hahahaha, krijg je ervan als je men fiets jat.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:53 schreef donthate het volgende:
[..]
wat heb je voor moeite gedaan 5jaar havo of 6jaar vwo?
O ja sorry ik heb alleen 1jaar vast gezetenwaarna alle shit over me heen 500x afgewezen geen bewijs van goed gedrag ja
weegt ook echt af tegen je schooljaartjes
Fiets? waar lees je dat ik mocro ben?quote:Op zondag 21 februari 2010 04:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hahahaha, krijg je ervan als je men fiets jat.
zijn er echt mensen die et zich afvragenquote:Op zondag 21 februari 2010 13:46 schreef eucalyptus het volgende:
En dan zijn er mensen die zich afvragen hoe het kan dat donthate zoveel posts per dag heeft...
En word blank.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:19 schreef donroyco het volgende:
Blijf eens van dat nieuwe topic knopje af..
En koop een Nederlands woordenboek..
Flinke coma was dat dan.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:17 schreef donthate het volgende:Steven heeft nog een minderjarig meisje gemolesteerd en in elkaar geslagen ze was slechts 7jaren out.
Kijk Jim, voor dit soort dingen hebben ze nou spoilers uitgevondenquote:
Corona!quote:
Voor corona?quote:Op zondag 21 februari 2010 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk Jim, voor dit soort dingen hebben ze nou spoilers uitgevonden
Ik ook niet, maar je mag er wel in slowchatten ofzoquote:Op zondag 21 februari 2010 03:27 schreef Myraela het volgende:
Ik kan hier niets van snappen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |