Nee je pappies uitgaven. Jij bent een lelijk lui verwend kuth**r. Die trouwens totaal geen smaak heeft. Jimmy Choo is allang passé.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:05 schreef saarrr het volgende:
omdat jullie mijn uitgaven schandalig vinden
duidelijk geen verstand van mode..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:11 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Nee je pappies uitgaven. Jij bent een lelijk lui verwend kuth**r. Die trouwens totaal geen smaak heeft. Jimmy Choo is allang passé.![]()
Ik vind het niet schandalig. Maar als je je zo druk maakt om wat anderen van je denken, moet je er misschien niet zo over zeuren.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:05 schreef saarrr het volgende:
omdat jullie mijn uitgaven schandalig vinden
Mensen die echt verstand hebben dragen Dior, wat je zelf ook al zei. Mensen die denken dat ze geld hebben (terwijl pappie dik in de schulden zitten) dragen troep als Jimmy Choo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:17 schreef saarrr het volgende:
[..]
duidelijk geen verstand van mode..
Gaat het totaal niet over, maar ok. Maar voor de rest ben je niet verwend hoor.quote:
Ik heb gehoord dat je vader is betrokken bij een miljoenenschandaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:23 schreef saarrr het volgende:
wij zitten niet in de schuld mijn vader verdient miljoenenbonussen is werkzaam bij Goldman Sachs
Dat is een oxymoron. Zoek dat maar even op.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:17 schreef saarrr het volgende:
[..]
duidelijk geen verstand van mode..
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:19 schreef saarrr het volgende:
na ik hoef gelukkig niet te werken..
Je komt niet erg sympathiek over met dit soort opmerkingen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:23 schreef saarrr het volgende:
wij zitten niet in de schuld mijn vader verdient miljoenenbonussen is werkzaam bij Goldman Sachs
Ik kom zelf ook uit het Gooi zoals al eerder gezegd en ik vind je ook behoorlijk vervelend en dom. Jij snapt totaal niet wat iedereen hier bedoeld.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:31 schreef saarrr het volgende:
ik doel op de post voor mij. Want bijna edereen buiten het Gooi heeft wel vooroordelen over ons
Werkelijk? Dus als je geen geld van papa (of mama, of opa en oma) zou krijgen dan zou jij nu gewoon zelfstandig kunnen gaan wonen en het kunnen redden met het geld wat jij zou kunnen verdienen?quote:Op maandag 22 februari 2010 18:09 schreef saarrr het volgende:
ik kan echt wel op mijn eigen benen staan en hoe verwend ik ben valt toch wel mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |