Zijn er hoge bruggen in de buurt van die schaatsbaan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef Slaif het volgende:
Dat wordt een stukje nazorg voor Kemkers
Dan zou ik voor de trein gaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef Prosac het volgende:
Kemkers gaat voor een trein straks.. of op Ria. Kan ook
Iemand die pissig is, gok ik zo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:17 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wie noemt z'n eigen coach nou een klootzak?
Voorzitster van de JOVD geweest en dan ben je heel wat hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef Q.E.D. het volgende:
Dat mens van de VVD Groningen was net in de Zapservice van Pauw & Witteman._!
Het is dat ik geen auto heb, maar anders zou ik dat serieus heel graag hebben gewild.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:03 schreef Prosac het volgende:
hallo lieve mensen!
Bob.. ik heb hier nog wel een inbouwvaatwasser staan. Neem dat ding toch niet mee naar het nieuwe huis. Dus voor 50 euro mogen jullie hem hebben.
Een tijdje (4 jaar) geleden werd ik na een half uur gewisseld... en eh ja... Laat ik zeggen dat ik een week niet op training mocht komen en daarna eerst met de voorzitter en de trainer een 'goed gesprek' heb gehadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:17 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wie noemt z'n eigen coach nou een klootzak?.
Als ik niet zelf hoef af te wassen vind ik het al lang prima, kan me niks schelen hoe dat ding er uit ziet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:55 schreef Prosac het volgende:
Ik ga over twee weken verhuizen. Dat ding kan best mee naar Groningen voor even. Kom je/jullie hem vervolgens maar ophalen met een huurbakbrommer ofzo.
Het ding ziet er niet echt geweldig uit, maar doet zijn werk.
Trainer type Y.P. ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:05 schreef Slaif het volgende:
[..]
Een tijdje (4 jaar) geleden werd ik na een half uur gewisseld... en eh ja... Laat ik zeggen dat ik een week niet op training mocht komen en daarna eerst met de voorzitter en de trainer een 'goed gesprek' heb gehad
Als je hem even kon opmeten zou het fijn zijn ja! Gewoon om zeker te zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:10 schreef Prosac het volgende:
Dit is ook een oude Bosch ofzo geloof ik. Welgeteld een jaar gebruikt en daarna wegens gebrek aan ruimte in de opslag gekomen.
Opmeten qua hoogte en breedte is geen probleem natuurlijk, dat laat ik mijn vriendin wel even doen dan.
Sowieso, die man heeft hem net een gouden medaille gekost. Ik vond dat Sven zich nog érg netjes gedroeg.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:05 schreef Slaif het volgende:
[..]
Een tijdje (4 jaar) geleden werd ik na een half uur gewisseld... en eh ja... Laat ik zeggen dat ik een week niet op training mocht komen en daarna eerst met de voorzitter en de trainer een 'goed gesprek' heb gehad
Niet eens. Dit was wel een aardige man.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:10 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Trainer type Y.P. ?
Je was zeker weer scharen aan het maken.
Vinkhuizen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Als je hem even kon opmeten zou het fijn zijn ja! Gewoon om zeker te zijn.
Maar waar gaan jullie heen verhuizen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |