Ik vrees van niet. De communicatie tussen de dienst toeslagen en de andere onderdelen loopt blijkbaar helemaal niet. En als je bij Toeslagen een mutatie doorgeeft wordt die bij mij iig niet doorgevoerd. Het afgelopen jaar een gedoe mee gehad en nu begint het gewoon opnieuw.quote:
Die is leukquote:Op zondag 21 februari 2010 11:41 schreef Pagan het volgende:
Kan iemand voor Strega de OP aanpassen en deze er voor har in zetten?
Thanx!
[ afbeelding ]
wat was strega's oude plaatje?quote:Op zondag 21 februari 2010 11:41 schreef Pagan het volgende:
Kan iemand voor Strega de OP aanpassen en deze er voor har in zetten?
Thanx!
[ afbeelding ]
quote:
aangepast in de wikiquote:
k geloof dat ik de zorg/huurtoeslag stop zou zetten, en opnieuw zou aanvragenquote:Op zondag 21 februari 2010 11:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Schoonvader betaalt de zorgverzekering van mijn vriend dus heeft hij recht op de zorgentoeslag. Mijn vriend en ik zijn toeslagpartners dus hij krijgt nu dus ook mijn zorgentoeslag terwijl ik mijn zorgverzekring wel zelf betaal.
Mijn vriend wil onze toeslagen dus zelf krijgen en zijn vader elke maand de verzekering betalen. Het liefste wil mijn vriend zijn verzekering gewoon zelf regelen maar zijn vader heeft de verzekering voor een jaar vooruit betaald. Nadat mijn vriend aangaf het zelf te willen betalen.
Het is een hele aardige man maar soms ontbreekt het hem aan logica.
Geweldig, bedankt.quote:
Z'n vader heeft zelf opgegeven dat die zorgentoeslag naar hem moest gaan.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar das toch niet zo heel raar dan? Aangezien hij dus ooit opgegeven zal hebben dat die zorgtoeslag naar z'n vader moet gaan.
En dus dat het rekeningnummer is wat de BD van hem heeft en zodra hij huurtoeslag aanvraagt ze niet nog eens gaan vragen op welke rekening dat moet.
En jullie zijn toch >18, waarom dan niet je zorgverzekering zelf betalen![]()
Zeker als je op jezelf zit. En dan kan Pa altijd nog gewoon een bijdrage naar jullie overmaken. Scheelt op alle fronten (BD, zorgverzekeraar e.d.) een hoop rompslomp lijkt me
quote:Op zondag 21 februari 2010 11:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. De communicatie tussen de dienst toeslagen en de andere onderdelen loopt blijkbaar helemaal niet. En als je bij Toeslagen een mutatie doorgeeft wordt die bij mij iig niet doorgevoerd. Het afgelopen jaar een gedoe mee gehad en nu begint het gewoon opnieuw.
Ja maar je vriend is toch diegene die het hoort te ontvangen... Raar dat ze daar dan zo moeilijk over doen.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Z'n vader heeft zelf opgegeven dat die zorgentoeslag naar hem moest gaan.
Mijn vriend geeft al maanden aan dat hij dit zelf wil regelen, de verzekeringen, toeslagen, etc. We hebben overigens wel een keer de huurtoeslag op onze eigen rekening gehad, daarna is het fout gegaan.
Het probleem is dus dat wij het zelf willen regelen, maar dat zijn vader dat niet wil.
ik vind het gewoon vreemd dat zijn vader mijn zorgentoeslag krijgt terwijl ik wel zelf m'n verzekering betaal.
Heb je de 1-na laatste post gezien in het vorige topic?quote:Op zondag 21 februari 2010 11:46 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Z'n vader heeft zelf opgegeven dat die zorgentoeslag naar hem moest gaan.
Mijn vriend geeft al maanden aan dat hij dit zelf wil regelen, de verzekeringen, toeslagen, etc. We hebben overigens wel een keer de huurtoeslag op onze eigen rekening gehad, daarna is het fout gegaan.
Het probleem is dus dat wij het zelf willen regelen, maar dat zijn vader dat niet wil.
ik vind het gewoon vreemd dat zijn vader mijn zorgentoeslag krijgt terwijl ik wel zelf m'n verzekering betaal.
De meeste hebben echt wel een goeie kijkhoek hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 11:53 schreef Ynske het volgende:
zo stom
wil je een platte tv, en niet meer zo'n bakbeest, blijken die niet voor een paar honderd euro te krijgen zijn, en van schuin onder te bekijken zijn, (vanuit bed, op een kast van 160cm hoog)
mn tv is nu 42 cm horzontaal beeld en diagonaal 53 ongeveer.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De meeste hebben echt wel een goeie kijkhoek hoor![]()
En ligt er een beetje aan wat je eisen zijn en het formaat dat je wil.
Je kan geen Philips 42" Full-HD tv voor 200 euri kopen nee. Maar wat kleiners heb je best voor rond 300 euri hoor
Kantoornaam?quote:Op zondag 21 februari 2010 11:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je de 1-na laatste post gezien in het vorige topic?
Wij hebben een LG hangen niet veel groter dan een computerscherm en die doet het prima voor de slaapkamer hoorquote:Op zondag 21 februari 2010 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn tv is nu 42 cm horzontaal beeld en diagonaal 53 ongeveer.
tis nu voor op analoge tv. ik ben echt een leek hierin, dus had een topic geopend, ben geloof niet dat ik daar zoveel aan heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |