Op de juiste momenten niets zeggen is een goeie eigenschap.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh! Sorry gemist!!
Ja met een Z, en dan een W
Toevallig is dat bedrijf van een oom van een collega van mij, en haar man werkt daar ook.
Ik heb maar niets gezegd op mijn werk ik houd hem graag te vriend, hij doet het gewoon even tussendoor.![]()
[vooroordeel] Omdat ik denk dat je niet van histerische mensen houdt. En ik kan onbewust nogal hyperen.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nah nou, dat weet ik nog niet zeker.
Zenuwachtig? Waarom? Ik ben gewoon vet relaxt
Ik weet het Coos, ooit zal ik het wel leren en het beperken tot "het mijne ervan denken"quote:Op zondag 21 februari 2010 00:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Op de juiste momenten niets zeggen is een goeie eigenschap.![]()
Goh Teun, dat geldt voor jou ook wel
MET MIJ!!!!!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 00:19 schreef FANN het volgende:![]()
WIE HAD DE LAPO
HEB IK NU OOK RUZIE
en met wie ?![]()
Ik was eerst hequote:Op zondag 21 februari 2010 00:19 schreef FANN het volgende:![]()
WIE HAD DE LAPO
HEB IK NU OOK RUZIE
en met wie ?![]()
Met mij, stomme kut!quote:Op zondag 21 februari 2010 00:19 schreef FANN het volgende:![]()
WIE HAD DE LAPO
HEB IK NU OOK RUZIE
en met wie ?![]()
Zeggen dat zijn tuin en vooral zijn gras er echt niet uitziet!quote:Op zondag 21 februari 2010 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten hoe ik ruzie met jou krijg
![]()
wat zou ik daar voor moeten doen?
Je gebit inhouden.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zou niet eens weten hoe ik ruzie met jou krijg
![]()
wat zou ik daar voor moeten doen?
Gewoon gejat bedoel jequote:Op zondag 21 februari 2010 00:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Omdat ik dr laptop met hand en tand aan het verdedigen ben
en wat nu???quote:Op zondag 21 februari 2010 00:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Met mij, stomme kut!
Ik had zo'n toffe TT!!!
Het was gezelligquote:Op zondag 21 februari 2010 00:21 schreef Laysa het volgende:
Hier Kally:Ik mag zomaar een keer
![]()
hoiiiiii zeggen en ben weer weg
Nou dat ziet er ook écht niet uit!!!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 00:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeggen dat zijn tuin en vooral zijn gras er echt niet uitziet!
Ja dat klopt dan weer wel.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[vooroordeel] Omdat ik denk dat je niet van histerische mensen houdt. En ik kan onbewust nogal hyperen.[/vooroordeel]
Pietje is net zo'n meetslet als ik dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 21 februari 2010 00:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat klopt dan weer wel.
Maar gooi ik gewoon een plens wijn in je gezicht![]()
Oh er zitten wel voorwaarden aan mijn komst: Pietje!![]()
Ik wil mijn Adoptiepiet nu wel eens in het echt zien!
Godverdomme wat luxe!quote:
effe rabarber uit een potje van hak pakkenquote:
We zitten nu schaterend op de bankquote:Op zondag 21 februari 2010 00:27 schreef Coos het volgende:
Laysa en Kally jullie kunnen wel even komen helpen om mijn zak leeg te maken.![]()
Vlakbij toch?
quote:Op zondag 21 februari 2010 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
effe rabarber uit een potje van hak pakken
eerste keer at ik het heb gekocht
effe kijken of dat te vreten is
mwa... gaat bestquote:Op zondag 21 februari 2010 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
effe rabarber uit een potje van hak pakken
eerste keer at ik het heb gekocht
effe kijken of dat te vreten is
Mooi zo. Tenzij hij mij niet wil zienquote:Op zondag 21 februari 2010 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pietje is net zo'n meetslet als ik dus dat komt wel goed.![]()
Het stomme is dat ik het aanvoel als mensen niet tegen mijn hypers kunnen en daardoor juist ga hyperen.![]()
Maar ik vind het echt leuk als je zou komen!!
Ik zal het niet verder vertellenquote:Op zondag 21 februari 2010 00:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sssttt ze is even naar het toilet, kan ik gauw wat posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |