abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78780733
Maar hij hapt wél goed
En ik krijg ook meteen een TSR (auw!) alleen hij laat gillend weer los...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:09:04 #277
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78780790
vbn kun je altijd bellen, maar het zijn vrijwilligers, dus ze hebben niet altijd tijd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:11:57 #278
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_78780904
Mammietje, ik ben het er niet mee eens dat Bink de bv niet meer nodig heeft, het immuunsysteem van een kind is pas rond de 6 jaar volledig ontwikkeld, dus in principe heeft hij DAN de bv niet meer nodig. Ik las een paar dagen geleden nog dat kinderen die voor de 2 a 3 jaar reeds gestopt zijn met de bv, vaker ziek zijn dan kinderen die met die leeftijd nog wél aan de borst drinken. Dus als jouw man zegt dat Bink geen ab nodig heeft, zeg dan gewoon: 'Maar hij heeft wél bv nodig.' Het advies van de WHO is niet voor niets tot het tweede jaar en/of langer bv te geven.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 5 maart 2010 @ 17:14:22 #279
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78781001
Ja en om de kunstvoedingsnorm er ook even naast te houden, die zijn ook van mening dat je peutergroei melk nodig hebt voor je peuter van 2 jaar en ouder. Dus eigenlijk wordt er gewoon gezegd dat kindjes die ouder zijn dan 2 jaar nog speciale melk nodig hebben...... geinspireerd door moedermelk.
pi_78782825
Peuters hebben récht op hun eigen melk
Elke keer als ik die reclame lees kijk ik zo -->
  vrijdag 5 maart 2010 @ 22:03:11 #281
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78794966
Effe een vraagje: kun je ook zo'n montgomery-dingetje ontstoken hebben?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78795222
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Effe een vraagje: kun je ook zo'n montgomery-dingetje ontstoken hebben?
Heb ik wel eens gehad, werd een soort puistje. Toen heb ik er Gentiaan Violet opgesmeerd en dat werkte (kan natuurlijk ook met iets anders wat ontsmet)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 5 maart 2010 @ 22:10:04 #283
12913 GreatWhiteSilence
pi_78795390
Volgens mij kan bijna alles ontstoken raken als je er je best voor doet?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_78795605
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 22:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Volgens mij kan bijna alles ontstoken raken als je er je best voor doet?

dat is waar!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 5 maart 2010 @ 22:38:18 #285
190853 RockabeIIa
pi_78797068
Ik heb er niet echt mijn best voor gedaan maar begrijp dat ik nu bijzonder ben?
Het doet pijn naar binnen toe. En nu? Alle HA's meldt u nu maar!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 23:29:39 #286
143848 huuphuup
Dorksided
pi_78799506
oh ik heb dat ook wel es ontstoken gehad Rocks. Deed best pijn op een gegeven moment. Werd idd een soort puistje maar dan wel van het nare soort die zich niet zo goed weg liet halen
ik heb het uiteindelijk leeggedrukt onder de douche toen de huid wat week was. (en zodat niet overal rondspuitende melk zit ) maar t heeft wel een tijdje geduurd voordat het kon. Sowieso goed schoonmaken enzo.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:20:41 #287
190853 RockabeIIa
pi_78801492
Ja, het is niet alsof ik ermee in de modder ga hangen enzo Het voelt ook echt als een harde bobbel naar binnen. Nog niet eerder meegemaakt.
We wachten af!
Thanks!
pi_78806584
Dat puistje van de nare soort ken ik, maar harde bobbel klinkt niet echt bekend moet ik zeggen..
Hoe groot is die bobbel?

En ik heb een nieuwe baby Voor de nacht een half zetpilletje, heerlijk gedronken om de drie uur vannacht, hapt goed aan, drinkt in 1x de borst leeg en is dan gelukkig En gele poep Die gewone gele bv-poep Die hadden we nog niet gezien hier
pi_78806626
Heej wat goed Freecell!!

Rocka een dikke bobbel herken ik ook niet, bij mij was het een klein ontstoken bultje. Nou ik hoop dat je er snel vanaf bent
En modder kan heel reinigend werken he
  zaterdag 6 maart 2010 @ 10:12:45 #290
190853 RockabeIIa
pi_78807340
Het is een bobbeltje van ongeveer 4-5mm doorsnee met een hard draadje naar onder als ik me niet vergis. Als het erger wordt dan ga ik wel naar de HA.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:24:19 #291
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78811881
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 09:21 schreef freecell het volgende:
Dat puistje van de nare soort ken ik, maar harde bobbel klinkt niet echt bekend moet ik zeggen..
Hoe groot is die bobbel?

En ik heb een nieuwe baby Voor de nacht een half zetpilletje, heerlijk gedronken om de drie uur vannacht, hapt goed aan, drinkt in 1x de borst leeg en is dan gelukkig En gele poep Die gewone gele bv-poep Die hadden we nog niet gezien hier
Wat fijn!
Ik bedoelde trouwens ook niet dat Florian niet goed aanhapte, maar als je tsr zo sterk is, kun je hem misschien best even kolven.
Ik merk dat als mijn borsten op spanning staan, Harry ook alleen maar even een tsr zuight en dan gaat hij een betje sabbelen op de tepel (los dus) want de melk spuit er toch wel uit
Ik haal hem dan altijd weg, demp de melk stroom en leg hem opnieuw aan.

Bijzondere Rocka, ik herken het niet, maar wel vervelend dat het pijn doet. Ik zou er niet te lang mee wachten in elk geval

Ik heb wel even gele bv poep gehad maar sinds een paar dagen is het altijd groen. Moet ik me dan zorgen maken ofzo? Want Harry lijkt verder nergens last van te hebben?
pi_78812286
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Het is een bobbeltje van ongeveer 4-5mm doorsnee met een hard draadje naar onder als ik me niet vergis. Als het erger wordt dan ga ik wel naar de HA.
Rocka, ik heb voor zo'n zelfde bobbeltje een paar jaar geleden een echo laten maken om borstkanker uit te sluiten. Bi mij zat ie was los (ik kon 'm heen en weer bewegen) en hoe vaker ik eraan zat, hoe gevoeliger ie werd. Het bleek gewoon wat verharding in het klierweefsel te zijn (mastopathie).
  zaterdag 6 maart 2010 @ 14:47:09 #293
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78814496
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 00:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, het is niet alsof ik ermee in de modder ga hangen enzo Het voelt ook echt als een harde bobbel naar binnen. Nog niet eerder meegemaakt.
We wachten af!
Thanks!
Mental image hierzo

ehm, asy, volgende keer als je een foto van zoonmans post, moettie wel scherp zijn, hoor!
en vwb dat mondje, bij aviva was eea prima naar buiten gekruild, maar omdat ik niet goed 'hamburgerde' (te groot zeg maar), kreeg ze toch geen goede hap. kon je aan haar mondje verder niet zien, beetje zoals dat kindje op de reclamefolders voor 'borstvoeding verdient tijd', zeg maar.

rechts gaat inmiddels goed. nu links nog.
maar met prianha-aviva is het nogal moeilijk om ff goed te kijken wat ik doe
naja, we komen er wel, en anders hebben we onze heldenLK
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 14:57:46 #294
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78814860
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:47 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Mental image hierzo

ehm, asy, volgende keer als je een foto van zoonmans post, moettie wel scherp zijn, hoor!
en vwb dat mondje, bij aviva was eea prima naar buiten gekruild, maar omdat ik niet goed 'hamburgerde' (te groot zeg maar), kreeg ze toch geen goede hap. kon je aan haar mondje verder niet zien, beetje zoals dat kindje op de reclamefolders voor 'borstvoeding verdient tijd', zeg maar.

rechts gaat inmiddels goed. nu links nog.
maar met prianha-aviva is het nogal moeilijk om ff goed te kijken wat ik doe
naja, we komen er wel, en anders hebben we onze heldenLK
Ja dat gaat zo moeilijk met hem zo dicht bij me!
Gewoon oefenen, oefenen, oefenen. Dan komt het wel goed met jullie

Ik ga mijn zoon unwrappen, voorzien van een schone luier en van een maaltijd
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:34:35 #295
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_78816083
Wat fijn dat het steeds beter gaat, Davina! Marlien moet ik ook (nog) altijd helpen met aanhappen, als ik dat niet doe, dan heeft ze net te weinig borst (en dat doet zeer bij mij, ik heb er al een paar keer melkblaren van gekregen). In het begin liet ik haar wel zelf aanhappen en dan duwde ik nog een stukje bij haar in de mond. Tegenwoordig lukt dat niet (ze wordt dan boos), dus moet ik haar gelijk goed laten aanhappen.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_78819000
Een te sterke TSR Spuit het er dan ook echt uit wanneer je ontkoppelt?

Het tepelhoedje komt hier toch nog van pas. Wanneer ik serieuze stuwing heb zijn mijn borsten knoerthard en mijn tepels willen dan niet meedoen Hannah kan dan simpelweg niet aanhappen. Met tepelhoedje zuigt ze de tepel mooi naar buiten.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:41:39 #297
12913 GreatWhiteSilence
pi_78824097
Hier spoot het er wel uit in ieder geval. Soms nog steeds als Annicka ergens door afgeleid raakt en wegkijkt. Dan krijgt ze een plens melk in haar nek... Eigen schuld dikke bult.

Niet dat zij ermee zit overigens...
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:47:11 #298
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78824264
Ik post het even hier. Ik heb 6 wasbare zoogcompressen van Avent,waarvan 2 er nog nooit gebruikt zijn. Nieuwprijs ligt rond de 10 euro.
Voor 5 euro excl. verzendkosten doe ik ze weg. Ik heb alleen het oorspronkelijke wasnetje niet meer. Kan er wel een van mn andere wasnetten bij doe evt.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:56:53 #299
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78824561
Bij een goede tsr raakte ik makkelijk de kat aan de andere kant van de bank.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 20:09:09 #300
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78824956
Ik had laatst ook een flinke straal ja. Kan me niet herinneren dat ik dat bij Eva ook heb gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')