Whehehe.quote:
Je TT zegt dat bans gezellig zijnquote:Op zondag 21 februari 2010 11:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Whehehe.
Maar het slaat toch helemaal nergens op? Bannen omdat ik tegen heksje zeg dat ik het kut vind van die gewonden. Pffff.
En nog wel 3 xquote:Op zondag 21 februari 2010 11:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Je wist toch dat schelden niet mocht? Kut is nog steeds een vies woord hoor
Shocking hè? Er kwam wel erger voorbij hoor.quote:
Nou vind het nergens op slaan.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Whehehe.
Maar het slaat toch helemaal nergens op? Bannen omdat ik tegen heksje zeg dat ik het kut vind van die gewonden. Pffff.
Nope, geen waarschuwing heksje.
Die kale is mod Hansie.quote:
Dat doet er niets aan af he * Marrije zwaait met vinger in de luchtquote:Op zondag 21 februari 2010 11:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shocking hè? Er kwam wel erger voorbij hoor.
Ik bedoelde eigenlijk die met de staartquote:Op zondag 21 februari 2010 11:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die kale is mod Hansie.
Suzzy is wakker. Hup, die chat op meid en unban me.![]()
Ze zouden tijdens de debatten extra streng zijn, geen waarschuwingen dus maar meteen 24-uurs bans. Omdat de politici mee konden lezen denk ik en er ook Eindhovenaren op de chat zouden kunnen zijn.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat doet er niets aan af he * Marrije zwaait met vinger in de lucht
Wat ik zo snel ff zag op die link van PB vond ik het meeste ook gewoon echt teksten die nergens op slaan, maar goed, vrijheid van meningsuiting. . . Maar dat krijg je he, als een chat wordt beheerd dan krijg je te maken met de maatstaven van de juf.
Paardenstaart is Chris, een soort klusjesman.Die blonde trut is mod Suzzy. De ban mod.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:38 schreef Marrije het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk die met de staart![]()
Maar Hansie kende ik ook nog niet, dus dat weet ik ook weer.
Ja maar op zo een chat is het toch moeilijk uit te leggen Marrije wat je precies bedoelt, het ging ook zo snel en er zaten er een paar tussen van waar je dacht, jij bent van het padje af, zag Mootie nog wel spontaan moeite doen en Liesje maar hielp niks.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat doet er niets aan af he * Marrije zwaait met vinger in de lucht
Wat ik zo snel ff zag op die link van PB vond ik het meeste ook gewoon echt teksten die nergens op slaan, maar goed, vrijheid van meningsuiting. . . Maar dat krijg je he, als een chat wordt beheerd dan krijg je te maken met de maatstaven van de juf.
Een 2e Alsidoquote:Op zondag 21 februari 2010 11:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Paardenstaart is Chris, een soort klusjesman.Die blonde trut is Suzzy.![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 05:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik word alweer 25!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja... "onze" favoriete Mod was van dienst...quote:Op zondag 21 februari 2010 11:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Whehehe.
Nope, geen waarschuwing heksje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |