Ja, Clumsyclown. Op de een of andere manier had ik nooit ergens uit haar berichten gehaald dat ze vrouw was en ik had haar in mijn hoofd opgeslagen als zijnde man. Toen ze (met hoofddoek en al) voor me stond en zich voorstelde was ik echt even perplexquote:Op zondag 21 februari 2010 20:26 schreef ColdFeet het volgende:
Echt joh? Iemand van wie je dacht dat het een man was?
Ik was al voorbereid, dus ik wist al dat hij anders was dan ik dachtquote:Op zondag 21 februari 2010 20:30 schreef ColdFeet het volgende:
Steer was inderdaad anders dan ik me had voorgesteld! Nou ja, niet gisteren, maar uberhaupt.
Lang, blond, gespierd?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:30 schreef ColdFeet het volgende:
Steer was inderdaad anders dan ik me had voorgesteld! Nou ja, niet gisteren, maar uberhaupt.
Ik wist wel dat ze ?turks? ofzo is. Maar jeetje, da's best pijnlijkquote:Op zondag 21 februari 2010 20:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, Clumsyclown. Op de een of andere manier had ik nooit ergens uit haar berichten gehaald dat ze vrouw was en ik had haar in mijn hoofd opgeslagen als zijnde man. Toen ze (met hoofddoek en al) voor me stond en zich voorstelde was ik echt even perplex
Dat was je gisteren wel toch?quote:
Nee, een frisse, jonge meid met leuk gevoel voor humorquote:Op zondag 21 februari 2010 20:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wist wel dat ze ?turks? ofzo is. Maar jeetje, da's best pijnlijkZe is ook niet zo oud, toch?
Ach damn, dat was het. Ik haal ook iedereen door elkaar op die meetsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Toen jij voor het eerst mee kwam posten dacht ik dat je een of ander Indisch vrouwtje was in de 30quote:Op zondag 21 februari 2010 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik had me ooit Isabeau ook anders voorgesteld
Die had ik niet eens gezien. Euhm, nou eigenlijk gewoon stomtoevallig tegen het lijf gelopen via een gezamelijke kennis en wat andere omwegen. Niet echt een antwoord waar je iets aan hebt denk ik?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
En verder
TAV je moet me toch ff uitleggen waar je meisjes zoals Sunny opduikelt. Dan wil ik daar wel ff zoeken en een kleinere versie voor mezelf reserveren. Jullie passen echt goed bij mekaar.![]()
Daar ben ik altijd wel benieuwd naar, hoe mensen zich mij voorstellenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Toen jij voor het eerst mee kwam posten dacht ik dat je een of ander Indisch vrouwtje was in de 30![]()
Zal ik dan nu opbiechten hoe ze in eerste instantie op me overkwam? De allereerste keer dat ik haar zag?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook lang, blond en gespierd?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:37 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:39 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik dan nu opbiechten hoe ze in eerste instantie op me overkwam? De allereerste keer dat ik haar zag?
* Bluezz kijkt om zich heen of Isa lekker aan het WoWen is of gewoon lekker aan het Rossen en niet achter de pc zit
lol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Heel hard vasthouden en elkaar niet meer loslaten.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die had ik niet eens gezien. Euhm, nou eigenlijk gewoon stomtoevallig tegen het lijf gelopen via een gezamelijke kennis en wat andere omwegen. Niet echt een antwoord waar je iets aan hebt denk ik?
ik ben er in ieder geval nog dagelijks erg blij mee
Kweetniet. Omdat je iets Indisch wilde koken ofzo.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Daar ben ik altijd wel benieuwd naar, hoe mensen zich mij voorstellenIn de dertig, allez (je bent getrouwd of je bent het niet
), maar waarom Indisch?
Als jij nou eens gewoon normaal meepost en ophoudt met dit gezever zou dat een verademing zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:38 schreef sararaats het volgende:
en 'n goede avond aan Bluezz
* sararaats loopt nu heel hard weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |