kun je beter een andere twitter app nemen, de standaard is rukquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:11 schreef honda1990 het volgende:
Ik zie geen favorieten bij peep terwijl ik deze wel via mijn account van twitter op de pc heb. Waarom staan ze er niet? Ik heb me af en weer aangemeld, tig keer op vernieuwen geklikt, maar er gebeurd niets.
MT werkt prima, hij reageert net zo snel als zonder protector. En ik zou zeggen probeer het uit, voor 1euro heb je er al een.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:59 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
@Skittelman:
Die screenprotectors, werkt je touchscreen dan nog steeds even goed, ook met multitouch enzo?
App Ringdroid is daar het makkelijkst voorquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:35 schreef Moron het volgende:
Ik heb ook een siliconenhoesje. Heb ik dr meteen bijgekocht..
Maar ik heb even een vraagje. Ik heb een paar ringtonen op mijn Hero gezet. Die wil ik instellen als sms/ringtonen, mits dat mogelijk is natuurlijk. Ik heb ze erop gezet, maar kan ze nergens op mijn Hero terugvinden. Moet ik misschien een mapje aanmaken ervoor?
Ik heb dr ook een aantal liedjes opstaan en die vind-ie wel gewoon.
Linda File Manager werkt prima. Maar om je lockscreenafb. de veranderen ga ik gewoon naar het plaatje via Albums en druk ik op instellen als: lockscreenafb.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:25 schreef Etcetera het volgende:
Heb je een bestandsbeheerprogramma? Daarmee fiks ik datGebruik zelf IO en Astro, want met IO kun je ook de lockscreenafbeelding veranderen en dat is me met Astro nog niet gelukt
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:27 schreef skittelman het volgende:
Linda File Manager werkt prima. Maar om je lockscreenafb. de veranderen ga ik gewoon naar het plaatje via Albums en druk ik op instellen als: lockscreenafb.
Ik zou gewoon een gmail account aanmaken.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:56 schreef Lief17 het volgende:
Ik heb de mijne sinds eenw eek of 3, super tevreden mee. Alleen sinds een paar dagen haalt hij mijn hotmail niet meer binnen in de e-mail. terwijl alle pop3 instellingen goed staan. Kan wel online kijken, maar dus niet via de mail applicatie. Hebben meer mensen hier last van?
Wel als je windows op een mac hebt geinstalleerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef Etcetera het volgende:
Dat is zeggen dat een Windows-klager over moet stappen naar Apple
Helemaal niet. Android is nou eenmaal van google, dus dan zullen andere google producten daar ook naadloos mee integreren!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:09 schreef Etcetera het volgende:
Dat is zeggen dat een Windows-klager over moet stappen naar Apple
Dat ontken ik ook niet, maar Lief17 wil een oplossing voor het hotmail-gebeuren, en zeggen dat ze naar Gmail moet gaan lijkt me niet de oplossing die ze wil horenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:09 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Helemaal niet. Android is nou eenmaal van google, dus dan zullen andere google producten daar ook naadloos mee integreren!
Had ze maar geen Hero moeten kopenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar Lief17 wil een oplossing voor het hotmail-gebeuren, en zeggen dat ze naar Gmail moet gaan lijkt me niet de oplossing die ze wil horen
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:30 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Had ze maar geen Hero moeten kopen.
Oh, ik had verwacht dat dat wel kon.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:52 schreef Incolumis het volgende:
je kunt hotmail niet doorsturen naar gmail, dat ligt aan hotmail, die vindt dat niet zo leuk
quote:You are currently using 528 MB (7%) of your 7431 MB.
quote:
Oh dat hoeft ook niet... ik vroeg me gewoon af vanwaar de overdaad aan smilies.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:04 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb eigenlijk niet heel erg veel zin in een zoveelste Iphone <--> Android discussie, maar heb met beide ervaring (en met WM) en wil echt niet terug naar de Iphone.
Tot zover de zoveelste post over dit onderwerp
Ik mag me juist graag laten informeren door reviews op internet. Niet dat ik na 1 review om ben, maar vind het wel boeiend om ervaringen te lezen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh dat hoeft ook niet... ik vroeg me gewoon af vanwaar de overdaad aan smilies.
Een keus in telefoons laat ik sowieso niet afhangen van een discussie op internet
Dat kan, ik ervaar het liever zelf. Ik lees de reviews natuurlijk wel, maar ik test een telefoon liever eerst een weekje voordat ik keuze maak.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:08 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik mag me juist graag laten informeren door reviews op internet. Niet dat ik na 1 review om ben, maar vind het wel boeiend om ervaringen te lezen.
HTC Heroquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
Met de iPhone zit je aanApple-beleid
vast.
Zoals =J-D- al zei, een Apple - HTC Hero discussie is niet nodig.quote:
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
Het zal mijn versie zijn, want ik heb het nog niet eerder gehoord:quote:
Ik heb weinig vertrouwen dat die deze maand gaat komen eigenlijk.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:51 schreef -J-D- het volgende:
Geen behoefte om te wachten of de nieuwe update voor oplossingen gaat zorgen?
same here, heb ook veel van zulke bugs. ik zoek mijn heil echter in 2.1. Als dat niks word ga ik terug naar een nokia 6300. dan ben ik het gezeur helemaal zat. At the end ik moet kunnen bellen en smsen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het zal mijn versie zijn, want ik heb het nog niet eerder gehoord:
Het irritantste is nog wel dat de wekker het 8 van de 10 keer gewoonweg niet doet.
Daarnaast is Wifi zo onstabiel als de neten.
Ik heb regelmatig vastlopers en heb nog geen ideale browser kunnen vinden (dat laatste ligt onherroepelijk aan mij, denk ik)
Volgens mij moet je de wekker elke avond (stel je gebruikt hem als wekker 's ochtends) opnieuw instellen. Althans, dat doe ik maar voor de zekerheid, ook al heb ik hem ingesteld dat hij elke doordeweeks dag afgaat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het irritantste is nog wel dat de wekker het 8 van de 10 keer gewoonweg niet doet.
Ik heb regelmatig vastlopers en heb nog geen ideale browser kunnen vinden (dat laatste ligt onherroepelijk aan mij, denk ik)
heb je iets van een task killer aan staan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
hier werkt het prima stel een taskkiller goed in en installeer dolphin browser voor internet werkt prima. 2e optie is dat je maar een iphone moet nemen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 00:14 schreef skittelman het volgende:
[..]
same here, heb ook veel van zulke bugs. ik zoek mijn heil echter in 2.1. Als dat niks word ga ik terug naar een nokia 6300. dan ben ik het gezeur helemaal zat. At the end ik moet kunnen bellen en smsen!
Ik werk nog liever met de standaard browser dan dat gedrocht van een dolphin browserquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:53 schreef Sj0rs het volgende:
H
[..]
hier werkt het prima stel een taskkiller goed in en installeer dolphin browser voor internet werkt prima. 2e optie is dat je maar een iphone moet nemen.
Werkt het ook echt goed? Gebruikt hij het woordenboek wat al in de foon zit (en nu bij mij helemaal gepimpt is) of moet je opnieuw beginnen met het ding te trainen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:15 schreef iFries het volgende:
[..]
Gisteren SlideIT keyboard geinstalleerd. Ook wel leuk!
Dolphin werkt prima met de tabs en andere handige feautures. Ik ben er in ieder geval wel fan van.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:15 schreef iFries het volgende:
[..]
Ik werk nog liever met de standaard browser dan dat gedrocht van een dolphin browser
Gisteren SlideIT keyboard geinstalleerd. Ook wel leuk!
Ja precies, ik had het eerst ook hoor... Maar heb nu de klok bij Taskiller in de ignore-list staan en sindsdien gaat hij iedere morgen weer gewoon braaf af.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:30 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
heb je iets van een task killer aan staan?
ik had ook eerst problemen met me wekker en nadat ik mijn task killer had verwijdert, werkte me wekker als vanouds..
Ik verguis die iphone sinds de dag dat hij uit is. niet vanwege het mooie staaltje techniek dat het is (want daar zijn we het allemaal over eens) maar vanwege het beleid eromheen (appstore en t-mobile). Dus ik denk niet dat het een oplossing is. Dolphin zal ik eens proberen, heb overigens niet heel veel problemen met de standaard browser, meer met bugs/vastlopers. Had vanmorgen trouwens voor het eerst een wekker zonder geluid, gelukkig trillde hij wel ander sliep ik nu nog! Ik denk dat ik straks even langs de kijkshop loop voor een wekkerradioquote:Op donderdag 11 maart 2010 08:53 schreef Sj0rs het volgende:
H
[..]
hier werkt het prima stel een taskkiller goed in en installeer dolphin browser voor internet werkt prima. 2e optie is dat je maar een iphone moet nemen.
Nee, je zelfs nog een nederlands woordenboek los downloaden ..quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Werkt het ook echt goed? Gebruikt hij het woordenboek wat al in de foon zit (en nu bij mij helemaal gepimpt is) of moet je opnieuw beginnen met het ding te trainen?
Damn dat is het inderdaad.... ik heb net direct even getest. Wekker gezet, taks killen en hij gaat gewoon af.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:30 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
heb je iets van een task killer aan staan?
ik had ook eerst problemen met me wekker en nadat ik mijn task killer had verwijdert, werkte me wekker als vanouds..
Ik ben zelf 3 maanden terug overgestapt van de HTC Touch Pro (eerst WM6,daarna geupgrade naar 6.5) naar de HTC Hero... En ik kan je alleen maar zeggen dat elke dag later overstappen, een dag te laat isquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:07 schreef marc1982 het volgende:
Ik ben dit topic uit intresse mee aan het lezen, mag binnenkort ook voor een nieuwe telefoon kijken.
een HTC lijkt me wel wat, heb nu een nokia N82 en ben dat symbian wel eens zat.
ik heb al eerder vluchtig gekeken voor de HTC HD2, en ben benieuwd naar wat jullie mening is, is android beter dan WM?
Tegenwoordig past Hotmail zijn opslagruimte ook automatisch aan. En ik heb vooral in mijn uitgaande mail echt heul veul foto's en ik bewaar ook alles. Dus op dat punt ben ik echt wel blij met Hotmail hoor.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:18 schreef Etcetera het volgende:
Overigens vind ik hotmail dikke bagger en Gmail iswant ik zit nou op iets van 8% van m'n totale opslagruimte. Na ongeveer 5 jaar. En ik gooi zelden wat weg
Idem Dito, android is een verademing t.o.v. windows mobilequote:Op donderdag 11 maart 2010 14:10 schreef mamaisboos. het volgende:
[..]
Ik ben zelf 3 maanden terug overgestapt van de HTC Touch Pro (eerst WM6,daarna geupgrade naar 6.5) naar de HTC Hero... En ik kan je alleen maar zeggen dat elke dag later overstappen, een dag te laat is
In welk opzicht? wat zijn de grote verschillen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:56 schreef essence het volgende:
[..]
Idem Dito, android is een verademing t.o.v. windows mobile
Android is gemaakt om met je vinger bediend te worden, centrale Android Market ipv malle .cabjes, geen schuif-schuif-tab-scrollbar-interface. Het werkt veel fijner in alle opzichten.quote:Op donderdag 11 maart 2010 17:19 schreef marc1982 het volgende:
[..]
In welk opzicht? wat zijn de grote verschillen?
Handig, meteen gedaan. Was alleen wel even schrikken want hij importeert meteen AL je hotmail mail in je gmailquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:49 schreef Lief17 het volgende:
http://www.androidworld.n(...)il-gmail-en-android/
Het wordt een beetje vervelend inmiddelsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gerucht: 2.1 update voor HTC Hero pas in april?
Werkende bluetooth communicatiequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:00 schreef honda1990 het volgende:
Wat gaat die update inhouden eigenlijk?
Ik ook, maar dan moeten ze geen uitspraken doen over releasedata of maanden als ze er niet zeker van zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb liever een update die in een keer goed is dan een halfbakken update eerlijk gezegd
Dat worden overgenomen door Applequote:Op zondag 14 maart 2010 08:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ons lange wachten op de 2.1-update wordt beloond met... Nóg langer wachten!
http://www.androidworld.n(...)nd-april/#more-15996
Ik wel degelijkquote:Op zondag 14 maart 2010 11:29 schreef DennisMoore het volgende:
Achja, het is meer 't gevoel dat je wat mist en dat je achterloopt op de rest.
Om nou te zeggen dat ik bluetooth file transfer en andere 2.1 updates zo mis... nee.
mm wat ben ik blij dat mn hero verzekerd is tegen schade en verlies en diefstal.....quote:Op zondag 14 maart 2010 17:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
BREAKING: Het gerucht is waar – update Hero uitgesteld
Wanneer wordt ie gestolen dan?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:32 schreef skittelman het volgende:
[..]
mm wat ben ik blij dat mn hero verzekerd is tegen schade en verlies en diefstal.....
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:53 schreef skittelman het volgende:
[..]
wanneer ik ter vervanging een desire krijg....
Bron: Tweakersquote:HTC stelt Android 2.1-update voor Hero uit
HTC heeft de update waarmee het Android 2.1 op zijn smartphone Hero brengt, uitgesteld, zo bevestigt HTC's klantenservice. De update zou aanvankelijk zou omstreeks deze tijd moeten uitkomen, maar staat nu op de planning voor april.
De update zal over-the-air worden verspreid naar gebruikers van de HTC Hero. Vaak zet HTC updates op de eigen website, maar omdat lang niet alle gebruikers ze dan installeren, heeft HTC besloten deze update extra onder de aandacht te brengen: gebruikers krijgen op hun toestel een melding met de vraag of de update moet worden gedownload en geïnstalleerd.
De nieuwe firmware zou oorspronkelijk medio maart uitkomen, maar dat is nu uitgesteld naar volgende maand, zo bevestigt de supportafdeling van HTC tegenover Tweakers.net een bericht van de Nederlandse site Androidworld. De Hero draait nu nog op Android 1.5. HTC slaat met de update versies 1.6 en 2.0 over. De nieuwe firmware bevat veel nieuwe functies, zoals de applicatie en widget Friendstream, die statusupdates van diverse sociale netwerken combineert. Ook moet de Hero door de update veel sneller werken, onder meer omdat flashgeheugen in Android 2.1 beter presteert dan onder 1.5.
HTC bracht onlangs in Nederland zijn eerste toestel met Android 2.1 uit: de Legend. De Legend verschilt op diverse punten van zijn voorganger Hero: zo heeft het nieuwe toestel een iets snellere processor, een amoled-scherm en een aluminiumbehuizing. Tweakers.net publiceerde vrijdag een uitgebreide review van de Legend.
Ik snap even niet wat dat laatste er mee te maken heeft eigenlijk.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik vraag me af of die update exclusief "over the air" beschikbaar gaat worden, of dat je hem even goed ook via de PC kunt uitvoeren. Ik heb zelf nl. een unbranded Hero, echter wél op het T-Mobile netwerk...
T-Mobile heeft zijn eigen versie van de Hero; bovenop de Sense GUI van HTC zit ook nog eens een extra T-Mobile sausje uitgesmeerd.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik snap even niet wat dat laatste er mee te maken heeft eigenlijk.
Oh vandaar..... helder, thanksquote:Op maandag 15 maart 2010 11:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
T-Mobile heeft zijn eigen versie van de Hero; bovenop de Sense GUI van HTC zit ook nog eens een extra T-Mobile sausje uitgesmeerd.
ik zou niet weten wat ik er mee moetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:15 schreef Moron het volgende:
Heb nog een paar leuke apps gevonden voor de Hero.
* StreamFurious. Online radio op je mobiel. Waarschijnlijk al wel bekend bij iedereen. Maar vind dit wel de beste.
* Gigbox. Optredens van je favorieten artiesten in de buurt. Als je erbij bent, kun je het gelijk doortwitteren, mits je dat leuk vind. Gekoppeld aan je Last.Fm account.
* Alarmering Droid. Als jij wil weten waar die ambulance heenging die voor je huis langsreed.
Misschien zijn ze al wel bekend bij de meeste, maar vond ze toch even de moeite waard om te melden
Briljante app voor nieuwsgierige aagjes zoals ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:15 schreef Moron het volgende:
* Alarmering Droid. Als jij wil weten waar die ambulance heenging die voor je huis langsreed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |