En vergat nog evenquote:Op maandag 22 februari 2010 10:04 schreef miss_sly het volgende:
freecell, hoop dat het geen spruw is
Groofskenfijn dat de spruw weg is en de bv zo lekker loopt
hier de 7 maanden inmiddels volgemaakt en as we speak ligt ze zich weer lekker vol te drinken
GWS de pannenkoek met moedermelk was hier ook geen succes. de eerste keer een voedselweigeraar aan tafelen ik maar denken dat ik een lekkere traktatie had gemaakt en zij ook lekker een pannenkoek mocht als wij ze ook aten
quote:Op zondag 21 februari 2010 14:58 schreef DaviniaHR het volgende:
hoe zit dat nou met oefenen met flesjes? moet dat iedere dag? dat is wel beter, toch? een hele voeding of is 30cc genoeg? en 'moeten' we nu al beginnen, of kunnen we nog ff wachten? (ze is nu ruim 6 wk)
Vanaf een week of 6, en regelmatig oefenen ja. Niet 1x... Je hoeft geen hele voeding te doen, maar inderdaad een beetje is prima, als ze maar went aan het flesje.quote:Op maandag 22 februari 2010 11:07 schreef DaviniaHR het volgende:
In de herhaling:
Heb trouwens gister weer meer vitamine B genomen, want het werd weer alleenmaar erger...
[..]
Als de baby loslaat, stopt de borst met lopenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:12 schreef WupWup het volgende:
Free het zou ok nog een heftige toeschietreflex kunnen zijn, waardoor Florian loslaat, boert, boos wordt en supersnel klaar is. Je zou dan even kunnen loskoppelen en de heftigste straal in een hydrofiel laten lopen.
even iets anders: de linkjes in de OP zijn geen linkjes meer
Inderdaad! Yummie!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wat is het trouwens met de kinderen van tegenwoordig? Ik doe een moord voor pannenkoeken...
Hier ook nog nooit compressen nodig gehad in meer dan drie jaar.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dus je hebt nooit plezier gehad van een compleet doorweekt bed en grote natte vlekken op de kleding?![]()
"quote:Op maandag 22 februari 2010 15:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dus je hebt nooit plezier gehad van een compleet doorweekt bed en grote natte vlekken op de kleding?![]()
Wat is het trouwens met de kinderen van tegenwoordig? Ik doe een moord voor pannenkoeken...
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:39 schreef Asyniur het volgende:
Jaaa, de bv loopt hier eindelijk zoals het hoort! Dankzij mijn superkraamhulp!
En ik stroom letterlijk over
Ik kolf dus nog ruim 360 ml nádat Harry een voeding bij mij heeft weggedronken
Tepelhoedje is weg, bijvoeding hoeft niet meer. Alleen aanhappen van tepel vergt even wat werk nog. Harry is een beetje slordig en lui, maar hij kán het wel...
Ik had ook zoveel melk... zolang je er geen last van hebt regelt het zichzelf.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:39 schreef Asyniur het volgende:
Jaaa, de bv loopt hier eindelijk zoals het hoort! Dankzij mijn superkraamhulp!
En ik stroom letterlijk over
Ik kolf dus nog ruim 360 ml nádat Harry een voeding bij mij heeft weggedronken
Tepelhoedje is weg, bijvoeding hoeft niet meer. Alleen aanhappen van tepel vergt even wat werk nog. Harry is een beetje slordig en lui, maar hij kán het wel...
Wilt Leander niet ook proberen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:58 schreef freecell het volgende:
360 ml?Wat wil jij doen, een weeshuis onderhouden?
Octo: 80 is ook al een hele goede opbrengst hoor![]()
En ik weet weer hoe ik wist dat Leander nog een borst wildeNu vraagt Florian soms ook nog om de tweede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |