Dit scherm is zooo anders, het ziet er meer uit als papier. Maar dat moet je zien in het echt om het verschil te kunnen begrijpen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:19 schreef Ang3l het volgende:
Een e-reader lijkt me echt 1 van de meest overbodige speeltjes ooit... heel eerlijk gezegd.
Da ken'k toch ok op menne phone leze!
Fiesta, Fiesta Mexicanaquote:Op zondag 21 februari 2010 22:30 schreef Ang3l het volgende:
It doesn't hurt me
You want to feel how it feels?
You want to know
Know that it doesn't hurt me?
You want to hear about the deal I'm making
Het lijkt me wel een eigenaardige ervaring, zo'n eerste keer!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:32 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dit scherm is zooo anders, het ziet er meer uit als papier. Maar dat moet je zien in het echt om het verschil te kunnen begrijpen.
een klant van mij wil ook met e-readers gaan werken, maar ik heb de indruk dat ik dat nog maar even af moet radenquote:Op zondag 21 februari 2010 22:32 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dit scherm is zooo anders, het ziet er meer uit als papier. Maar dat moet je zien in het echt om het verschil te kunnen begrijpen.
Zo grappigquote:Op zondag 21 februari 2010 22:32 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
als ik het goed heb, heeft de e-reader geen energie nodig om zn scherm te behouden (enkel om te tekenen)..quote:Op zondag 21 februari 2010 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een eigenaardige ervaring, zo'n eerste keer!
En wat als de batterij opeens leeg is, net bij een spannend stuk?
je kunt er geloof ik 8.000 pagina's op lezen (dus achtduizend keer een pagina omslaan) voor de batterij leeg is. Dus na elk boek of twee even aan de lader en dan heb je daar echt nooit last vanquote:Op zondag 21 februari 2010 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een eigenaardige ervaring, zo'n eerste keer!
En wat als de batterij opeens leeg is, net bij een spannend stuk?
Het is voor mij ook geen substituut voor boeken, meer een substituut voor uitprinten.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:30 schreef wonderer het volgende:
Als e-reader wat multifunctioneler worden en goedkoper, wil ik er ook wel eentje. Handig voor onderweg.
Maar eigenlijk zou ik dan bij elk fysiek boek dat ik koop ook een digitale versie wilen. Want ik wil ze wel in mijn boekenkast
Gashaarden zijn anders helemaal ín!quote:Op zondag 21 februari 2010 22:40 schreef Pieter. het volgende:
Ook nog even mn mening geven over e-readers: ik snap niet dat het net als een boek moet aanvoelen, komop mensen een beetje met je tijd meegaan, lezen is ook aan ontwikkeling onderhevig.
Waarom zou je nog een boekenkast hebben als je boeken digitaal zijn? Je hebt toch ook geen kolenkit meer naast de verwarming staan?
Je hebt ook geen MP3 speler? En geen digitale camera?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
Het lijkt me niks als we uiteindelijk over gaan op enkel e-readers...
Ehm... je verzameling van kunstig beschilderde houten Zweedse paardjes?quote:Wat stop je dan nog in je boekenkast? Geheugenkaartjes?
Ook voor een gashaard heb je geen kolenkit nodig.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gashaarden zijn anders helemaal ín!
Ze zijn ironisch genoeg vooral populair bij bejaarden: licht van gewicht en je kunt de letters kei groot maken.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:40 schreef Pieter. het volgende:
Ook nog even mn mening geven over e-readers: ik snap niet dat het net als een boek moet aanvoelen, komop mensen een beetje met je tijd meegaan, lezen is ook aan ontwikkeling onderhevig.
Waarom zou je nog een boekenkast hebben als je boeken digitaal zijn? Je hebt toch ook geen kolenkit meer naast de verwarming staan?
Geen geklooi met bijhouden waar je gebleven was, goed vast te houden en voor de reizigers onder ons:geen koffer vol met boeken waar je overgewicht voor moet betalen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:44 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ze zijn ironisch genoeg vooral populair bij bejaarden: licht van gewicht en je kunt de letters kei groot maken.
Eh jawel... En uiteindelijk zullen we ook wel overgaan op alleen e-books. Maar ik vind dat soort ontwikkelingen niet zo geweldig. Net als de digitale camera...quote:Op zondag 21 februari 2010 22:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Je hebt ook geen MP3 speler? En geen digitale camera?
Welke verzameling? Stolle paardjes?quote:[..]
Ehm... je verzameling van kunstig beschilderde houten Zweedse paardjes?
And if I only could I'd make a deal with Godquote:
Daar kan ik 't me dan wel weer bij voorstellen, voor op reisquote:Op zondag 21 februari 2010 22:46 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Geen geklooi met bijhouden waar je gebleven was, goed vast te houden en voor de reizigers onder ons:geen koffer vol met boeken waar je overgewicht voor moet betalen.
Alleen maar voordelen!!
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Je hebt ook geen MP3 speler? En geen digitale camera?
[..]
Ehm... je verzameling van kunstig beschilderde houten Zweedse paardjes?
houten paardjes?quote:
Wát een kutreactie.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
nuance of niet.. ik snap niet waarom homo's altijd willens en wetens hun zin door willen drijven..
TMM en consorten zijn al net de Johovah's zelf!
laat die man lekker met rust in zn kerkje, en zoek verdorie de volgende, waar je wel welkom bent, als je zo nodig een kerk van binnen wil zien.
maar nee.. laten we eens lekker gaan rellen![]()
![]()
pisnichten, dat woord hebben ze uitgevonden speciaal voor die doelgroep.
Oh ja, naja, ik vind het altijd leuk om die dingen even vast te pakken en om dan een paard na te doen.quote:
Omdat ik het er mooi uit vind zien. En omdat ene boekenkast het eerste is waar ik bij mensen heenloop om te kijken wie ze zijnquote:Op zondag 21 februari 2010 22:40 schreef Pieter. het volgende:
Waarom zou je nog een boekenkast hebben als je boeken digitaal zijn?
Een boek is toch slechts een informatiedrager?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou van boeken, ik zie de praktische kant van e-books/readers wel, maar ik hou van boeken. Ik zal niet snel overstappen naar (weer) een digitaal snufje.
Me neither, al snap ik de opmerking voor op reis wel weer. Dan zijn boeken wel weer onhandig. Nou ja... ik zie me dan ook weer niet echt in het zand liggen met een e-reader, of in bad... maar goed. Detail. Thuis zou ik iig voor het papieren boek gaan, en ook zeker voor in de kast.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou van boeken, ik zie de praktische kant van e-books/readers wel, maar ik hou van boeken. Ik zal niet snel overstappen naar (weer) een digitaal snufje.
Een boek in een kast zegt niets. Vooral niet of ze het gelezen hebben.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik het er mooi uit vind zien. En omdat ene boekenkast het eerste is waar ik bij mensen heenloop om te kijken wie ze zijn
O maar er is ook niks mis met die ontwikkeling hoor. Alleen er is ene reden waarom dit nog nooit echt is aangeslagen.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:01 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Een boek is toch slechts een informatiedrager?
Waarom zouden die niet moderner worden?
Er zijn ook mensen op het werk die consequent al hun mails uitptinten omdat ze het niet fijn vinden lezen vanaf hun schermquote:Ik snap niet dat iedereen zo graag vast blijft houden aan oude gewoonten. Waar komt die angst voor het nieuwe vandaan?
Het is iig een aanknopingspunt. Ik vind het wel wat zeggen.quote:Op zondag 21 februari 2010 23:02 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Een boek in een kast zegt niets. Vooral niet of ze het gelezen hebben.
Mensen die mails uitprinten hebben echt de overstap naar de nieuwe eeuw gemist!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O maar er is ook niks mis met die ontwikkeling hoor. Alleen er is ene reden waarom dit nog nooit echt is aangeslagen.
[/qoute]
Jazeker, de technologie was nog niet goed genoeg. Niet goed te lezen, korte batterijduur, apparaat onhandig, te duur. Dat is nu verleden tijd en wordt alleen maar beter!
[..]
Er zijn ook mensen op het werk die consequent al hun mails uitptinten omdat ze het niet fijn vinden lezen vanaf hun schermDat vind ik dan zelf weer een beetje ver gaan, maa qua boek vind ik zo'n oud stinkend vergeeld ding heerlijk... en hij staat mooi met ene oude kaft in m'n boekenkast,. Zie het als een antiekverzameling.
Maar een e-reader kan daar goed naast bestaan hoor.
Ow ik zie dit zoooo voor mequote:Op zondag 21 februari 2010 22:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, naja, ik vind het altijd leuk om die dingen even vast te pakken en om dan een paard na te doen.
*kuch*
Maaaaaaaarrrrr let maar niet op mij.
Ben benieuwd wat je van mij vindt dan!quote:Op zondag 21 februari 2010 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is iig een aanknopingspunt. Ik vind het wel wat zeggen.
En vooral ook omdat mensen er niet aan konden wennen. Daarnaast tevens ook een reden waarom het dun moest zijn en zoveel mogelijk op papier moest lijkenquote:Op zondag 21 februari 2010 23:05 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Jazeker, de technologie was nog niet goed genoeg. Niet goed te lezen, korte batterijduur, apparaat onhandig, te duur. Dat is nu verleden tijd en wordt alleen maar beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |