Aangezien wij het allemaal niet wisten is het redelijk buiten de schijnwerpers geblevenquote:Op maandag 22 februari 2010 16:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jawel, die is naar een oud vrouwtje gegaan die inderdaad al sinds Christus Golf reed.
Stond in de krant
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat doet ie allemaal wel![]()
![]()
Ik moet alleen van die dempers hebben nog voor de kofferbak, de klep zakt nu namelijk naar benedenIemand enig idee waar ik zoiets goedkoop kan scoren?
[..]
Gelukkig mocht je het typen in plaats van zeggen![]()
[..]
Jij mag er alleen niet te vaak in rijden met je benzine verslindende gasgeeftechnieken!![]()
Weinig te zien, is advertentie van de Daf club. Geen foto's, dus heb gevraagd of hij foto's kan mailenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Gaaf! Heb je een linkje?
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Spits is een gratis krant hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 16:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Aangezien wij het allemaal niet wisten is het redelijk buiten de schijnwerpers gebleven
De '76 kobina wit of de 72ér Coupé?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weinig te zien, is advertentie van de Daf club. Geen foto's, dus heb gevraagd of hij foto's kan mailen
Groene '76 de Luxe sedanquote:Op maandag 22 februari 2010 18:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
De '76 kobina wit of de 72ér Coupé?
Beiden zit werk aan he
Ik kan altijd kijken, Nijkerk is op fietsafstand zeg maarquote:Op maandag 22 februari 2010 18:29 schreef daNpy het volgende:
Ah die.
klinkt niet als een in goede staat.
En er zit een trekhaak op (mag je een lege aanhanger trekken)
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij mag er alleen niet te vaak in rijden met je benzine verslindende gasgeeftechnieken!![]()
Nou ja zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je jezelf al eens in de 111 aan het werk gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou ja zeg!![]()
Heb je jezelf al eens in de 111 aan het werk gezien?
Maar he, die heeft een rotte koppeling!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nijntje heeft wel erg grove praat in de mond zegquote:
Sorryquote:Op maandag 22 februari 2010 20:40 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Nijntje heeft wel erg grove praat in de mond zeg
En ik maar denken dat Nijntje voor kleine kinderen is, en dan die praat, DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:
Dan zet ik nu Fok! radio aanquote:
Idem hierquote:Op maandag 22 februari 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zet ik nu Fok! radio aan![]()
Klopt het dat t nu over voetbal gaat?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zet ik nu Fok! radio aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |