ik ook niet, heb sowieso niets met Italianenquote:Op zondag 21 februari 2010 02:37 schreef TheVulture het volgende:
Fabris gelukkig niks... daar heb ik echt geen kont mee
Heb je JohnDDD en zijn dopingobsessie weerquote:Op zondag 21 februari 2010 02:38 schreef JohnDDD het volgende:
De slechte prestaties van Fabris de laatste tijd doen toch vermoeden dat dat een aantal jaren terug een gevalletje CERA was.
Ah daar hebben we JohnDDD weerquote:Op zondag 21 februari 2010 02:38 schreef JohnDDD het volgende:
De slechte prestaties van Fabris de laatste tijd doen toch vermoeden dat dat een aantal jaren terug een gevalletje CERA was.
Als je een rondje voor het einde 1.5 sec. achter ligt maak je dat nooit meer goed.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:38 schreef Fortitudo het volgende:
poepoe ik dacht dat fabris kuipers naar beneden ging bumpen
Groothuis gaat het niet redden, is ziek geweest.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:39 schreef menjo het volgende:
Als Mo, als sprinter, zo hard kan, zou je denken dat Groothuis ook wel wat zou moeten kunnen.
onzinquote:Op zondag 21 februari 2010 02:38 schreef JohnDDD het volgende:
Dat dan weer wel... toch wel erg jammer.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Groothuis gaat het niet redden, is ziek geweest.
Oh, toch nietquote:Op zondag 21 februari 2010 02:40 schreef Ambrosius het volgende:
Skobrev is al weg.
eeeeeuh... wel dusquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:40 schreef Bartoli het volgende:
en dan zeggen dat Skobrev de beste was op training , dit gaat nergens over bij de rus
u zei?quote:
Het is dan ook een baasquote:
Hehe, in Vancouver kan alles.quote:
mwa, zat in de buurtquote:Op zondag 21 februari 2010 02:39 schreef Fortitudo het volgende:
skobrev gaat eronder denk ik tussen mo en kuipers. Morisson 5e.
Inderdaad, die blauwe lijn leek wel stil te staan.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:42 schreef NumberNine het volgende:
Daar was die blauwe lijn dan wel geniaal.
Inderdaad, mooi om te zien!quote:Op zondag 21 februari 2010 02:42 schreef NumberNine het volgende:
Haha Barca.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:43 schreef Barca het volgende:
Ik vind die blik in zijn ogen wel verdacht.![]()
Leg uit.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:43 schreef Zwansen het volgende:
Wel grappig, deze rare laatste ronden hebben we vaker gezien deze OS. Met dank aan het prachtige ijs.
Iets met beer en schieten.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:43 schreef marcodej het volgende:
Dit wordt geen medaille voor Nederland.
quote:Op zondag 21 februari 2010 02:43 schreef marcodej het volgende:
Dit wordt geen medaille voor Nederland.
Maar toch, Hup TUITERT!
ze moeten die lijn zichtbaar maken voor de schaatsers, dan heb je iets om te volgenquote:Op zondag 21 februari 2010 02:42 schreef NumberNine het volgende:
Volgen? Ik dacht het nietquote:Op zondag 21 februari 2010 02:45 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
ze moeten die lijn zichtbaar maken voor de schaatsers, dan heb je iets om te volgen
Zou je zeggen ja, ik durf 'm wel aanquote:Op zondag 21 februari 2010 02:46 schreef Yurithemaster het volgende:
moet toch wel minmaal zilver zijn?
Voor de dweil waren het voornamelijk kneusjes?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:46 schreef aloe_vera het volgende:
Hoe kan dat nou? Hartstikke mooi zo'n baanrecord, maar voor de dweil kwam niemand vooruit?
Heeft ie al geschaatstquote:
Daar zaten ook echt de kanonnen jaquote:Op zondag 21 februari 2010 02:46 schreef aloe_vera het volgende:
Hoe kan dat nou? Hartstikke mooi zo'n baanrecord, maar voor de dweil kwam niemand vooruit?
Absoluut. Ik hoop zo op goud.quote:Op zondag 21 februari 2010 02:46 schreef Yurithemaster het volgende:
moet toch wel minmaal zilver zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |