abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78294380
quote:
Op maandag 22 februari 2010 09:59 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Optreden =! straffen. Het zijn twee aparte dingen.
Het gaat erom dat agenten harder mogen optreden. Daarbij moeten de straffen ook zwaarder worden. Dit bij elkaar zorgt voor meer aanzien.

Maar goed, agenten op straat stralen totaal geen gezag uit. Het zijn ook vaak iele mannetjes.
pi_78294416
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:04 schreef leukvoorlater het volgende:

[..]

Het gaat erom dat agenten harder mogen optreden. Daarbij moeten de straffen ook zwaarder worden. Dit bij elkaar zorgt voor meer aanzien.

Maar goed, agenten op straat stralen totaal geen gezag uit. Het zijn ook vaak iele mannetjes.
De straffen zijn al hoog genoeg.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 22 februari 2010 @ 10:06:19 #53
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78294422
quote:
Op maandag 22 februari 2010 09:53 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Als de politie eens wat beter in het nieuws komt, dan pas krijgen ze meer aanzien. Dus niet zoals bij een aantal korpsen voor grof geld een vervanger inhuren via een eigen BV (Twente bijvoorbeeld). Of het uitlekken van informatie. Dan pas krijgen ze aanzien. Oh en als de Rijkspolitie weer terugkomt in hun Porsches.
In tal van andere landen, in de Brazilie, Zuid Afrika...zelfs in layed down Suriname, en nog vele andere landen.
Daar heeft de politie respect...respect van de criminele straatgosertjes. Omdat ze weten dat wanneer ze bullshit uithalen dat ze gewoon een keihard pak slaag krijgen, zo niet een kogel.
Ik zeg niet dat de criminaliteit daarmee de kop in wordt gedrukt, maar het is in ieder geval een stuk minder dan de jongens naar huis sturen met een gevulde koek, a la Groenlinks.

Misschien krijgen ze voor jouw aanzien in het journaal, ieder normaal denkend en niet hypocriet mens beoordeelt de politie uiteindelijk op hun gedrag en daden op straat. Van verkeersboete tot het oppakken van criminelen.

Dream on MF
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
pi_78294452
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:03 schreef DutchErrorist het volgende:
En over die zwaardere straffen in Nederland (Helaas Telegraaf )

http://www.telegraaf.nl/b(...)r_zeer_streng__.html
Ik wist het Telegraaf
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  maandag 22 februari 2010 @ 10:07:38 #55
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_78294456
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:06 schreef Buzios het volgende:

[..]

In tal van andere landen, in de Brazilie, Zuid Afrika...zelfs in layed down Suriname, en nog vele andere landen.
Daar heeft de politie respect...respect van de criminele straatgosertjes. Omdat ze weten dat wanneer ze bullshit uithalen dat ze gewoon een keihard pak slaag krijgen, zo niet een kogel.
Ik zeg niet dat de criminaliteit daarmee de kop in wordt gedrukt, maar het is in ieder geval een stuk minder dan de jongens naar huis sturen met een gevulde koek, a la Groenlinks.

Misschien krijgen ze voor jouw aanzien in het journaal, ieder normaal denkend en niet hypocriet mens beoordeelt de politie uiteindelijk op hun gedrag en daden op straat. Van verkeersboete tot het oppakken van criminelen.

Dream on MF
Ohja, in Brazilië hebben ze toch zo een ongelooflijk respect voor de politie. Niet normaal. Vooral die lui in die talrijke favela's. En in Zuid-Afrika, waar criminaliteit weelt en tiert.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_78294504
Hey Buzios ga jij nog reageren op mijn comment?
quote:
Op maandag 22 februari 2010 09:58 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Hoor je mij Wilders generaliseren en op welke grond ben ik hypocriet? Vertel me het maar eens
pi_78294602
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:06 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

De straffen zijn al hoog genoeg.
Nee. Het rechtssysteem in Nederland is erg krom.
Mijn broertje vertelde dat hij voor school naar de rechtbank in Den Bosch moest en ze hebben twee zaken gevolgd:
De eerste zaak:
Een jongen reed met zijn vriendin in de auto en kregen toen een ruzie. Doordat ze op elkaar aan het zeiken waren, reed hij per ongeluk door rood en klapte toen op een andere auto, daarbij is iemand om het leven gekomen of verlamd geraakt, weet ik even niet meer. Hij kreeg een gevangenisstraf, mocht zijn rijbewijs inleveren en zoveel jaar niet meer rijden.

De tweede zaak:
Een man had ruzie met zijn vriendin en heeft haar toen geslagen en bedreigd. Vervolgens heeft hij de moeder van zijn vriendin nog een mes op de keel gezet. Hij kreeg 3 maanden voorwaardelijk en een taakstraf van 20 uur ofzo
  maandag 22 februari 2010 @ 10:15:17 #58
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78294625
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:07 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ohja, in Brazilië hebben ze toch zo een ongelooflijk respect voor de politie. Niet normaal. Vooral die lui in die talrijke favela's. En in Zuid-Afrika, waar criminaliteit weelt en tiert.
Damn IMBO, zelfs DAT inzicht heb je niet.
Wanneer de politie b.v. hier in Brazilie een net zo een poes houding zou aannemen als in Ned, dan was het hier gewoon een nieuw Angola van een paar jaar geleden.
DOORDAT de politie keihard optreedt is de criminaliteit veel minder dan wanneer ze dat niet zouden doen.
Maar dat wil niet zeggen dat er niet veel criminaliteit is, dat heeft o.a. ook te maken met sociaal economische factoren en opvoeding.

Dat bedoel ik nou...linkse huichelaar...je gaat gewoon ergens tegenin om "maar ergens tegen in te gaan"
pi_78294637
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:07 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Armoede en criminaliteit gaan vaak hand in hand door het leven. Kijk alleen al naar de Bijlmer en daar is het lang niet zo slecht als in jouw genoemde voorbeelden.
pi_78294682
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:14 schreef DuTank het volgende:

[..]

Nee. Het rechtssysteem in Nederland is erg krom.
Mijn broertje vertelde dat hij voor school naar de rechtbank in Den Bosch moest en ze hebben twee zaken gevolgd:
De eerste zaak:
Een jongen reed met zijn vriendin in de auto en kregen toen een ruzie. Doordat ze op elkaar aan het zeiken waren, reed hij per ongeluk door rood en klapte toen op een andere auto, daarbij is iemand om het leven gekomen of verlamd geraakt, weet ik even niet meer. Hij kreeg een gevangenisstraf, mocht zijn rijbewijs inleveren en zoveel jaar niet meer rijden.

De tweede zaak:
Een man had ruzie met zijn vriendin en heeft haar toen geslagen en bedreigd. Vervolgens heeft hij de moeder van zijn vriendin nog een mes op de keel gezet. Hij kreeg 3 maanden voorwaardelijk en een taakstraf van 20 uur ofzo
Wat is er krom aan? Je rijdt verdomme niet per ongeluk door rood. Je leert van het begin af aan met theorie dat als je te emotioneel bent om te rijden, je dat niet moet doen.
pi_78294729
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:15 schreef Buzios het volgende:

Dat bedoel ik nou...linkse huichelaar...je gaat gewoon ergens tegenin om "maar ergens tegen in te gaan"
Weet je uberhaupt wel wat een huichelaar is?

En Buzios ga jij nog reageren op mijn comment?
quote:

[..]

Hoor je mij Wilders generaliseren en op welke grond ben ik hypocriet? Vertel me het maar eens
pi_78294753
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:17 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Wat is er krom aan? Je rijdt verdomme niet per ongeluk door rood. Je leert van het begin af aan met theorie dat als je te emotioneel bent om te rijden, je dat niet moet doen.
Ik zeg niet dat die bestuurder een te hoge straf heeft gekregen, ik zeg alleen dat die pauper met z'n mesje veel te laag is bestraft. Begrijpend lezen is ook een vak, vaak niet weggelegd voor de linkse apen in ons land.
  maandag 22 februari 2010 @ 10:22:00 #63
289055 WillFerrell
pi_78294797
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:15 schreef Buzios het volgende:

[..]

Damn IMBO, zelfs DAT inzicht heb je niet.
Wanneer de politie b.v. hier in Brazilie een net zo een poes houding zou aannemen als in Ned, dan was het hier gewoon een nieuw Angola van een paar jaar geleden.
DOORDAT de politie keihard optreedt is de criminaliteit veel minder dan wanneer ze dat niet zouden doen.
Maar dat wil niet zeggen dat er niet veel criminaliteit is, dat heeft o.a. ook te maken met sociaal economische factoren en opvoeding.

Nee, jij zegt dat de politie daar nog net niet aanbeden wordt. Dat is echt niet zo. Maar wat jij nu schetst ("doordat de politie") optreedt is natuurlijk een als-alsverhaal. Ohja, huichelaar. Daar is ie dan. Verwijten, dat kun je wel goed.
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:15 schreef DuTank het volgende:

[..]

Armoede en criminaliteit gaan vaak hand in hand door het leven. Kijk alleen al naar de Bijlmer en daar is het lang niet zo slecht als in jouw genoemde voorbeelden.
Dat weet ik en snap ik. Maar Buzios verkondigt onwaarheden.
Allure_
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_78294817
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:20 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat die bestuurder een te hoge straf heeft gekregen, ik zeg alleen dat die pauper met z'n mesje veel te laag is bestraft. Begrijpend lezen is ook een vak, vaak niet weggelegd voor de linkse apen in ons land.
Dit is echt te laag Om zo op de man te gaan spelen

Bij de ene zaak is er iemand dood gegaan, bij de andere zaak is iemand geslagen... WOW!

Je zegt trouwens ook nergens dat die pauper te laag gestraft is, dus noem me niet een linkse aap, ik ben niet achterlijk.
pi_78294842
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:22 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Nee, jij zegt dat de politie daar nog net niet aanbeden wordt. Dat is echt niet zo. Maar wat jij nu schetst ("doordat de politie") optreedt is natuurlijk een als-alsverhaal. Ohja, huichelaar. Daar is ie dan. Verwijten, dat kun je wel goed.
[..]

Hij lult ook maar wat dat de popo daar echt respect krijgt. Natuurlijk krijgen die geen respect van die drugshandelaren in de favela's, maar als daar niet zo wordt opgetreden, hebben ze al helemaal de vrije hand..
  maandag 22 februari 2010 @ 10:25:15 #66
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78294869
quote:

[..]

Post was voor een ander. Maar wanneer jij links bent, dan ben je voor mij hypocriet.
Lekker generaliseren...past dan mooi in je straatje
pi_78294902
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:25 schreef Buzios het volgende:

[..]

Post was voor een ander. Maar wanneer jij links bent, dan ben je voor mij hypocriet.
Waarom ben ik hypocriet en hoezo generaliseer ik?
  maandag 22 februari 2010 @ 10:27:52 #68
289055 WillFerrell
pi_78294955
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:25 schreef Buzios het volgende:

[..]

Dit zegt toch genoeg over de gemiddelde Wilders-aanhanger. Maargoed, Buzios, ik verheug mij er weer op als ik vanavond weer een blik werp op je internetrotzooi. Ik ga meisjes hosselen op de piste.
Allure_
Crack_
pi_78294973
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:23 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Dit is echt te laag Om zo op de man te gaan spelen

Bij de ene zaak is er iemand dood gegaan, bij de andere zaak is iemand geslagen... WOW!

Je zegt trouwens ook nergens dat die pauper te laag gestraft is, dus noem me niet een linkse aap, ik ben niet achterlijk.
Die -smiley kon het niet beter uitdrukken. En ik weet niet meer zeker wat de gevolgen van het ongeluk waren, want er vanuit gaande dat het in Den Bosch was en je nergens harder mag dan 50, zal een aanrijding in de flank niet extreem dodelijk zijn.. Dan zou de rechter waarschijnlijk de verdachte voor 'dood door schuld' hebben veroordeeld, daarvoor heeft hij een paar jaar gekregen dan. En willen we niet met z'n allen in een veiliger land leven? Waarom krijgt die malloot met zijn mes dan alleen maar een taakstraf? Dit soort mensen zijn écht een gevaar en moeten gewoon een tijd gaan brommen.
pi_78295086
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:28 schreef DuTank het volgende:

[..]

Die -smiley kon het niet beter uitdrukken. En ik weet niet meer zeker wat de gevolgen van het ongeluk waren, want er vanuit gaande dat het in Den Bosch was en je nergens harder mag dan 50, zal een aanrijding in de flank niet extreem dodelijk zijn.. Dan zou de rechter waarschijnlijk de verdachte voor 'dood door schuld' hebben veroordeeld, daarvoor heeft hij een paar jaar gekregen dan. En willen we niet met z'n allen in een veiliger land leven? Waarom krijgt die malloot met zijn mes dan alleen maar een taakstraf? Dit soort mensen zijn écht een gevaar en moeten gewoon een tijd gaan brommen.
Heel simpel.

Heeft die man met die mes al iemand vermoord? Nee
Heeft die man in de auto iemand 'vermoord'? Ja

Tot dat die man met de mes iemand vermoord is hij daar toch nog niet schuldig voor? Het zou wat zijn als we mensen gaan straffen voor dingen die ze nog niet gedaan hebben. Minority Report style

Je kan me wel de hele tijd dom noemen en de hele tijd doen bij mijn reacties, maar daar worden je eigen reacties niet veel slimmer/beter van hoor
  maandag 22 februari 2010 @ 10:32:32 #71
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78295103
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:22 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

[..]

IMBO, respect en aanbidden zijn twee totaal verschillende zaken...misschien voor jouw niet, maar hier op aarde wel.
Het is geen als-als verhaal IMBO, je moet kijken naar de kern van de misdragingen. In Nederland is het voornamelijk relschoppen, intimideren, bedreigen en stelen, maar niet zoals hier. DAAR ligt er een verschil, dat o.a. op sociaal economisch gebied valt te verklaren.
Jij beweert dat het discutabel is dat wanneer de politie hier in Brazilie zich net als die blauwe wattenstaafjes daar in Nederland zouden opstellen, dat de criminaliteitscijfers hier niet zouden stijgen ?

Ik zal Scotty even voor je bellen...
pi_78295135
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:03 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ongelooflijk. Als ik inhoudelijk ergens op inga met feiten, zonder links gerakker (ik ben immers niet links, als dat er al zou toe doen), dan kun je er niets tegen in leggen. En dat typeert de gemiddelde Wilders stemmer. Veel blaten, weinig inhoud.
Niet-inhoudelijk gebrabbel weer. Wat je ook kan doen is gewoon beginnen met inhoudelijk praten, iets wat ik in dit topic nog niet van je heb gezien, en stoppen met ongebasseerde assumpties maken.
Hypocriet.
  maandag 22 februari 2010 @ 10:35:27 #73
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78295178
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:27 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Dit zegt toch genoeg over de gemiddelde Wilders-aanhanger. Maargoed, Buzios, ik verheug mij er weer op als ik vanavond weer een blik werp op je internetrotzooi. Ik ga meisjes hosselen op de piste.
Ja hoor, ga jij maar meisjes "hosselen" op de piste, veel succes !!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78295188
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:32 schreef Buzios het volgende:

[..]

IMBO, respect en aanbidden zijn twee totaal verschillende zaken...misschien voor jouw niet, maar hier op aarde wel.
Het is geen als-als verhaal IMBO, je moet kijken naar de kern van de misdragingen. In Nederland is het voornamelijk relschoppen, intimideren, bedreigen en stelen, maar niet zoals hier. DAAR ligt er een verschil, dat o.a. op sociaal economisch gebied valt te verklaren.
Jij beweert dat het discutabel is dat wanneer de politie hier in Brazilie zich net als die blauwe wattenstaafjes daar in Nederland zouden opstellen, dat de criminaliteitscijfers hier niet zouden stijgen ?

Ik zal Scotty even voor je bellen...
IMBO zou jij je gewoon met brazilie bezig moeten houden want je zegt IMBO niets nuttigs en je zit IMBO alleen maar mensen voor linkse rakker uit te maken en te doen alsof ze allemaal achterlijk zijn. Maar dat is gewoon IMBO.
pi_78295218
quote:
Op maandag 22 februari 2010 10:35 schreef Buzios het volgende:

[..]

Ja hoor, ga jij maar meisjes "hosselen" op de piste, veel succes !!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier worden al jou posts mooi samen gevat. Triest en op de man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')