ik momenteel niet pakken -want trapje in kelder en tas te zwaar (mag niets tillen)
Ik wil nog iets toevoegen aan mijn lijstje, kan nog wel toch?
9990-3 Set of 3 Carousels
Just in case..: Zeker weten dat je 'm wilt annuleren?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik moet mijn order afzeggen
volgende keer beter....
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:22 schreef Crientj het volgende:
[..]
Just in case..: Zeker weten dat je 'm wilt annuleren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |