Dan nog, geef nog eens een klinker cadeau .....quote:Op zondag 21 februari 2010 22:20 schreef sararaats het volgende:
zoals ik eerder aangaf, heeft het niet eens met B. te maken.
maar goed, het is alweer over
Dat moet je sararaats vragen, het is haar geheime liefde. Meer heeft ze niet vrijgegeven.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan nog, geef nog eens een klinker cadeau .....
Ik quotte sara toch ookquote:Op zondag 21 februari 2010 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet je sararaats vragen, het is haar geheime liefde. Meer heeft ze niet vrijgegeven.
Oh ja. De wasabi zal naar mijn hoofd stijgen.quote:
je moet LE-ZEN. het heeft er niets mee te maken.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan nog, geef nog eens een klinker cadeau .....
combichrist is zowiezo wel hard en lompquote:Op zondag 21 februari 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, het concert was wel tof. Het voorprogramma kon ik ook wel waarderen.
Geen idee ook. Misschien vond een van de bandleden van Rammstein ze goed? SOms is het gewoonweg vriendjespolitiek.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
combichrist is zowiezo wel hard en lomp
alleen snapte ik de connectie met rammstein niet
Weet ik tochquote:Op zondag 21 februari 2010 22:29 schreef sararaats het volgende:
[..]
je moet LE-ZEN. het heeft er niets mee te maken.
het ging over ons Vlekje die gisteren dood in de serre lag.
het is je vergeven. Amen.quote:Op zondag 21 februari 2010 22:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Weet ik toch.
Maar eerder vandaag verwees je naar B, dus vraag ik geef eens een klinker cadeau.
Heeft dus niets met buien enzow te maken, puur met de naam
zou kunnen maar goed ik heb me vooraan prima vermaaktquote:Op zondag 21 februari 2010 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee ook. Misschien vond een van de bandleden van Rammstein ze goed? SOms is het gewoonweg vriendjespolitiek.
doegquote:
gf komt zo ninja'enquote:
daar heb je wel kans vanquote:
Vrij groot ook.quote:
neem et een keer opquote:Op zondag 21 februari 2010 22:38 schreef sararaats het volgende:
ik ben er ook nog maar waarschijnlijk niet te laat. ik moet morgen werken.
weet je wat ik leuk vind? dat ik de piano van de muziekschool mag gebruiken om te oefenen (die staat in de school waar ik werk)
zal ik doen maar schiet me niet dood als het wat raar klinktquote:
we houden de oordoppen paraatquote:Op zondag 21 februari 2010 22:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
zal ik doen maar schiet me niet dood als het wat raar klinkt
quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
Net de koffie op, nu douchen![]()
En even een tussendoorkusje
tering nou krijg ik daar weer zinquote:Op zondag 21 februari 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
Godskolere, die wasabi-noten zijn verslavend.
[ afbeelding ]
dus weer neukenquote:Op zondag 21 februari 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Lief is de kids naar bed aan het brengen en dan hebben we het rijk alleen
nee hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Ah, daar is de ninja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |