Heb ik wel eens gehad, werd een soort puistje. Toen heb ik er Gentiaan Violet opgesmeerd en dat werktequote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:03 schreef RockabeIIa het volgende:
Effe een vraagje: kun je ook zo'n montgomery-dingetje ontstoken hebben?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Volgens mij kan bijna alles ontstoken raken als je er je best voor doet?
Wat fijn!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:21 schreef freecell het volgende:
Dat puistje van de nare soort ken ik, maar harde bobbel klinkt niet echt bekend moet ik zeggen..
Hoe groot is die bobbel?
En ik heb een nieuwe babyVoor de nacht een half zetpilletje, heerlijk gedronken om de drie uur vannacht, hapt goed aan, drinkt in 1x de borst leeg en is dan gelukkig
En gele poep
Die gewone gele bv-poep
Die hadden we nog niet gezien hier
Rocka, ik heb voor zo'n zelfde bobbeltje een paar jaar geleden een echo laten maken om borstkanker uit te sluiten. Bi mij zat ie was los (ik kon 'm heen en weer bewegen) en hoe vaker ik eraan zat, hoe gevoeliger ie werd. Het bleek gewoon wat verharding in het klierweefsel te zijn (mastopathie).quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Het is een bobbeltje van ongeveer 4-5mm doorsnee met een hard draadje naar onder als ik me niet vergis. Als het erger wordt dan ga ik wel naar de HA.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja, het is niet alsof ik ermee in de modder ga hangen enzoHet voelt ook echt als een harde bobbel naar binnen. Nog niet eerder meegemaakt.
We wachten af!
Thanks!
Ja dat gaat zo moeilijk met hem zo dicht bij me!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:47 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]Mental image hierzo
![]()
ehm, asy, volgende keer als je een foto van zoonmans post, moettie wel scherp zijn, hoor!
en vwb dat mondje, bij aviva was eea prima naar buiten gekruild, maar omdat ik niet goed 'hamburgerde' (te groot zeg maar), kreeg ze toch geen goede hap. kon je aan haar mondje verder niet zien, beetje zoals dat kindje op de reclamefolders voor 'borstvoeding verdient tijd', zeg maar.
rechts gaat inmiddels goed. nu links nog.
maar met prianha-aviva is het nogal moeilijk om ff goed te kijken wat ik doe
naja, we komen er wel, en anders hebben we onze heldenLK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |