OS blijven volgen, op een gegeven moment wordt het logisch. Bij gerommel voor het doel ben ik m ook altijd kwijt hoor, maar dat zie je als commentator alleen nog enigzins fatsoenlijk denk ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:36 schreef northernlight81 het volgende:
Ijshockey is ontzettend vet, maar ik kan die puck meestal niet volgen en dan ben ik het snel beu.
puck afwachten en op de goede plek staan. De Inzaghi van de Sharks. Maar wel effectief, en zo iemand heb je ook nodig.quote:
och... Dries Boussatta, je moeder heeft een snor heeft ook zn charmesquote:Op maandag 22 februari 2010 02:41 schreef RemcoW23 het volgende:
haha echt zo`n zeiktoontje: "Miller, Miller" .. Kunnen ze goed die fans.
Is eens wat anders dan: Miller, Miller je moeder.......... Als je die fans gewoon enigzins normaal ziet doen is het NL voetbal eigenlijk best kansloos.
doe mij ook maar zon grote kom patat jaquote:Op maandag 22 februari 2010 02:44 schreef Saviola het volgende:
Ik krijg honger als ik beelden van het publiek zie.
echt hequote:Op maandag 22 februari 2010 02:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
doe mij ook maar zon grote kom patat ja
Een speler staat buitenspel als hij eerder in het aanvallende vak is dan de puck. Als een speler al in het aanvallende vak staat en een medespeler schaatst met de puck aan de stick het aanvallende vak in, wordt het spel stilgezet in verband met buitenspel. In de neutrale zone wordt dan een face-off gehouden.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:47 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is offside precies? ben een ijshockey leek
quote:Op maandag 22 februari 2010 02:48 schreef nyny83 het volgende:
de puck moet als eerste over de blauwe lijn gaat. Als er al een speler voor de blauwe lijn staat is het offside.
Dankequote:Op maandag 22 februari 2010 02:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Een speler staat buitenspel als hij eerder in het aanvallende vak is dan de puck. Als een speler al in het aanvallende vak staat en een medespeler schaatst met de puck aan de stick het aanvallende vak in, wordt het spel stilgezet in verband met buitenspel. In de neutrale zone wordt dan een face-off gehouden.
Waarbij 1) alleen geldt als de puck de blauwe lijn nog niet heeft gepasseerd.quote:Op maandag 22 februari 2010 02:52 schreef RemcoW23 het volgende:
Je hebt ook delayed-offside .. Dan wordt er niet direct gefloten voor offside, omdat het aanvallende team in buitenspelpositie de puck nog niet heeft aangeraakt. Het kan dan 2 kanten op;
1) De aanvallers moeten weer ff het vak uit en dan weer terug, buitenspel is opgeheven.
2) De aanvallers raken de puck alsnog aan in buitenspelpositie en er wordt dus wel gefloten.
Van mij mag hij nu alquote:Op maandag 22 februari 2010 03:06 schreef nyny83 het volgende:
Powerplay USA. Nu moet Brodeur het laten zien, anders mag hij het ijs af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |