Valt het opquote:Op maandag 22 februari 2010 11:46 schreef Disana het volgende:
Jij opent wel graag nieuwe COSsen he, gezien je last posts
Ja het valt wel op, je doet met opzet de laatste post.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Valt het op![]()
Weet nu waar ik op moet letten dankzij jou, het nummertje, dus als ik zin heb dan hoppa
Aha.. met d'r mobieltje happy slappingkjes op Youtube gezet enzo?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
Dus Michelle is nu tot stagiaire gebombardeerd? Ze heeft iig wel ervaring als RCO-er.
Camera's die dan weer elders uit het pand worden weggehaald. Kaalslag binnen de eigen gelederen.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:49 schreef 5thencounter het volgende:
Johan weer op zijn ideenstoel.. er moeten constand beweging zijn op de cams...ook in de keuken enz... Alsido moet weer camera's bijplaatsen...
[ link | afbeelding ]
Nee, bij TBO, onder de vleugels van vader Leo.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:50 schreef 5thencounter het volgende:
Aha.. met d'r mobieltje happy slappingkjes op Youtube gezet?
Dan moet ze nog een jaartje of twee op kweek.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:40 schreef Copycat het volgende:
Het is een meiske van 16.
Ik ben voor Trots. Nederland heeft een vrouwelijke premier nodig!quote:Terug in je PVV-mand, PB.
Ja zo snap ik het ook, iets met een radioprog. nou gezelligquote:
Nee, maar Johan staat er nog wel voor open.quote:
Wie is dan die andere waar ze het zaterdag over hadden?quote:Op maandag 22 februari 2010 11:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Had ik haar toch goed van leeftijd geschat.
Ik zal doorgeven dat mijn neefje van 14 ook per direct zijn krantenwijkje opzegt ...quote:Op maandag 22 februari 2010 11:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel kwalijk dat SV aan kinderarbeid doet dan.
Plofkop wil natuurlijk alleen maar interactiviteit via zijn eigen chat. Gezeik is er altijd, want deze man leeft nu eenmaal bij de gratie van conflicten.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:06 schreef Disana het volgende:
Het zou natuurlijk wel lachen zijn als Sly daar gaat draaien zonder iemand te kunnen bannen zoals hij voor zijn eigen radiostreampje wel doet
Hij heeft toch juist geen eigen chat meer? We kunnen dus juist veel plezier hebben op de officiële chatquote:Op maandag 22 februari 2010 12:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Plofkop wil natuurlijk alleen maar interactiviteit via zijn eigen chat. Gezeik is er altijd, want deze man leeft nu eenmaal bij de gratie van conflicten.
nee, hij was toch boos en heeft de chat er eigenhandig afgeband op zijn sitequote:Op maandag 22 februari 2010 12:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft toch juist geen eigen chat meer? We kunnen dus juist veel plezier hebben op de officiële chat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |