Ja, nouquote:Op zondag 21 februari 2010 18:01 schreef Greys het volgende:
Open dan even een nieuw SC topic:
[SC] 654 - met bugjes
Gaat t goed?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
HALLO??!
HALLO!!!!!?>??>????@#@)#!@4343
qwertyuiop[\
asdfghjkl;'
zxcvbnm,./
FAIL!!111EINZ1@!@!!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:03 schreef onderjas het volgende:
[..]
Shit, Ik wou hier helemaal niet posten. Ik dacht dat het bagger was.
Geen schurftluis?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb heul geen bugs, alleen een poes
Jij bleef toch laatst een dag ziek thuis?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb heul geen bugs, alleen een poes
Zie je wel!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bleef toch laatst een dag ziek thuis?
Nee, zal even kijken!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:02 schreef Ml-etje het volgende:
Gres heb je die foto's nog gezien in het vorige topic?
Ik ga naar Swingcafe t Noord straks!quote:
Ga je daar ook swingen?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga naar Swingcafe t Noord straks!
Uiteraardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, die is naar de musical "de klokkenluider van de notredame" met Takaiki en haar man en ze gaat in de auto vertellen over de avonturen van Tokepi en golferquote:Op zondag 21 februari 2010 18:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeft Cat zich eiks wel afgemeld voor vandaag?
flietjes lekkkelquote:Op zondag 21 februari 2010 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier vanaaf heul gezond patat speciaal en frikandel speciaal
Heftig!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die is naar de musical "de klokkenluider van de notredame" met Takaiki en haar man en ze gaat in de auto vertellen over de avonturen van Tokepi en golfer
quote:Op zondag 21 februari 2010 18:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heftig!![]()
Ik wil ook wel ff swingen
Nou ja, dat dreigde ze te doen...quote:Op zondag 21 februari 2010 18:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heftig!![]()
Ik wil ook wel ff swingen
Wat is een bicky wrap?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:14 schreef sararaats het volgende:
hier een frietje oorlog en een Bicky Wrap
quote:
Eeeeeeeeh....quote:Op zondag 21 februari 2010 18:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ikke ook wel
Heb net Mr overgehaald weer eens mee te gaan
Best gezond idd.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier vanaaf heul gezond patat speciaal en frikandel speciaal
Ziet er leuk uitquote:Op zondag 21 februari 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dat dreigde ze te doen...
Geen idee of ze het durft
Place to be
Greys is er ook wel eens geweest(dacht ik)
belgisch frietvoerquote:
Ik kom er echt alleen maar als "mijn" band er speelt hoor...quote:
Ik had de wiki niet nodig om te weten wat je bedoeldequote:Op zondag 21 februari 2010 18:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Eeeeeeeeh....
Ingetje... Ml...
Kijk hier eens:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Swingen
zeker weten dat je dat met je man wilt doen?
You dirrrrty womanquote:Op zondag 21 februari 2010 18:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Eeeeeeeeh....
Ingetje... Ml...
Kijk hier eens:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Swingen
zeker weten dat je dat met je man wilt doen?
Weet je niet hoe het "normaal" is dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kom er echt alleen maar als "mijn" band er speelt hoor...
Verder nooit
quote:Op zondag 21 februari 2010 18:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik had de wiki niet nodig om te weten wat je bedoelde
Maar nee
Avondje uit wel heur
Ja, kijk, ik kan alleen dansen want voor dat andere swingen heb je een partner nodigquote:Op zondag 21 februari 2010 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
You dirrrrty woman![]()
Ik bedoel lekker dansen
quote:
Whahahaha dan ga je maar een keer mee dansenquote:Op zondag 21 februari 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, kijk, ik kan alleen dansen want voor dat andere swingen heb je een partner nodig
Maar ik denk misschien krijg ik inspiratie voor het boek...
helaas maar weer
Nee, is niet heel dichtbij... Dus ik ga niet "zomaar" langs...quote:Op zondag 21 februari 2010 18:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet je niet hoe het "normaal" is dan?
Doen ze het? Ga kijken!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Ml-etje, heb je jezelf al gespot?
Ik welTwee keer.
http://www.thecitydrink.nl/gallery.html
Greys! Zag je dat ik naar Het Noord ga?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Ik welTwee keer.
Ik spot jou ookquote:Op zondag 21 februari 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Ik welTwee keer.
moeilijk niet te zien he...quote:
Gekookt!!!!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:20 schreef Goodbye het volgende:
Joehoeeee![]()
Ik heb lekker gebadderdEn daarna een ovenschotel gemaakt en die staat nu in de oven
Nee ik moet zo nog even teruglezenquote:Op zondag 21 februari 2010 18:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys! Zag je dat ik naar Het Noord ga?
Jij bent daar toch ook wel eens geweest?quote:
In Schagen? Ja, zo vaak, vroegah toen ik daar nog op school zatquote:Op zondag 21 februari 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent daar toch ook wel eens geweest?
Goed hè?quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 18:20 schreef Goodbye het volgende:
Joehoeeee![]()
Ik heb lekker gebadderdEn daarna een ovenschotel gemaakt en die staat nu in de oven
Nee da's mijn collegaquote:Op zondag 21 februari 2010 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed hè?Wel met frisse tegenzin, maar dat kwam omdat ik helemaal warm en loom uit bad kwam
![]()
Ik zie Greys ook! Dat meisje naast je op die bovenste foto, is dat MI-etje?
Ik wist het niet meer zekerquote:Op zondag 21 februari 2010 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
In Schagen? Ja, zo vaak, vroegah toen ik daar nog op school zat
Ja, ik ben trots!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed hè?Wel met frisse tegenzin, maar dat kwam omdat ik helemaal warm en loom uit bad kwam
![]()
Ik zie Greys ook! Dat meisje naast je op die bovenste foto, is dat MI-etje?
Ahja, het zou gekund hebbenquote:
Wat is dat voor iets dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:23 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zag mezelf 1x maar ik had Mr G ervoor geparkeerd.
Jou zag ik met het bloempje
Heb ik weer goed gedaan
Wat een schattig jurkje!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
Op de laatste fotobladzijde en dan de 2e boven van links sta ik nog een keer bij de McLaren auto
Nee, toen was de fotograaf al naar huisquote:Op zondag 21 februari 2010 18:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ahja, het zou gekund hebbenStaan jullie uberhaupt samen op een foto?
Dat was een nieuwe vrijdagmiddagborrel in Rotterdam, in Beurs WTCquote:Op zondag 21 februari 2010 18:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets dan?
Ik spotte Greys wel, maar ik snap er geen hol van.
Dat maakt niet uit toch? Ik vind het wel leuk als ik soms mijn kasten doorpluis dat ik ineens iets vind wat ik heel lang niet gedragen heb wat ik dan ineens weer geweldig vindquote:Op zondag 21 februari 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je
Is echt al vijf jaar oud ofzo
Dat dacht ik ook net!quote:
owwww, is dat waar je het over hadquote:Op zondag 21 februari 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, toen was de fotograaf al naar huis
Volgende maand wel
[..]
Dat was een nieuwe vrijdagmiddagborrel in Rotterdam, in Beurs WTC
Daar waren Ml-etje en ik allebei afgelopen vrijdagavond.
quote:Op zondag 21 februari 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, toen was de fotograaf al naar huis
Volgende maand wel
[..]
Dat was een nieuwe vrijdagmiddagborrel in Rotterdam, in Beurs WTC
Daar waren Ml-etje en ik allebei afgelopen vrijdagavond.
Ja, kom je ook volgende maand?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
owwww, is dat waar je het over had
Ja dat blauw witte he? Vond ik ook!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:40 schreef Ml-etje het volgende:
Vind het jurkje van je collega ook erg leuk
Yep, je ziet mij op de 2e pagina 1e foto overigens.quote:
Ja, ik zie je!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Yep, je ziet mij op de 2e pagina 1e foto overigens.
* snel zoekt *quote:Op zondag 21 februari 2010 18:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Yep, je ziet mij op de 2e pagina 1e foto overigens.
quote:Op zondag 21 februari 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik zie je!
Dat was zeker heel in het begin, het is daar nog zo rustig.
Toen was ik er nog lang niet
Vind het wel leuke foto's trouwens, geeft wel een leuk beeld.
De twee mannelijke, of twee vrouwelijke?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:46 schreef Ml-etje het volgende:
Greys die 2 collega's van mij zijn nog geinterviewd hé...
Waar stonden die dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]alleen de make-upjes en haarstylist zijn wel vak voorbij gelopen helaas.
De blonde aan de linkertafel meest vooraan.quote:Op zondag 21 februari 2010 18:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* snel zoekt *
Welke van de 20 mensen ben jij?
Dat bedoel ikquote:Op zondag 21 februari 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar stonden die dan?
Helemaal niet gezien. Ik zag alleen de nagels.
Hij is ook heel aardig, echt n schatje hoor!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
De twee mannelijke, of twee vrouwelijke?
Die ene mannelijke collega van je (derde pagina, 3e foto van links boven rechts naast MrRoze) is een leukerd.
Hij lijkt op een Roeland Fernhout
Oh dat is Ilse van Rijnmond geloof ikquote:Op zondag 21 februari 2010 18:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is ook heel aardig, echt n schatje hoor!
De 2 mannelijke zie de bovenste rij foto's pagina 3 (microfoon en veel krullen).
Weet je dat ik hem niet ken? Googlen gaat en morgen doormailen een egoboost is nooit verkeerdquote:Op zondag 21 februari 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
Jouw collega lijkt echt op Roeland Fernhout, ik moest er vrijdag al aan denken
[ afbeelding ]
Jeetje ja, en de heren hebben geeneens reclame voor "ons" gemaaktquote:Op zondag 21 februari 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is Ilse van Rijnmond geloof ik
Wat heeft ze een doorschijnend truitje aan!
Vind je hem zelf ook een beetje lijken?quote:Op zondag 21 februari 2010 18:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet je dat ik hem niet ken? Googlen gaat en morgen doormailen een egoboost is nooit verkeerd
Ah! Ik had je niet herkend aan de hand van je wintersportfotoquote:Op zondag 21 februari 2010 18:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De blonde aan de linkertafel meest vooraan.
Heb een bruin lederen bolero aan.
Johhhhquote:Op zondag 21 februari 2010 18:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah! Ik had je niet herkend aan de hand van je wintersportfoto
Wat goed!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben zowaar aan het studeren, op zondagavond.
quote:Op zondag 21 februari 2010 18:57 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben zowaar aan het studeren, op zondagavond.
eeeeeeeeh, een eerlijk of beleefd antwoord?quote:
Doe maar eerlijk.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeeh, een eerlijk of beleefd antwoord?
Hahahaha, nou ja, je ziet er gewoon een stuk beter uit op die foto op dat feest... Niet heel moeilijk, want op die wintersportfoto was je half bevroren toch?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe maar eerlijk.
Nadat iemand vrijdag tegen me zei "je bent zoooo leeeuuuukk maar wel een beetje stijfjes" (met dubbele tong) kan ik wel wat hebben
Whahaha nou idd geen rode neus enz.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahaha, nou ja, je ziet er gewoon een stuk beter uit op die foto op dat feest... Niet heel moeilijk, want op die wintersportfoto was je half bevroren toch?
En hoe kan jij nou stijf zijn!? Je wilt graag swingen!
Zie Greys niet dus ik maak wel reclamequote:Op zondag 21 februari 2010 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Is het gebruikelijk om daar op vrijdagmiddag/avond te borrelen met collega's?
En moet je er kaarten voor hebben of kun je zo heen?
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whahaha nou idd geen rode neus enz.
Ja maar niet met mensen die erg dronken overkomen en die tegen me aan dansen
Er was al een bekende Rotterdamse vrijdagborrel en nu is er nog eentje bij, deze dusquote:Op zondag 21 februari 2010 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Is het gebruikelijk om daar op vrijdagmiddag/avond te borrelen met collega's?
En moet je er kaarten voor hebben of kun je zo heen?
altijd op de 19e?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zie Greys niet dus ik maak wel reclame
Het is 1x in de maand op de 19e en ja je kunt kaarten bestellen om een teleurstelling te voorkomen dat het vol zit.
* rolt met ogen.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee dat snap ik... dan is alles relatief he...
Ik heb van een ex-scharrel wel eens te horen gekregen dat ik "moeilijk" ben... Omdat ik het niet leuk vond dat ie tijdens een weekend weg met 5 (5! in 2,5 dag!) het bed had gedeeld...
En dat terwijl hij van te voren nog zei dat het wel eens serieus kon worden tussen ons, dus dat hij zich ging gedragen, en of ik dat ook zou doen...
Oh ja idd, daar heb je gelijk in. Volgende maand is het in elk geval weer op de 19e, dus het zal wel steeds de 3e vrijdag van de maand zijn ofzoquote:Op zondag 21 februari 2010 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
altijd op de 19e?
Maar in april etc is dat toch niet altijd op vrijdag??
Ja, zo'n echte player he... Toen ik nog jong was...quote:
Ik ben duidelijk niet wakkerquote:Op zondag 21 februari 2010 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja idd, daar heb je gelijk in. Volgende maand is het in elk geval weer op de 19e, dus het zal wel steeds de 3e vrijdag van de maand zijn ofzo
ach, februari en maart vallen wel op de 19e, dus vergissen is niet zo gekquote:
Tsja ik zat me vd week al te verbazen dat beide betaaldagen op de 25ste vielenquote:Op zondag 21 februari 2010 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ach, februari en maart vallen wel op de 19e, dus vergissen is niet zo gek
ja!quote:Op zondag 21 februari 2010 19:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Het zag er wel gezellig uit![]()
En 5 in 1 weekend
Ja ho, ik zat niet bij die 5 he... Ik zat ervoor...quote:Op zondag 21 februari 2010 19:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Dan voel je je wel heul speciaal![]()
Had ie wel ff gedouched tussentijds?
Ja zeggg lastig kind, je moet wel meewerken heur!quote:Op zondag 21 februari 2010 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ho, ik zat niet bij die 5 he... Ik zat ervoor...
En als het aan hem lag erna ook nog...
Maar ik hoefde hem niet meer, dus ik was moeilijk
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja zeggg lastig kind, je moet wel meewerken heur!
Jaquote:Op zondag 21 februari 2010 19:20 schreef tombolafan het volgende:
Greys, heb je al iets van Maes gehoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
En dat, dat is nu net het probleem van de vrouw van nu.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik had nog wel een beetje principes...
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaoh! wat erg!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
[..]
Jadas niet fijn, maes gecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik zeg toch ook ik HAD principes...quote:Op zondag 21 februari 2010 19:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En dat, dat is nu net het probleem van de vrouw van nu.
Vroegah ja toen waren de vrouwen meegaand en begrepen ze de noden van de man.
Maar tegenwoordig
[..]
JaOch..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Laat MrG eff 30 km omrijden?quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och..Ik zat net te denken of het stom is als ik dat zou doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook ik HAD principes...
Nu niet meer
Denk dat Greys dat het beste kan inschatten.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat net te denken of het stom is als ik dat zou doen...
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
nou dan weet ik nog wel wat gegadigden
Gewoon liggen en de beentjes omhoog, niet zo zeuren...tis in 2 minuten klaar als je een beetje leuk meewerktquote:Op zondag 21 februari 2010 19:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En dat, dat is nu net het probleem van de vrouw van nu.
Vroegah ja toen waren de vrouwen meegaand en begrepen ze de noden van de man.
Maar tegenwoordig
Ligt eraan wat voor kaartje je wil, ga ik even kijken of ik wat heb liggen.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:33 schreef Greys het volgende:
Nee dat is niet suf hoor Ml-etje
Regel jij het namens ons of zal ik het morgenochtend doen?
als je geen tijd ofzo hebt, ik ben morgen vrij...quote:Op zondag 21 februari 2010 19:33 schreef Greys het volgende:
We kunnen haar ook overladen met kaartjes...of doen we eentje gezamelijk?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:33 schreef Greys het volgende:
Neee das niet goed, dan ben je een plankquote:Op zondag 21 februari 2010 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon liggen en de beentjes omhoog, niet zo zeuren...tis in 2 minuten klaar als je een beetje leuk meewerkt![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon liggen en de beentjes omhoog, niet zo zeuren...tis in 2 minuten klaar als je een beetje leuk meewerkt![]()
Dat dus...quote:Op zondag 21 februari 2010 19:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neee das niet goed, dan ben je een plank
Je kunt via de TNT site ook mooie kaarten online versturen die dan echt als kaart per post worden verzonden.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor kaartje je wil, ga ik even kijken of ik wat heb liggen.
visite? En gewoon fokken?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt via de TNT site ook mooie kaarten online versturen die dan echt als kaart per post worden verzonden.
Anders kijk ik straks als de visite weg is even, dan regel ik het wel.
quote:
Oh die liep ik zo voorbijquote:Op zondag 21 februari 2010 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tot bepaalde hoogte dan he... Die player van toen hoef ik nu ook niet meer...
Die kwam ik afgelopen kermis tegen, buiten voor een kroeg... Dus ik maak een praatje met m (ben zoooo vergevingsgezind...) en hij zegt op een gegeven moment; ik ga weer naar binnen... T was stampdruk, dus ik dacht; mooi, dan loop ik achter je aan, mag jij de weg vrij maken... Dus ik zeg; "okee, ik ga met je mee"
Zegt ie: neeeeee, dat kan niet, ik ben hier met een ander meisje, die gaat al met me mee naar huis!!!!
Ik:![]()
Ik bedoelde mee naar binnen, arrogantje...
Ach, ik ben er inmiddels wel overheen...quote:Op zondag 21 februari 2010 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh die liep ik zo voorbijben niet zo lief.
Whoopie in verhuisdoos?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
Moet nog steeds verhuiskaartjes maken maar weet echt niet welke foto erop te zetten
Vier foto'squote:Op zondag 21 februari 2010 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
Moet nog steeds verhuiskaartjes maken maar weet echt niet welke foto erop te zetten
Met een beetje bekkenbodemspierwerk ook wel binnen een minuutquote:Op zondag 21 februari 2010 19:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Okay dan...bekkenbodem en stembandjes..... halve minuutquote:Op zondag 21 februari 2010 19:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Neee das niet goed, dan ben je een plank
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met een beetje bekkenbodemspierwerk ook wel binnen een minuut
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:50 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vier foto's
-naambordje
-straatnaambordje
-huisnummerbordje
-plaatsnaambordje
Postcode moet je dan ff wat op verzinnen.
Wacht ff ik zal eens zoeken.quote:
bij die van mn ouders had ik een foto van t nieuwe huis gemaaktquote:Op zondag 21 februari 2010 19:48 schreef Ml-etje het volgende:
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Okay dan...bekkenbodem en stembandjes..... halve minuut![]()
Die heeft wel baat bij wat verbale vernedering. Wil je me inhuren?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tot bepaalde hoogte dan he... Die player van toen hoef ik nu ook niet meer...
Die kwam ik afgelopen kermis tegen, buiten voor een kroeg... Dus ik maak een praatje met m (ben zoooo vergevingsgezind...) en hij zegt op een gegeven moment; ik ga weer naar binnen... T was stampdruk, dus ik dacht; mooi, dan loop ik achter je aan, mag jij de weg vrij maken... Dus ik zeg; "okee, ik ga met je mee"
Zegt ie: neeeeee, dat kan niet, ik ben hier met een ander meisje, die gaat al met me mee naar huis!!!!
Ik:![]()
Ik bedoelde mee naar binnen, arrogantje...
Om WAT precies niet te doen?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
![]()
* Pagan gaat op zijn handen zitten.
Ik had een foto van mn kat die al in het huis op bezoek was toen we nog aan het klussen waren (dus met alle klusspullen) En dan de tekst; ik ga verhuizen en het belangrijkste is er al!quote:Op zondag 21 februari 2010 19:52 schreef Ynske het volgende:
k
[..]
bij die van mn ouders had ik een foto van t nieuwe huis gemaakt
links boven oude plaatsnaambord met zo/n rode streep erdoor
rechts onder nieuwe plaatsnaambord
en links onder de nieuwe adresgegevens + naam
whahahahahahahahahaha,quote:Op zondag 21 februari 2010 19:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die heeft wel baat bij wat verbale vernedering. Wil je me inhuren?![]()
Geef d'r een vinger en ze neemt je hele hand!quote:
Hand?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:57 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geef d'r een vinger en ze neemt je hele hand!
En dan vragen: "Hoeveel vingers steek ik op?"quote:
quote:
was jij nog naar die motorbeurs geweest?quote:
nee, ik kon nietquote:Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
was jij nog naar die motorbeurs geweest?
oh, maar je was het dus niet vergeten iig... Ik zou je herinneren he, en dat ben ik vergeten...quote:Op zondag 21 februari 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik kon niet![]()
wel naar de fantasybeurs geweest namelijk![]()
meh, het was of alleen naar de motorbeurs, of met een paar vrienden die ik lang niet gezien heb naar de fantasybeurs
dus ik heb nu mede en een nieuw vinyltje gehaald
ja, maar ik was een beetje moe, op de beurs zelf was nog een concert, en ben er na nog ujt eten geweestquote:Op zondag 21 februari 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, maar je was het dus niet vergeten iig... Ik zou je herinneren he, en dat ben ik vergeten...
Vandaag was toch ook nog?
Ik dacht al...quote:Op zondag 21 februari 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het moment van schrijven was de visite er nog niet, nu wel![]()
Je hoeft t niet uit te leggen hoor...quote:Op zondag 21 februari 2010 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar ik was een beetje moe, op de beurs zelf was nog een concert, en ben er na nog ujt eten geweest
ik heb me gister behoorlijk uitgeleefd, en was vandaag afgeleefd
en dan toch stug doorgaanquote:Op zondag 21 februari 2010 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Op het moment van schrijven was de visite er nog niet, nu wel![]()
heb je een foto? ik smelt van poezelsquote:Op zondag 21 februari 2010 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon zei net miauw
volgens mij heeft hij de kat van de buren gehoord
ja, ik zat er inderdaad nog een beetje op te wachten...quote:Op zondag 21 februari 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht al...
[..]
Je hoeft t niet uit te leggen hoor...
Ik vroeg me af of je dat wel wist...
Als je er bent is het vast leuk!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga me omkleden voor t Noord...
Ik heb geen zin!![]()
nee, misschien toch maar eens maken, ze zijn best liefquote:Op zondag 21 februari 2010 20:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
heb je een foto? ik smelt van poezels
quote:
Ja, ik heb heel vaak geen zin, dus dat scheelt...quote:
ik heb echt een hoop gemist hequote:Op zondag 21 februari 2010 20:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe was het?
Wat heb je gedaan naast musical-gluren?![]()
Hoe reageerde de man van Takaiki op je onthulling?
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:18 schreef Pagan het volgende:
WTF, het sneeuwt hier ineens zo hard dat de satellietontvanger het niet meer ziet zitten.
Nee, bij mn zusje...quote:Op zondag 21 februari 2010 20:26 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi wat n foto Tombola leuk!, is dat bij jou?
OMG geweldigquote:Op zondag 21 februari 2010 20:24 schreef tombolafan het volgende:
voor ik ga douchen, kijk dan:
Zusje en kat genieten van een drankje...![]()
![]()
Niet quoten svp, ik ga m weghalen later...
En zo'n feliway stekker?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Het lijkt hier alsof Droopy steeds banger/bozer wordt sinds de 2 nieuwe poesjes![]()
Eerst rende ze pissig weg als ze in de buurt kwamen, maar tegenwoordig ligt ze hele dagen in de klerenkast en komt alleen beneden om te eten/drinken/kattenbak.
Net was ik het zat en heb haar de kamer in gezet en de slaapkamerdeur dicht.
En nu ligt ze onder de bank.
Wat is wijsheid? De tijd gunnen om te wennen (we hebben ze al 2 maanden en Droop is een hardnekkig volhoudend kreng) of "dwingen" en laten zien dat Tom en Luna heul niet eng zijn?
Ik zat al te denken of mss toch maar kalmerende tabletjes van de DA te halen, want Bach doet niets.
Hij is echt grappig, zo één voor aan de wand.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, bij mn zusje...
Kat was al de hele tijd kopjes aan het geven tegen de rietjes, en aan het ruiken, dus ik dacht ik maak een foto
en net toen ik m scherpgesteld had nam ze een hap!
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:24 schreef tombolafan het volgende:
voor ik ga douchen, kijk dan:Geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zusje en kat genieten van een drankje...![]()
![]()
Niet quoten svp, ik ga m weghalen later...
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik moest ook heel hard lachen toen ik hem zag!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij is echt grappig, zo één voor aan de wand.
Ze heeft mooie kaarsen in vaas staan
Het was WAUW!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe was het?
Wat heb je gedaan naast musical-gluren?![]()
Hoe reageerde de man van Takaiki op je onthulling?
ik zal even kijken wat ik voor je kan doen, ze noemen het wel podcasts, maar als ze niet via itunes gaan zijn ze dat eigenlijk nietquote:Op zondag 21 februari 2010 20:22 schreef Pagan het volgende:
@Zwabber: Weet jij misschien hoe ik deze podcasts kan vangen op mijn harde schijf?
prima,quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:43 schreef Pagan het volgende:
Ik heb Nok en Zwabber weggejaagd.![]()
Eten maken,
Neeeee, ik was boven aan het spelen met mijn wasmasjienquote:Op zondag 21 februari 2010 20:43 schreef Pagan het volgende:
Ik heb Nok en Zwabber weggejaagd.![]()
Eten maken,
Je hebt toch wel daarna je handjes gewassen.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neeeee, ik was boven aan het spelen met mijn wasmasjien
Dat is hier zo bij Purrr. Ik heb de DA ervoor gebeld, maar die gaf alle tips die we al uitvoeren.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Het lijkt hier alsof Droopy steeds banger/bozer wordt sinds de 2 nieuwe poesjes![]()
Eerst rende ze pissig weg als ze in de buurt kwamen, maar tegenwoordig ligt ze hele dagen in de klerenkast en komt alleen beneden om te eten/drinken/kattenbak.
Net was ik het zat en heb haar de kamer in gezet en de slaapkamerdeur dicht.
En nu ligt ze onder de bank.
Wat is wijsheid? De tijd gunnen om te wennen (we hebben ze al 2 maanden en Droop is een hardnekkig volhoudend kreng) of "dwingen" en laten zien dat Tom en Luna heul niet eng zijn?
Ik zat al te denken of mss toch maar kalmerende tabletjes van de DA te halen, want Bach doet niets.
DIE hoef ik daarna niet te wassen hoor. Vochtig doekje langs de rubbers...dat dan weer wel.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:04 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je hebt toch wel daarna je handjes gewassen.
Mooiquote:Op zondag 21 februari 2010 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal even kijken wat ik voor je kan doen, ze noemen het wel podcasts, maar als ze niet via itunes gaan zijn ze dat eigenlijk niet
dus ik zal even kijken of ik de mp3 stream uit de flashplayer kan rippen
en kijk ondertussen eens hier (non related)
[..]
prima,
Da's niet leuk.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:
En dan komen je ouders even 2 uur op je bank hangen en je eten opeten en laten ze je weer zitten met de afwas en dan is de zondag alweer bijna om
![]()
Maar dat is dan wel weer leuk!quote:Maar bij het naar buiten gaan zei pappie volgens mij tegen me dat ik een nieuwe laptop mocht uitzoeken
Ja, das zeker wel leuk!quote:Op zondag 21 februari 2010 21:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
Da's niet leuk.![]()
[..]
Maar dat is dan wel weer leuk!
ahhhhhhhh *aai over de bol geeft*quote:Op zondag 21 februari 2010 21:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mooi
Ik heb echt totaal geen zin in werken morgenPff, ik wil gewoon dat het eind juli is! NU! NUNUNUNUNU!!!!!1!!!!1!EINZ!
![]()
Ze beginnen te accepteren dat dat hun kleinkinderen zijnquote:Op zondag 21 februari 2010 21:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, das zeker wel leuk!
Oh, en mn moeder was zeer gecharmeerd van Sjon, normaal vindt ze nieuwe honden altijd overbodig en stom![]()
En mn vader zag ik stiekem met Billy kroelen, dat heeft ie echt nog nooit gedaan
Je kunt ze ook uppen naar rapidshare als dat handiger is? Strega zal er heel blij mee zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
Pagan, ik ben ze nu aan het rippen, ik gebruik ubuntu-only progjes ervoor, dus een howto zal inclusief het installeren van linux zijn dan
als ik ze binnen heb, maak ik even tijdelijk van mijn laptop een server, en kan je ze downloaden
Ik ben eigenlijk helemaal niet bekend met al die producten, want eigenlijk ging het accepteren hier altijd goed.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is hier zo bij Purrr. Ik heb de DA ervoor gebeld, maar die gaf alle tips die we al uitvoeren.
Gebruik je ook feliway erbij? Dat is hier zelfs voor Purrr niet genoeg. De DA had het nog over zo'n stressband.
Felifriend zou ook kunnen helpen, maar daar had mijn DA nog noit van gehoord. Dat is net zoiets als Cattitude. Waar feliway een bepaalde component van kattenferomoon heeft, heeft de felifriend net een andere die extra lekker is en die katten helpt bij bijvoorbeeld acceptatie van situaties. Zoals handen ermee inspuiten bij de DA of in het bakkie doen zodat katje ernaar ruikt bij terugkomst van de DA en de andere katten hem lief vinden en zo.
ze zijn btw 80 MB per stukquote:Op zondag 21 februari 2010 21:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je kunt ze ook uppen naar rapidshare als dat handiger is? Strega zal er heel blij mee zijn.![]()
Ubuntu komt hier nog wel eens, maar dan niet op de centrale PC maar op een hobbybakje.
jij tochquote:Op zondag 21 februari 2010 21:22 schreef sararaats het volgende:
heeft iemand nog leuke poezelfoto's?
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ahhhhhhhh *aai over de bol geeft*
Als jij nog goede tips krijgt, wil je ze dan met me delen?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal niet bekend met al die producten, want eigenlijk ging het accepteren hier altijd goed.
Ik weet nog wel dat ze bij Baloe ook heel lang boos geweest is, maar uiteindelijk had ze hem zo ver dat Baloe ontzag voor had.
En dat hebben die 2 stuiterballetjes niet; die zien dat ze bangig doet en gaan dan juist achter haar aan.
Morgen moet ik toch ff bellen om een afspraak te maken voor hechtingen verwijderen bij Luna, dan zal ik daar ook es tips vragen. Onze DA doet ook aan acupunctuur bij dieren (ze geeft er zelfs les in) dus mss dat ze ook nog wat weet.
Tnx voor de tip
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:28 schreef nokwanda het volgende:
@Sara, morgen ga ik fat pussypics uploaden. ben ik al lang van plan.
Je vroeg om poezles. Ik heb ze net bij mijn vorige post gezetquote:
Hier alvast twee pics van twee weken geleden
Bijoux en Merlijn, de vriendjes voor het leven
[ afbeelding ]
Poeska bij mij op schoot
[ afbeelding ]
Taartje Donna
[ afbeelding ]
lekker is datquote:
ik had niet alles gezienquote:Op zondag 21 februari 2010 21:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je vroeg om poezles. Ik heb ze net bij mijn vorige post gezet
En dat is maar de helft van wat er hier allemaal rondloopt. We hebben er 8 en ons bed ligt iedere nacht helemaal vol. Iedere ochtend word ik wakker gemaakt door mijn kleine meisje, Mudhle. Die tikt eens tegen mijn wang, bijt zachtjes in mijn hand en knort heel hard, recht in mijn snufferd, zodra ik een oog open doequote:
Ze houdt alleen minder van poseren dan Poeska.quote:
iemand die weigert te scannen, blokken, simple as thatquote:Op zondag 21 februari 2010 21:21 schreef Ynske het volgende:
ben er achter waarom ons internet er steeds mee kapt
dr is een virus bezig met poorten te scannen, modem zegt dan NEE, en schakelt zichelf uit.
irri is wel dat er hier 5 computers draaien, niet iedereen er is, zie t dan maar op te lossen, daarbij ook nog dat iemand weigert een scan te doen en spybot te draaien.
En dat is dan 8 kilo poes. Ze is echt enorm. Het lekkerst is het om op het vachtje voor de kachel hier samen met haar lepeltje lepeltje te liggen, met haar grote kop op mijn arm. Vandeweek hebben we echt samen liggen tukken zo.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:34 schreef sararaats het volgende:
Poeska ligt zo schattig op je schoot
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:35 schreef Enfermera het volgende:
Wat een lieve foto's Nok!
Ik ga slapenMet een hyperactieve vent die ook gaat slapen, dus ben benieuwd
Dat wordt veel getrappel & druk zijn in bed gok ik
![]()
!
wear him out, girlquote:Op zondag 21 februari 2010 21:35 schreef Enfermera het volgende:
Wat een lieve foto's Nok!
Ik ga slapenMet een hyperactieve vent die ook gaat slapen, dus ben benieuwd
Dat wordt veel getrappel & druk zijn in bed gok ik
![]()
!
8 kilo plus de vacht? of gewoon 8 kiloquote:Op zondag 21 februari 2010 21:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat is dan 8 kilo poes. Ze is echt enorm. Het lekkerst is het om op het vachtje voor de kachel hier samen met haar lepeltje lepeltje te liggen, met haar grote kop op mijn arm. Vandeweek hebben we echt samen liggen tukken zo.
dat dacht ik ook, maar dan moet ik toch weten welke pc t is?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
iemand die weigert te scannen, blokken, simple as that
kan je ook gewoon al doen in de router zelf
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
8 kilo plus de vacht? of gewoon 8 kilo
nee, ik bedoel, gewoon die knakker die niet wilt meewerken blokkeren door de stekker eruit te halen of zijn ip adres te blokkeren in de routerquote:Op zondag 21 februari 2010 21:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar dan moet ik toch weten welke pc t is?
k heb dus een ipadres of 12van t laatste half uur
Is goedquote:Op zondag 21 februari 2010 21:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als jij nog goede tips krijgt, wil je ze dan met me delen?
Klittebandquote:Op zondag 21 februari 2010 21:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ze haalt de vacht er elke keer ff af als ze ze weegt
oooo, al je tuig tegelijk op de fotoquote:Op zondag 21 februari 2010 21:43 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lag het gespuis vrijdag allemaal op apengapen, bij vrienden
Dat doe ik hier nou ook al weken. Ik hoop dat het door gaat dringen.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is goed![]()
Wat heb jij toch een heerlijk stelletjes bij elkaar![]()
Hier zijn ze nu alle 5 in de kamer; Droopy ligt na heftig tegnstribbelen op de bankleuning achter mij.
Ik knuffel haar nu extra veel en daar geniet ze ook echt van; hopelijk ziet ze dan ik dat die 2 geen bedreiging zijn
Ho ho, 2 niet van mij hoor, dit is de extended roedel, die middelste twee voorste rij zijn van die vrienden.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oooo, al je tuig tegelijk op de foto
Dat zag ik ja. Wat is dat voor een hond, die voorste helemaal kale met stevige kaak?quote:Op zondag 21 februari 2010 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho ho, 2 niet van mij hoor, dit is de extended roedel, die middelste twee voorste rij zijn van die vrienden.
Een daarvan komt van dezelfde vriendin als waar ik Sjon van heb, en hun andere hondje is toevallig een zoon van de opa van Sjon.
Peruaanse naakthond mediaquote:Op zondag 21 februari 2010 21:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zag ik ja. Wat is dat voor een hond, die voorste helemaal kale met stevige kaak?
en jullie houden zeker heel veel van emquote:Op zondag 21 februari 2010 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Mn vader wil dr ook zo een als de rolmops eindelijk es dood gaat
Mn moeder welquote:Op zondag 21 februari 2010 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en jullie houden zeker heel veel van em
Het zijn echte oerhonden die peruanen, en dat merk je.quote:Op zondag 21 februari 2010 21:56 schreef nokwanda het volgende:
Goeie kop heeft ie. scherpe intelligente ogen.
die soort kende ik nog nietquote:Op zondag 21 februari 2010 21:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klitteband![]()
@Sara, haar vacht weegt nog het minst. Het is een Maine Coon en dat is de grootste huiskatten soort.
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:59 schreef DanseMacabre het volgende:
oh-oh, mijn vriend gaat morgen een vlop en postzegels halen en dan doe ik 'm morgen voor je op de bus.
wat een moppiequote:Op zondag 21 februari 2010 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Super!
Zwabber kiek dan, de rolmops![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RS geeft Free Users tot 200MB per file, hier draait Rapidshare Auto Downloader om ze binnen te trekken, daar heb ik dus geen omkijken naar. Een CD rip is ook al snel 70-110 MB.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Super!
Zwabber kiek dan, de rolmops![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ok primaquote:Op zondag 21 februari 2010 22:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
RS geeft Free Users tot 200MB per file, hier draait Rapidshare Auto Downloader om ze binnen te trekken, daar heb ik dus geen omkijken naar. Een CD rip is ook al snel 70-110 MB.
quote:Op zondag 21 februari 2010 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]is hij ooit heeeeeeeel hard tegen een muur aangerend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |