Oh yeah, jij moest hier ook nog in de OP. My mistakequote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:32 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
* Sjeekie_Beekie komt met Lara ook hier meebuurten.
Onze belevenissen staan HIER,
Omgquote:Op zondag 4 april 2010 11:54 schreef -lucas- het volgende:
Mijn poezen zijn ook aan de Carnibest. Gevaarlijk spul...
Ik ga deze maand op vakantie in Nederland en heb daarvoor een verkooppunt opgezocht, ik ga niet drie uur in de auto met een week Carnibest.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:30 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Van de mensen die al langer Carnibest voeren EN hun huisdier meenemen op vacantie zou ik wel willen weten hoe ze dat doen.
Wij gaan altijd kamperen met de tent en Lara gaat dan met ons mee. We nemen ook altijd een koelkast mee, dus ontdooien is geen probleem.
Maar onderweg? Alles voor de hele vacantie meenemen en daar in de vriezer gooien? Of op zoek naar een leverancier in de buurt?
Zelf gaan wij eigenlijk altijd in Nederland kamperen, dus een verkooppunt moet wel te vinden zijn. Maar hoe zit dat in het buitenland?
Lara doet met een kiloworst precies 2 dagen, dus voor twee weken zou ik 7 nodig hebben.
Mjah. Momenteel haten ze elkaar tijdelijk omdat ze allebei gesterilliseerd zijn, eten gaat ook wat minder van harte, zelfs Carnibest, maar ik ga er vanuit dat dat wel weer terug komtquote:
Oke, dus jij bent ook klaar, top!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:21 schreef LekkerApart het volgende:
Yep mijn slotupdate was al geplaatst door Hara!
Maar geloof dat Hara ook nog graag een slotupdate wilde van Bubzie getuige de herinneringsmailtjes die ze ons stuurde
Nee, doe ze maar sticky af.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, dus jij bent ook klaar, top!
Bubzie heeft wel héél lang geleden voor het laatst geupdate en ik zie het eigenlijk niet gebeuren dat er nog eentje komt. Juist ook met alle herinneringsmailtjes. Maar we wachten het nog wel heel even af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |