abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78302999
Dit is een gevalletje Tiger Woods.
quote:
Londen - De affaires die Ashley Cole buiten zijn huwelijk om had, zouden hem wel eens ontslag bij Chelsea op kunnen leveren. Volgens Engelse media is de steenrijke eigenaar Roman Abramovich zo kwaad dat de linksback heeft gelogen tegen een hoge clubofficial dat met alle straffen rekening gehouden moet worden.

Cole ontkende tegen de clubofficial ooit vrouwen het hotel waar de spelers logeerden in gesmokkeld te hebben, terwijl hij dat wel deed. Hierdoor werden de advocaten van de club verkeerd ingelicht toen één van de vrouwen naar de tabloids stapte. De official probeerde Cole te beschermen, omdat hij in zijn onschuld geloofde.

Abramovich is het zat dat zijn club in verband wordt gebracht met schandalen en dus moet Cole zich maandag verantwoorden voor het bestuur van de club. Verwacht wordt dat hij een schorsing en een megaboete krijgt. Met een plek op de transferlijst wordt echter ook rekening gehouden.
bron

Cheryl Cole is zijn vrouw. Ze is beter bekend van de Engelse meidenband Girls Aloud en is jurylid van de Engelse X-Factor.
quote:
Cheryl Cole heeft haar voetballer Ashley gisteren gedumpt... per sms. Veel keuze restte haar niet: vier vrouwen beweren inmiddels al het bed met hem gedeeld te hebben en nog een ander exemplaar probeerde hij te verleiden met flirterige sms'jes.
bron

Ik vind ontslag eigenlijk ook wel weer overdreven. Hij kreeg eerder namelijk al een boete van £200,000.

Wat vinden jullie?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 februari 2010 @ 14:18:29 #2
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78303262
Als het invloed heeft op het spel of op de club kan je het niet zomaar laten passeren. Maar dan Zou Terry er ook uit moeten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_78303318
Wat heeft die Terry dan gedaan?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 februari 2010 @ 14:21:02 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78303357
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:19 schreef Mylene het volgende:
Wat heeft die Terry dan gedaan?
ook in verschillende potjes geroerd, waaronder de ex van één van zijn ploeggenoten; voetballers en hun scharrels #3
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 22 februari 2010 @ 14:21:14 #5
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_78303369
Cheryl . Wat een kneus die Ashley.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_78303467
Lastig.

Hij heeft gelogen, waarschijnlijk om zijn leven te leiden zoals hij het leidt, zonder enorm veel zorgen en de kleine zorgen kunnen worden opgelost.

Nu komt alles uit en is zijn vrouw inmiddels weg, moet Chelsea hem dan er uit kicken? Ik weet het niet. Een goed gesprek met de club kan veel helen.
pi_78311278
Dat gaat hem veel geld kosten als hij er uit gegooid wordt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78312073
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:21 schreef Posdnous het volgende:
Dat dus, ter ondersteuning een foto:

pi_78312099
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:21 schreef Posdnous het volgende:
Ashley samen met zijn vrouw Cheryl.

Optreden van Cheryl nadat de beerput helemaal open ging. Meteen daarna is ze naar LA vertrokken waar vanuit ze hem dus per SMS kennelijk dumpte.

maandag 22 februari 2010 @ 21:19:41 #10
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78320357
Damn hoe kun je zo'n vrouw nou bedriegen, she's hot!

Denk niet dat Chelsea hem echt zal ontslaan...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_78320797
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:12 schreef Mylene het volgende:
Ik vind ontslag eigenlijk ook wel weer overdreven. Hij kreeg eerder namelijk al een boete van £200,000.

Wat vinden jullie?
Dat was een boete van 2 weken salaris.. Een schijntje dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 februari 2010 @ 21:29:25 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78320864
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Damn hoe kun je zo'n vrouw nou bedriegen, she's hot!

Denk niet dat Chelsea hem echt zal ontslaan...
als je er 5 andere voor krijgt die even hot zijn...... wie weet slikt ze niet
DeLuna vindt me dik ;(
pi_78321028
quote:
Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Dat was een boete van 2 weken salaris.. Een schijntje dus.
Moet je eens kijken hoe hoog je springt als je baas je een verhaal geeft van 400 euro
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_78321542
Van Ashley gaan al jaren de verhalen dat hij het met verschillende vrouwen doet.

Maar ze zullen hem niet verkopen, want hij te belangrijk voor de club.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 08:42:44 #15
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_78332231
TT change, moet toestemming van Mylene uiteraard
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 23 februari 2010 @ 08:45:00 #16
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_78332269
Telegraaf/Djeez TT.

Zolang z'n spel er niet onder lijdt, waarom ontslaan??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_78333873
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 08:45 schreef Netsplitter het volgende:
Zolang z'n spel er niet onder lijdt, waarom ontslaan??
Een voorbeeld stellen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 23 februari 2010 @ 09:58:39 #18
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_78334015
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Een voorbeeld stellen.
Dat een prive leven verboden is en dat de club kan en mag bepalen wat je prive uitvreet?
De anti-privacy wetgeving van tegenwoordig is er niks bij.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_78335115
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 09:58 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dat een prive leven verboden is en dat de club kan en mag bepalen wat je prive uitvreet?
De anti-privacy wetgeving van tegenwoordig is er niks bij.
Hij kan niet ontslagen worden vanwege het feit dat hij vreemdgegaan is.. het enige waarvoor ze hem evt. zouden kunnen ontslaan is het feit dat hij tegen de club gelogen heeft(ivm met het naar het hotel lokken van dames)...
Maar ja, of je daar nu iemand voor moet ontslaan... vraag ik me af..
pi_78335755
'ontslaan'
die spelers hebben een contract met een waarde van miljoenen... die ontslaan ze heus niet zomaar, dat zou geld door het afvoerputje weg laten vloeien zijn...

wel kan het bv een prima excuus zijn een bij de fans populaire, duurbetaalde (hoog salaris) en/of oude speler (of domweg eentje die eigenlijk nu behoorlijk wat kan opbrengen bij een verkoop) te transferereren naar een andere veel betalende club (City?), waarbij ik vermoed dat die eigenaar van chelsea sowieso ook behoorlijk wat verdient aan transfergelden en na hun dertigste de waarde van zn spelers sowieso fiks daalt.

Overigens, Ashley Cole doet het steeds beter, voorheen was het vreemdgaan wat bij hem vermoed werd, vooral het vreemdgaan met andere mannen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 23 februari 2010 @ 10:59:08 #21
8369 speknek
Another day another slay
pi_78335815
Heb je Cheryl Cole, ga je vreemd. Wat een debiel .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_78335870

Dit zijn de 4 vrouwen waar Ashley mee is vreemd gegaan.

Hier Ashely met Cheryl.

Ik weet het wel als ik een man zou zijn geweest .
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 23 februari 2010 @ 11:02:35 #23
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_78335920
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 11:00 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit zijn de 4 vrouwen waar Ashley mee is vreemd gegaan.

Hier Ashely met Cheryl.

[ afbeelding ]

Ik weet het wel als ik een man zou zijn geweest .

Ik zou die vierde houden.
Heeft het leukste koppie.
Nr3 ziet eruit alsof ze een klap van de molen heeft gehad. ;')
pi_78335935
Die rechts boven is net een ongebouwde.
pi_78336105
Ashley hoeft zich niet ongerust te maken mocht ontslagen worden.

De Engelse tabloids kunnen er maar geen genoeg van krijgen.
quote:
We'll have Ashey

ASHLEY COLE can escape from his personal problems by choosing between Real Madrid and Barcelona.

Both Spanish giants are monitoring his situation closely and are ready to meet Chelsea's £25million valuation.

Cole's marriage to pop star wife Cheryl looks doomed after his sleazy string of affairs.

And a highly-placed source last night refused to rule out a summer move to Spain.

He said: "Ashley is having a rough time at the moment.

"If he and Cheryl get divorced, why would he want to stay in this country?"

Madrid first expressed their interest in the England star when he signed for Chelsea from Arsenal in August 2006.

They remain desperate for a left-back and, if ex-Blues boss Jose Mourinho takes over as expected in the summer, Cole would be the ideal target.

Cole, 29, could expect to earn up to £150,000 a week at the Bernabeu.

Relations between Chelsea and the player are already strained.

Blues owner Roman Abramovich was furious to learn Cole had smuggled girls into team hotels and is now expected to fine him two weeks' wages of around £200,000 for damaging the club's image.
n
Chelsea feel let down by their interational defender, though boss Carlo Ancelotti will fight to keep the man he rates the world's best left-back.

Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)y.html#ixzz0gLtk1zui
bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')