Mijn fiets staat al een jaar in het fietsenhok (denk ik), maar zn achterwiel ligt in mn kamer... Toch zielig voor mn turbofiets.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn fiets staat al twee weken op slot voor mijn huis. Sleutel afgebroken. Soort opgesloten in je eigen frame.
Groter wonen dan nu.quote:
Absoluut, lekker tussen de bejaarden. Geen stookkosten dus.quote:Nee, grapje, leuk nieuw huis gevonden? En ik PM je nog over de vaatwasser!
Neuh, ik red me wel even zonder.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:19 schreef Luco het volgende:
Dus je mag nu op zoek naar een junk fietsenwinkel?
Thuis via de rug proxy kan ookquote:Op donderdag 25 februari 2010 11:43 schreef ChipsZak. het volgende:
http://academic.lexisnexis.nl/rug/
Hmm. Hier kan ik zeker alleen op zoeken vanaf de Uni?
Wie weet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 08:22 schreef nietzman het volgende:
Ga je eindelijk een grotemensencomputer kopen dan?
Crash Car Derby?quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef Slaif het volgende:
Weet iemand nog iets leuks dat je met een auto kan doen... Heb ik eindelijk een auto (mn pa is 3 week op vakantie), zie ik alleen maar irritaties (parkeren, benzinegeld enzo).
Lijkt me goed.quote:
Zeg maar tegen die huisgenootjes dat huren al vrij rap duurder is dan een afzichtelijke doch werkende vaatwasser van 50 euro.quote:Op woensdag 24 februari 2010 23:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Neuh, ik red me wel even zonder.
En Prosac, mijn huisgenootjes willen liever een afwasmachine huren, en ze hebben ook al geregeld dat ze vrijdag langs komen om er een te brengen. Toch bedankt! En je vind nog wel een goed huisje voor die van jullie.
Hele dag met 60 heen en weer over het Emmaviaduct.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:23 schreef Slaif het volgende:
Weet iemand nog iets leuks dat je met een auto kan doen... Heb ik eindelijk een auto (mn pa is 3 week op vakantie), zie ik alleen maar irritaties (parkeren, benzinegeld enzo).
Klopt. Huren is echt veel te duur. Je hebt de kosten van een nieuwe er al redelijk snel weer uitquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zeg maar tegen die huisgenootjes dat huren al vrij rap duurder is dan een afzichtelijke doch werkende vaatwasser van 50 euro.
Vrouwenquote:Op donderdag 25 februari 2010 18:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zeg maar tegen die huisgenootjes dat huren al vrij rap duurder is dan een afzichtelijke doch werkende vaatwasser van 50 euro.
Maakt niet uit hoor, even goede internetbekenden.
Achteruit?quote:Op donderdag 25 februari 2010 18:06 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hele dag met 60 heen en weer over het Emmaviaduct.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn fiets staat al twee weken op slot voor mijn huis. Sleutel afgebroken. Soort opgesloten in je eigen frame.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:09 schreef Rammstino het volgende:
Hm toch niks aan het brandje
Onzedelijk gedrag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |