quote:Op zondag 21 februari 2010 02:47 schreef Barca het volgende:
sTuitert!Hij was in voorbeschouwing ook eerlijk. "Je moet winnen. En win je niet dan zijn er geen excuses. Dat gelul van voetballers van 'we hadden verdiend om te winnen' is bullshit!" Heeft 'ie helemaal gelijk in!
Wachtende op dat ontblote lijfquote:Op zondag 21 februari 2010 02:48 schreef TheVulture het volgende:
Tuitert
Ik zit acuut te trillen hier
Even wachten geldt ook voor jou.. Ik blijf topics sluitenquote:Op zondag 21 februari 2010 02:47 schreef Oidale het volgende:
Toch?
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:49 schreef Yurithemaster het volgende:
kunnen ze die hedrick niet platrijden met een zamboni
Op momenten als dit moet er een topic klaarstaan imo.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Even wachten geldt ook voor jou.. Ik blijf topics sluiten.
in de laatste ronde wel watquote:Op zondag 21 februari 2010 02:49 schreef Oidale het volgende:
[..]
Wachtende op dat ontblote lijf
Maar hij heeft echt nergens wat laten liggen gewoon.
Minimaal zilver.quote:
Dit. Maar goud zou mooi zijnquote:Op zondag 21 februari 2010 02:51 schreef Wilskracht het volgende:
Zilver voor Tuitert
Makowsky kan dit niet
Dat gevoel heb ik nu ook even. Zilver is mooi voor Shani.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:51 schreef Zwansen het volgende:
Ik gun het Davis normaal, maar nu even niet.
Ik doe met je mee.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:51 schreef Cee het volgende:
En nu ga ik mentaal proberen de twee laatste schaatsers omver te duwen.
ik zou het hem wel heel erg gunnenquote:Op zondag 21 februari 2010 02:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ik hou het niet meer van de spanning. Dit MOET goud voor Tuitert worden.
Het kan!quote:Op zondag 21 februari 2010 02:52 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Schietgebedjes welkom voor Tuitert. Tuitert moet gewoon goud gaan halen.
Absoluut.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou het hem wel heel erg gunnen
Hij heeft z'n jack al weer aan, hoor.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:52 schreef TheArt het volgende:
OMG mijn hart gaan als een malle tekeer
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:53 schreef Cee het volgende:
Ik hoop dat ie halverwege een diarree aanval krijgt ofzo. Geen val, dat gun ik 'm niet. Gewoon, diarree.
Dat zien we niet, bruin op bruinquote:Op zondag 21 februari 2010 02:53 schreef Cee het volgende:
Ik hoop dat ie halverwege een diarree aanval krijgt ofzo. Geen val, dat gun ik 'm niet. Gewoon, diarree.
Na 1 minuut maakt het zeer weinig indrukquote:Op zondag 21 februari 2010 02:54 schreef gnilrednoz het volgende:
valse start! nee grapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |