quote:Op zondag 21 februari 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is ook mooi, maar ik ben helemaal gek van de stem van Freddie
Maar ook de Platters zijn natuurlijk geweldig
Fake?quote:Op zondag 21 februari 2010 00:52 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens willen zien jah [ afbeelding ]
hebben jullie ook de slogan: als het kriebelt moet je sportenquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 01:07 schreef BrandX het volgende:
weten jullie ook wie het zijn?
De eerste zal niet zo moeilijk zijn, de tweede ligt er aan, de derde zal mss lastig zijn
mijn sig staat er niet voor nietsquote:Op zondag 21 februari 2010 01:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
hebben jullie ook de slogan: als het kriebelt moet je sporten
nope, we hebben geen sloganquote:Op zondag 21 februari 2010 01:10 schreef sararaats het volgende:
[..]
hebben jullie ook de slogan: als het kriebelt moet je sporten
We starten met Phil Collins, gevolgd door Robbie Williams, met last but not least Till Lindemann (leadsinger Rammstein).quote:
qua calorieën welquote:Op zondag 21 februari 2010 01:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
or real ..... maakt eigenlijk niet zoveel uit
nee hoor, ze schaatsen netjes linksomquote:Op zondag 21 februari 2010 01:19 schreef sararaats het volgende:
het gaat weer de verkeerde richting uit.
het topic slimmekosquote:Op zondag 21 februari 2010 01:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee hoor, ze schaatsen netjes linksom
nog steeds aanwezigquote:Op zondag 21 februari 2010 01:28 schreef Ripley het volgende:
Sararaats! Je bent er nog! Ik was je even uit het oog verloren
jij valt toch alleen op vrouwen ?quote:Op zondag 21 februari 2010 01:27 schreef sararaats het volgende:
[..]
het topic slimmekos
alhoewel ik een orgasme best *fjoew* vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |