Idd, ik keek er ook al van op. Duidelijk niet in goede doen.quote:
Ja.quote:
Het is ze gegund.quote:
Ooh...ik hoop zo dat ie het houdtquote:
bi betekent niet voor niets 2quote:Op zondag 21 februari 2010 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
Wel grappig 2 broertjes in het biathon.
Samen met Oostenrijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:40 schreef franklop het volgende:
schrijf frankrijk maar op als de topfavoriet voor estafette (als dat nog niet gedaan was)
Bjorndaelen heeft het niet deze OS en dat is niet iets wat je zomaar ombuigtquote:Op zondag 21 februari 2010 20:49 schreef franklop het volgende:
kan nog interessant worden als svendsen en OEB wat beter gaan schieten...
Hij was 2de in de individuele wedstrijd op 12 seconden van Svendsen met 2 foutenquote:Op zondag 21 februari 2010 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bjorndaelen heeft het niet deze OS en dat is niet iets wat je zomaar ombuigt
Bij M. Fourcade iig wel, die had een stuk meer fouten dan de rest om hem heen in de eindstand.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:49 schreef Szura het volgende:
Is het geheim van die Fransen nou echt alleen de ski's?
Fourcade is dan ook een supertalentquote:Op zondag 21 februari 2010 21:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bij M. Fourcade iig wel, die had een stuk meer fouten dan de rest om hem heen in de eindstand.
Oh die had ik even gemistquote:Op zondag 21 februari 2010 20:53 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hij was 2de in de individuele wedstrijd op 12 seconden van Svendsen met 2 fouten
nogal jaquote:
De massastart is wel het meest overzichtlijk natuurlijkquote:Op zondag 21 februari 2010 21:58 schreef TheArt het volgende:
Mensen die het echt goed willen volgen: http://services.biathlonresults.com/DataCenter_IBU.aspx
Absoluut, maar af en toe gaan ze even wat sneller weg terwijl sommige nog staan te schieten. Soms ook bij mensen die aan een opmars bezig zijn. Dat kan je ook goed bekijken zo.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De massastart is wel het meest overzichtlijk natuurlijk, als je als eerste over de streep komt win je, iedereen start tegelijk.
Ja Hauswald (Denkinger) was toch altijd de vrouw van net nietquote:Op zondag 21 februari 2010 22:02 schreef TheArt het volgende:
Go Magdalena goIk gun het Hauswald ook wel overigens.
Neuner goud en zilver ja.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Maar die Duitse vrouwen hebben toch al medailles gehaald?
Nope, echt zwakke spelen voor hen, op Neuner na die het behoorlijk doetquote:Op zondag 21 februari 2010 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Maar die Duitse vrouwen hebben toch al medailles gehaald?
Die zijn na twee minuten weer terug. Bij ES ben ik het wel gewend.quote:
Okquote:Op zondag 21 februari 2010 22:17 schreef Columbiafan het volgende:
Die Brunet schiet wel erg goed, op het geile af zeg![]()
WTFquote:Op zondag 21 februari 2010 22:17 schreef Columbiafan het volgende:
Die Brunet schiet wel erg goed, op het geile af zeg![]()
Ja, wat ik daar dacht?quote:Op zondag 21 februari 2010 22:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een understatement als je het over de koploopster hebt
TA, hou je in, rustig, niet reageren. Niet weer zeggen dat dit een belachelijk vroege conclusie is. Adem in, adem uitquote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef Columbiafan het volgende:
Medvedseva hoort dit niet te winnen, jammer genoeg weer goud voor de Russen![]()
Er is nog een schietronde.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef Columbiafan het volgende:
Medvedseva hoort dit niet te winnen, jammer genoeg weer goud voor de Russen![]()
Het is alsof je bij de 1500 voor dames straks gaat zeggen dat de winnaar van de eerste rit waarschijnlijk wel goud gaat winnenquote:
Dat is zequote:Op zondag 21 februari 2010 22:26 schreef Leatherface het volgende:
Medvedtseva was toch Pyleva? Zou wrang zijn mocht zij dit winnen....
De kans is groot he, Russen schieten meestal sterk, Duisters falen als het belangrijk wordtquote:Op zondag 21 februari 2010 22:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is alsof je bij de 1500 voor dames straks gaat zeggen dat de winnaar van de eerste rit waarschijnlijk wel goud gaat winnen
Jep, de ex-dopingzondaar.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:26 schreef Leatherface het volgende:
Medvedtseva was toch Pyleva? Zou wrang zijn mocht zij dit winnen....
Heel makkelijk, dat houdt ze niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:29 schreef Columbiafan het volgende:
7 seconden dit wordt goddomme moeilijk
En jij maar zeggen dat ze lauferisch heel slecht was vandaag. Ze was opeens haar vorm kwijtquote:
Nuja de eerste 3 ronden verloor ze veel tijd hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 22:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
En jij maar zeggen dat ze lauferisch heel slecht was vandaag. Ze was opeens haar vorm kwijtFalert.
Doordat ze schietfouten maakte imo.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:33 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nuja de eerste 3 ronden verloor ze veel tijd hoor
Helemaal nietquote:Op zondag 21 februari 2010 22:33 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nuja de eerste 3 ronden verloor ze veel tijd hoor
Ik begin echt te denken dat je gewoon Evert bentquote:Op zondag 21 februari 2010 22:36 schreef Columbiafan het volgende:
Ha die dekselse Zaitseva kwam nog aardig opzetten![]()
Vreemd, waarom eigenlijk?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Neuner heeft afgezegd voor de estafette. Jammer, ze had daar zeker nog een medaille kunnen halen.
Ze had gewoon geen zin, nuja in Biathlonliefhebbend Duitsland heerst nu echt wel enorme commotie, allemaal erg vaag en erg onverwacht, ongelooflijk eigenlijkquote:
Maar zonder haar hálen ze geen eens een medaillequote:Op maandag 22 februari 2010 21:45 schreef Columbiafan het volgende:
Ze zegt zelf dat ze 'erfolgreich' genoeg is en de andere dames van het team ook allemaal de kans wil geven medailles te halen
Heel erg overdreven, aangezien ze zonder Neuner nog steeds favoriet voor goud zijn wat mij betreftquote:Op maandag 22 februari 2010 21:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar zonder haar hálen ze geen eens een medaille![]()
Naja misschien een beetje overdreven maar het maakt de boel stukken lastiger.
Beck is lauferisch helemaal niet sterk, en in het schieten is het ook niet wat het moet zijn. Wilhelm lauferisch gaat dat, schieten is lastig. Henkel was erg zwak in de loipes bij de massastart en Hauswald tsja, wordt erg spannendquote:Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heel erg overdreven, aangezien ze zonder Neuner nog steeds favoriet voor goud zijn wat mij betreftSamen met Rusland zullen ze wel gaan strijden voor dat goud, want ik zie echt geen ander land wat ook maar in de buurt kan komen (heel misschien Frankrijk, maar ook dat betwijfel ik).
Dit dus he, wordt een haast onmogelijke opdracht voor Duitsland.Neuner in het langaufen lijkt me helemaal gek, Biathlon is 1000 x populairder aldaar+ dat ze bij het langaufen geen wereldtop kan zijn imo. Wel erg sterk vind ik Miriam Goessner die ook biatlete was en het nu erg aardig doet in het langlaufen (Noorse moeder, Duitse vader=mooie combinatie), Behle wil haar al niet meer terug laten gaan naar het biatlon terwijl zij zelf zegt dat d'r hart bij het biatlon ligt, maar ze schiet werkelijk zwak hooorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:59 schreef wimderon het volgende:
Als ik Neuner was zou ik me lekker aanbieden bij de langlaufers.
Wilhelm staat trouwens als eerste opgesteld bij de Duitsers, die vrezen dus ook al voor Wilhelm denk ik. Beck als derde, hoe moet die ooit tijd goedmaken als ze daar achter liggen
Ik bedoel ook voor de estafette van deze Spelen, ze is toch klaar op de biathlon. Niet definitief uiteraard.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:04 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dit dus he, wordt een haast onmogelijke opdracht voor Duitsland.Neuner in het langaufen lijkt me helemaal gek, Biathlon is 1000 x populairder aldaar+ dat ze bij het langaufen geen wereldtop kan zijn imo. Wel erg sterk vind ik Miriam Goessner die ook biatlete was en het nu erg aardig doet in het langlaufen (Noorse moeder, Duitse vader=mooie combinatie), Behle wil haar al niet meer terug laten gaan naar het biatlon terwijl zij zelf zegt dat d'r hart bij het biatlon ligt, maar ze schiet werkelijk zwak hooorWel won ze de achtervolging op het junioren WK met 8 fouten ofzo
![]()
Lijkt me ook dat Nystad en Goessner sterker zijn over een afstand van 5 kilometer zuiver langlaufenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik bedoel ook voor de estafette van deze Spelen, ze is toch klaar op de biathlon. Niet definitief uiteraard.
Behle heeft Neuner echter al min of meer uitgesloten, maar toch...
Mwah, denk dat Neuner toch wel een stukje sneller is dan in ieder geval Goesnner hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:07 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Lijkt me ook dat Nystad en Goessner sterker zijn over een afstand van 5 kilometer zuiver langlaufen
Ik denk van nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mwah, denk dat Neuner toch wel een stukje sneller is dan in ieder geval Goesnner hoor.
In die World Cup waar ze meedeed was ze maar een subtopper qua skitijd, waar Neuner er normaalgezien bovenuit steekt. In een trainingswedstrijd die je je vast nog herinnert (10 km. overigens) was Neuner al sneller, terwijl Neuner toen duidelijk nog in poepvorm was.quote:
Goessner is ook gevallen bij de 10 kilometer, kost al gauw een 15 seconden, en hier staat ook de volledige wereldtop hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
In die World Cup waar ze meedeed was ze maar een subtopper qua skitijd, waar Neuner er normaalgezien bovenuit steekt. In een trainingswedstrijd die je je vast nog herinnert (10 km. overigens) was Neuner al sneller, terwijl Neuner toen duidelijk nog in poepvorm was.
Hier op de Spelen was Goessner pas 21e op de 10km, dat kan Neuner echt wel beter, al is de estafette de helft korter.
Echt he die Mussigang is niet goed snik of is stiekem de vader van Wilhelm als ie hier in deze ploeg Neuner weglaat voor Katiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:36 schreef TheArt het volgende:
WilhelmWat is die dramatisch in vorm zeg.
Wat heeft Neuner hiermee te maken? Die heeft tenslotte zelf beslist om niet mee te doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Echt he die Mussigang is niet goed snik of is stiekem de vader van Wilhelm als ie hier in deze ploeg Neuner weglaat voor Kati![]()
Als Neuner niet zo eigenzinnig was geweest dan was Wilhelm niet in de estafette geplaats imo hoor, tenzij ze Beck er zouden uitgelaten hebben ipv Wilhelm wat me gezien de status van Kati niet onwaarschijnlijk lijktquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat heeft Neuner hiermee te maken? Die heeft tenslotte zelf beslist om niet mee te doen.
Volgens mij vergeet je expres Duitsland. Die hoeven niets onder te doen voor Rusland en Frankrijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:47 schreef Columbiafan het volgende:
Dit wordt waarschijnlijk niet spannend met Rusland in deze vorm, Frankrijk kan wel nog iets forceren lijkt me, zelfs nog voor goud nu ik Brunet zie
Ik vergeet die express ja, Beck als 3de laten laufen is ongelooflijk vind ik. Die was 2,3 minuten trager dan de snelsten in de 15 kilometer...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je expres Duitsland. Die hoeven niets onder te doen voor Rusland en Frankrijk.
Flatland nu, Rogstad en Bergerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:53 schreef Szura het volgende:
Wie moeten er eigenlijk nog voor de Noorsen?
Henkel was best redelijk hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Rustig, hun zwakste laufster Beck moet nog komen, en Henkel leek ook niet sterk...
Wach nou maar af.....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een faalprestatie zoals verwacht van de Duitse dames voorlopig
Nou nou, faalprestatiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een faalprestatie zoals verwacht van de Duitse dames voorlopig
Van die Russinnen verwacht je dat nog, maar echt alle Fransen gaan zoo hard he, niet te geloven zegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef wimderon het volgende:
Dit gaat echt nergens over. Olofsson wordt eruit geskied door o.a. Becaert en Bogaly
Ik zei dan ook voorlopg hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou nou, faalprestatieWaar hebben we het over zeg.
ACO is dan ook niet écht in vorm , hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef wimderon het volgende:
Dit gaat echt nergens over. Olofsson wordt eruit geskied door o.a. Becaert en Bogaly
Jawel, dit ligt gewoon aan de ski's, in de achtervolging was ACOZ erg sterkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
ACO is dan ook niet écht in vorm , he
Zweden twee mis...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef Columbiafan het volgende:
Noorwegen en Zweden weer volledig terug in de wedstrijd
Allemaal hè.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Columbiafan het volgende:
Beck verliest enorm veel tijd zoals voorspeld
Die heeft haast, moet straks nog langs de apotheek...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Columbiafan het volgende:
Ha die Pyleva gaat hard zeg op de ski's
Sneller dan haar eigen schaduw?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef Columbiafan het volgende:
Dorin gaat ongehoord hard zeg, nog veel beter dan Becaert en Dorin zelfs![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:35 schreef Knutknuttsson het volgende:
top drie lijkt me klaar nu
Beck was gewoon veel te traag ook hoor, en ja die techniekers zijn hier ook wel schuldig, die verdiene godomme fortuinen en worden hier gewoon flink vernederd door de Franse equipe die al de hele spelen goede ski's aflevert.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:31 schreef wimderon het volgende:
Dat kun je Mussiggang niet aanrekenen. Russinnen en zeker de Fransen hadden de betere ski gisteren, anders bestaat dat gewoon niet.
Wist je trouwens al dat ie na de Spelen ook coach van de mannen wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |