Dat geldt voor ons ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt goedHet zal wel ergens april worden voor ik uberhaupt tijd heb
![]()
Ik ben een vrouw maar te lui om het te veranderen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:45 schreef sararaats het volgende:
krakkemieke, in jouw profiel staat duidelijk dat je een man bent.
maar jouw nickname zegt toch iets anders
Hey, jullie zijn allemaal uitgenodigd mocht het ooit zover komenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, ik ben dik over de dertig en dik over de trouwjurk.![]()
Laat het me weten als je zover bent.....
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat geldt voor ons ook![]()
Oh en FOT is best leuk jaVind de sfeer over het algemeen goed, ook jegens mensen die duidelijk net beginnen! En dat mis ik bij veel 'serieuze' fora.
Heb toevallig gister dit forum ontdekt: http://www.d-dig.nl/forums/
Ken jij het? Het lijkt me wel redelijk relaxt zo op het eerste gezicht, al is de FAQ erg lang
Ik heb nog een rode trouwjurk in de aanbieding..... En schoenen en tasje....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, jullie zijn allemaal uitgenodigd mocht het ooit zover komen
Een voorheen witte jurk? Is dat mooi geworden? Wel gedurfd zegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:52 schreef sararaats het volgende:
de vrouw van m'n neef had haar trouwjurk roodgeverfd
ikzelf was niet bij het huwelijk maar heb foto's gezien. dat huwelijk was in Los Angeles.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een voorheen witte jurk? Is dat mooi geworden? Wel gedurfd zeg
welke?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:55 schreef SeaOfLove het volgende:
oh shit , ik heb nog een half topic om bij te lezen, doe ik morgen wel. Ik en 3 sc's tegelijk gaat niet samenheb wel een paar posts gelezen en daar kreeg ik de slappe lach van
Het vorige topic was inderdaad vermakelijk, om te lurken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:55 schreef SeaOfLove het volgende:
oh shit , ik heb nog een half topic om bij te lezen, doe ik morgen wel. Ik en 3 sc's tegelijk gaat niet samenheb wel een paar posts gelezen en daar kreeg ik de slappe lach van
Och ja, dat is op ieder forum zo, dat er momenten zijn dat het een stuk minder isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]FOT heeft ook zo zijn momenten hoor
Wacht maar
Je komt er vanzelf achter
En dat forum ken ik nog niet. Eens ff bekijken
edit: eerste indruk is "OMG, die kleurendie layout
"
De foto's zijn niet onaardig, maar het is te klein allemaal. Dan krijg je al snel een ons-kent-ons sfeertje en dat is niet prettig
Nou, ik kan me nog ene gast herinneren daar die een geel/zwarte vis op de foto zat af te kraken omdat hij vond dat die vis grijs/zwart moest zijn. En ondanks het feit dat hij geen ene reet van vissen wist kreeg je hem niet aan het verstand dat de foto goed was en dat de vis echt gewoon geel-zwart is. En dat was mijn eerste ervaring op Belgium Digital, toen was ik er wel weer even klaar mee.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zuurpruimen niet, wel een stel kritische fotografen. En men heeft weinig met de default beginners-shots zeg maar. De doelgroep is een publiek van gevorderde hobbyist, semi-pro en pro.
De discussies gaan overigens af en toe nergens over, maar zoals met alles: je moet erom heen lezen, de plaatjes kijken, inspiratie opdoen en dan zelf lekker gaan fotograferen zoals jij dat leuk vind
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, ik kan me nog ene gast herinneren daar die een geel/zwarte vis op de foto zat af te kraken omdat hij vond dat die vis grijs/zwart moest zijn. En ondanks het feit dat hij geen ene reet van vissen wist kreeg je hem niet aan het verstand dat de foto goed was en dat de vis echt gewoon geel-zwart is. En dat was mijn eerste ervaring op Belgium Digital, toen was ik er wel weer even klaar mee.
Hmm, dat is wel een idee. Moet eigenlijk eerst even een uurtje de ogen dichtdoen en dan met een glaasje Whisky op de bank.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
Tijd voor een lekker weekendwhiskietje (dalwhinnie 15yr) en dan mij geestelijk voorbereiden op de 1500 meter.
badder zequote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
Zo. Ik was er even bijgesprongen in het warme badje waar Bluezz al in zat en heb het nu ook eindelijk een beetje warm gekregen.
Tijd voor een lekker weekendwhiskietje (dalwhinnie 15yr) en dan mij geestelijk voorbereiden op de 1500 meter.
Ohw Jeee!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:10 schreef Mirjam het volgende:
zo, kom net onder een kneiterhete douche vandaan, dawaslekker
Ik gooi er nog even een aflevering van The Wire doorheen op de DVD-speler en daarna misschien ook nog even een uurtje oogjes dicht. Schaatsen begint toch pas om 01:30?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:06 schreef TAV74 het volgende:
Moet eigenlijk eerst even een uurtje de ogen dichtdoen en dan met een glaasje Whisky op de bank.
Ik slaap altijd lekker na zo'n douche!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
was zo rood a;ls een kreeftmaar lekker heur
lekker op tijd onder de wol straks ook
01:15 lukt hier misschien nog wel, maar dat begint het pas...quote:
je mag hier wel komen wschoonmakenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:26 schreef krakkemieke het volgende:
Lol! Ik ben een goed doel! Houd hier Krakje bezig tot het schaatsen!
Waar Is hier? En ik kan alleen schoonmaken als ik niet hoef te bukken....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je mag hier wel komen wschoonmaken
oh, laat dan maarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waar Is hier? En ik kan alleen schoonmaken als ik niet hoef te bukken....
ja, erg he?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je had gedouchet, je zou gaan slapen.....
Hmmm....quote:
het is heel erg, maar ben nog wel ff op ben ik bangquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmmm....
Ga eens lekker liggen...
Wil je een verhaaltje?
Of een liedje?
Doe dat maar. Alleen een overtrek is te koud.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:53 schreef sararaats het volgende:
ik denk dat ik m'n dekbed ga opkalefateren. ik slaap nu onder de overtrek alleen.
Mijn verhaaltjes zijn ook altijd eerlijk. Misschien wil je ze niet horen voor het slapengaan.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:54 schreef krakkemieke het volgende:
Er was eens een stoer meisje.
En het zat haar zo erg tegen.
Ze had pijn. En dan konden de dokters er niks aan doen.
Dat was kut.
Maar het was een tof meisje. En ze hield alsmaar vol.
En het was een sterke meid. En uiteindelijk kwam het goed.
En misschien leefden ze lang en gelukkig. Zover kan ik niet kijken.
Naja. Stom verhaaltje.Maar het is wel waar.
jam, het viel natuurlijk 300x meequote:Op zondag 21 februari 2010 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja Mirjam! Hoe staat het er nu voor met die ene enge maar mogelijk supernuttige operatie?
hangt er van af hoe eng ze zijnquote:Op zondag 21 februari 2010 00:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mijn verhaaltjes zijn ook altijd eerlijk. Misschien wil je ze niet horen voor het slapengaan.
Ik vond het ook jammer. Ik kom gewoon volgende keer! Ik vind het heel lief dat je me mist.......quote:Op zondag 21 februari 2010 00:20 schreef SeaOfLove het volgende:
krakje ik vond het jammer dat je er vandaag niet bij was btw
Ik ben er helemaal klaar voor.quote:
Nummer 3 is hier intussen al het glas in gegaan.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:16 schreef TAV74 het volgende:
En ik ga eens even de Whisky kast opzoeken
Heb net een Caol Ila achter de kiezen, ga nu de Port Askaig open makenquote:Op zondag 21 februari 2010 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Nummer 3 is hier intussen al het glas in gegaan.
Ik ben om deze tijd alweer overgeschakeld op de slobberwhisky. gewoon een suopermarkt Geln Talloch tijdens het schaatsen.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Heb net een Caol Ila achter de kiezen, ga nu de Port Askaig open maken
ik krijg hier dus zo erg de slappe lach van en wil daarom ook vorige topic teruglezenquote:Op zondag 21 februari 2010 01:24 schreef sararaats het volgende:
voor Bluezz (sorry, het moet gewoon slijten)!
oh en Bluezz, ik heb stiekem op je site gekeken.
ik versta onder stalken dat ik aan haar deur zou gaan staan en liedjes zingen.quote:Op zondag 21 februari 2010 01:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik krijg hier dus zo erg de slappe lach van en wil daarom ook vorige topic teruglezenbluez en haar stalkstert
Als dat geen echte liefde is
Vergeet je hem niet in de brievenbus te stoppen, schat?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:00 schreef SeaOfLove het volgende:
lieve krakje ik ga morgen mijn pm lezen! oh en het kaartje voor DE is echt zo liefBen er trots op dat ik zoveel lieve mensen ken
wat nobel van jequote:Op zondag 21 februari 2010 01:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik versta onder stalken dat ik aan haar deur zou gaan staan en liedjes zingen.
ik weet haar niet eens wonen.
laat staan dat ik een gelukkig huwelijk ga breken
ga ik absoluut niet vergetenquote:Op zondag 21 februari 2010 02:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Vergeet je hem niet in de brievenbus te stoppen, schat?
en je beelde je het in dat het bluez in zo'n strak schaatspakje was?quote:Op zondag 21 februari 2010 02:57 schreef Sunnythesun het volgende:wat gaaaf!! Tuitert goud!!
![]()
![]()
![]()
![]()
nog maar een glaasje Ardbeg, kan echt niet slapen nu
Steek er een extra wortel in.quote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 03:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en je beelde je het in dat het bluez in zo'n strak schaatspakje was?
hou op, je brengt me op ideeënquote:Op zondag 21 februari 2010 03:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en je beelde je het in dat het bluez in zo'n strak schaatspakje was?
refrain:quote:
Oh man, dit is alles wat sport zo mooi maakt. Tranen van gelukquote:
Dat weer wel.quote:
Vind Bukko zo schattig er naast met zijn bescheten koppie.. volgens mij gelooft hij het pas als hij morgen die medaille krijgtquote:
Hier wel.quote:
stiekem vind ik het erg maar ze is van jou.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier wel.
Ik ga nu nog even jouw gedroomde vrouw uitwonen, als je het niet erg vind.
Ttouwens nog welquote:Op zondag 21 februari 2010 03:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat weer wel.
Ttouwens..Hobsels ook, in mijn categorie.
ik ben heel eerlijk geweest hoor maar ga tochquote:Op zondag 21 februari 2010 03:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Sara beter is het dat je hier stopt met posten en jezelf in bescherming neemt...
Right back at ya!quote:Op zondag 21 februari 2010 03:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En Sun je bent gewoon een lieverd![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 03:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
En Sun je bent gewoon een lieverd..
Prima! Zit nog steeds te sTuiterenquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 03:36 schreef Duderella het volgende:
Komt hij uit Holten ja?
Dat durrep ken ik wel. Ik zou ook heel hard gaan schaatsen als ik in Holten zou zijn opgegroeid en mijn toekomst overwoog.![]()
De omgeving vind ik wel érg mooi hoor.![]()
Nou, dat zou leuk zijnquote:Op zondag 21 februari 2010 03:37 schreef SeaOfLove het volgende:
straks bied ik nog aan om op die kutvissenbeurs mee te helpen
Bij gebrek aan beterquote:Op zondag 21 februari 2010 03:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Maar erg mooi daar ja! Wij wonen er op 30 min. rijden vandaanThijs heeft er heel lang gehandbald
O leuk, ja doe!quote:Op zondag 21 februari 2010 03:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Prima! Zit nog steeds te sTuiteren![]()
En ik vond het jammer dat ik vandaag niet de kans heb gekregen je in levende lijve te ontmoeten. Ik wil snel een keer naar Gruun' gaan (kruiden kopen bij kruiden & keramiek) dus misschien een minimeet??
wat jammer dat je er niet was dude, had krulspul voor je meegenomenquote:Op zondag 21 februari 2010 03:36 schreef Duderella het volgende:
Komt hij uit Holten ja?
Dat durrep ken ik wel. Ik zou ook heel hard gaan schaatsen als ik in Holten zou zijn opgegroeid en mijn toekomst overwoog.![]()
De omgeving vind ik wel érg mooi hoor.![]()
Was zeker gezellig. En een culinaire gids sla ik nooit afquote:Op zondag 21 februari 2010 03:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
O leuk, ja doe!
Jij of jullie zijn natúúrlijk altijd welkom hier. En ik weet ook nog wel een aantal andere leuke culinaire winkeltjes in Groningen, mocht je verder willen shoppen.
Ik hoop dat jullie meet gezellig was vandaag!
oh gut dat zou ik zowaar nog leuk vinden ookquote:Op zondag 21 februari 2010 03:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt wel! We kunnen nog wel iemand gebruiken bij de entree
![]()
Ik vind de kapper er erg goed en de Italiaan kan er ook best mee door.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Maar erg mooi daar ja! Wij wonen er op 30 min. rijden vandaanThijs heeft er heel lang gehandbald
haha nou als je echt interesse hebt.. het is wel echt hard aanpoten.. We hebben 3 kassa's (zittend), kaartcontrole (staan), goodybag uitgifte (staan) waar we de meeste mensen voor nodig hebben. Verder nog koffie rondbrengen wat vele km achter een karretje lopen betekent.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oh gut dat zou ik zowaar nog leuk vinden ookpm maar even
Ik vond het zelf helemaal niet jammerquote:Op zondag 21 februari 2010 03:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wat jammer dat je er niet was dude, had krulspul voor je meegenomen
Ohjee.. een saaie Sallander.. Goh..quote:Op zondag 21 februari 2010 03:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind de kapper er erg goed en de Italiaan kan er ook best mee door.
Ik had een paar jaar geleden een relaaasie die daar woonde. Stinkend- en stinkendrijk, maar o zo saai. Die associatie heb ik dus met Holten: al die saaie avonden daar. En maar praten over poen.![]()
Al was het dan wel weer erg leuk om met zijn zoons en hond uren te wandelen op de Holterberg.Lijkt me wel erg fijn om in die omgeing te wonen, zoals jullie doen.
Ja ik weet wat je bedoelt, met de Waag. Ben ik nog nooit geweest, maar staat goed bekend hier. Kruiden & Keramiek aan de Vismarkt is inderdaad erg leuk! Kun je ook lekkere olijfoliën kopen!quote:Op zondag 21 februari 2010 03:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Was zeker gezellig. En een culinaire gids sla ik nooit afIk ben 1x in Gruun geweest, 2 jaar geleden met mijn vader. Nachtje in een B&B doorgebracht, gegeten in een hippe tent aan de waag?? denk ik? Was deels nog het oude pand, deels modern met hangende beelden.. Was erg lekker trouwens.. En dus bij Kruiden&Keramiek naar binnen gelopen en 2 potjes mee genomen maar had veeeeel meer willen kopen. Was me te veel sjouwen..
Dit jaar trouwens met mijn vader naar Leiden
In Hellendoorn woont toevallig weer een zus van me. Midden in het bos.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohjee.. een saaie Sallander.. Goh..![]()
Maar idd het is echt prachtig. Ik ga meestal aan de kant van Nijverdal-Hellendoorn lopen. Daar zijn twee grote losloop gebieden waar ik Sam lekker kan laten razen..
Ja, we zijn toen eigenlijk per ongeluk in de Waag terecht gekomen. We zaten daar biertjes te drinken na het shoppen, toen kwam er ineens een dj.. geinig. En we moesten nog een eetgelegenheid verzinnen. We hadden wel een boekje maar geen zin om op te staan. Toen kwamen we er achter dat ze boven een restaurant hadden en daar hebben we toen gegeten. Echt een onwijs leuke stek!! Heb er nog wel wat foto's van gemaakt.. maar die staan denk ik op een losse harde schijf.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja ik weet wat je bedoelt, met de Waag. Ben ik nog nooit geweest, maar staat goed bekend hier. Kruiden & Keramiek aan de Vismarkt is inderdaad erg leuk! Kun je ook lekkere olijfoliën kopen!
Leiden is zo verschrikkelijk leuk! Daar heb ik nog eens gestudeerd. 150 jaar geleden.
quote:Op zondag 21 februari 2010 03:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
In Hellendoorn woont toevallig weer een zus van me. Midden in het bos.
O daar hebben we het al eens over gehad, mbt. bevriende campingbazen.
Was dat niet het Nieuwscafé sun?quote:Op zondag 21 februari 2010 03:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, we zijn toen eigenlijk per ongeluk in de Waag terecht gekomen. We zaten daar biertjes te drinken na het shoppen, toen kwam er ineens een dj.. geinig. En we moesten nog een eetgelegenheid verzinnen. We hadden wel een boekje maar geen zin om op te staan. Toen kwamen we er achter dat ze boven een restaurant hadden en daar hebben we toen gegeten. Echt een onwijs leuke stek!! Heb er nog wel wat foto's van gemaakt.. maar die staan denk ik op een losse harde schijf.
Anyway.. ik wil absoluut naar K&K. De Indonesische en 5-kruidenmix zijn errug lekker
Oh dat zou zomaar kunnen hoor. Het is een nieuw gebouw dat met een glazen dak (buiten om) aan een heel oud gebouw zit.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Was dat niet het Nieuwscafé sun?
Ja, Nieuwscafé.quote:Op zondag 21 februari 2010 03:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat zou zomaar kunnen hoor. Het is een nieuw gebouw dat met een glazen dak (buiten om) aan een heel oud gebouw zit.
Truste zonneke!quote:Op zondag 21 februari 2010 04:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou, dan doen we dat dus gewoon een keer![]()
![]()
Ga nu wel naar bed overigens.. moet morgen tegen een uur of half 5 in Arnhem mijn broertje ophalen dus moet dan wel een keer wakker en fit zijn![]()
Truste Dude![]()
![]()
En iedereen die toevallig nog wakker is en dit leest
Nee hoor, dat is bij jou een dagvullende constante.quote:Op zondag 21 februari 2010 04:13 schreef sararaats het volgende:
ik ben nog wakkermaar nu ben ik echt weg !
hoe later hoe vager ik word
Jup, maar de goede volgorde is dit:quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef Isabeau het volgende:
En hier heb ik toch echt hartelijk om gelachen vandaag:
keer of 20x gewekt voor speentje vannachtquote:Op zondag 21 februari 2010 08:44 schreef Stereotomy het volgende:
gewekt door m'n nichtje, vermoeiend zo'n mormel. Hoe doe je dat FC?
En moggel.
Ja dus (les aan tara: lees eerst hele topic voordat je reageert)quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:54 schreef Isabeau het volgende:
Freecell, hadden jullie het antwoord ook gezien op 'I'm fucking Matt Damon?'
Oepsquote:Op zondag 21 februari 2010 10:02 schreef freecell het volgende:
Leander had net TARA's nachtkastje volledig leeggehaald. Dit met de kraamverzorgster ernaast.
De enige kast op de aardbol die hij even NIET mocht leeghalen met iemand erbij
Kans dat ze het gemist heeft: 0
Kuch
quote:Op zondag 21 februari 2010 10:02 schreef freecell het volgende:
Leander had net TARA's nachtkastje volledig leeggehaald. Dit met de kraamverzorgster ernaast.
Kuch
quote:Op zondag 21 februari 2010 10:02 schreef freecell het volgende:
Kuch
*proest* Werkt ie in de Efteling ofzeau?quote:Op zondag 21 februari 2010 10:05 schreef Windigo het volgende:
LOL
Nee, lang, rood half lang haar, baardje, groene ogen, middeleeuwse kledij en trein =P
Hehehequote:Op zondag 21 februari 2010 10:02 schreef freecell het volgende:
Kuch
Ach ja, aan de 80-40-20 regel voldoen én sociaal intelligent is een zeldzame combi hé?quote:Op zondag 21 februari 2010 03:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind de kapper er erg goed en de Italiaan kan er ook best mee door.
Ik had een paar jaar geleden een relaaasie die daar woonde. Stinkend- en stinkendrijk, maar o zo saai. Die associatie heb ik dus met Holten: al die saaie avonden daar. En maar praten over poen.![]()
Al was het dan wel weer erg leuk om met zijn zoons en hond uren te wandelen op de Holterberg.Lijkt me wel erg fijn om in die omgeing te wonen, zoals jullie doen.
Nee. Hij houdt net als ik gewoon van aparte kleding. Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 21 februari 2010 10:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
*proest* Werkt ie in de Efteling ofzeau?
Niks mis mee natuurlijkquote:Op zondag 21 februari 2010 10:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee. Hij houdt net als ik gewoon van aparte kleding. Wat is daar mis mee?
An sich niets, ik houd zelf ook van aparte kledingquote:Op zondag 21 februari 2010 10:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Nee. Hij houdt net als ik gewoon van aparte kleding. Wat is daar mis mee?
Hey, nu we het er toch over hebben (zo ongeveer dan), weet jij waar de Boteringepoort zich bevond(/bevindt?quote:Op zondag 21 februari 2010 09:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik lees dat hele gedoe over Waag, ik maar denken wat er wordt bedoeld, maar gaat gewoon over het goudkantoortje
http://nl.wikipedia.org/wiki/Goudkantoor
Leuk en mooi oud gebouw, maar lang niet het oudste van de stad, het komt uit 1635. In de Oude Boteringestraat staan panden uit de 13e eeuw
Tsja, jij hoeft het ook niet te doen toch?quote:Op zondag 21 februari 2010 10:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
An sich niets, ik houd zelf ook van aparte kleding![]()
Alleen om nou met een veren op mn muts en een buis met laarzen over straat te gaan nou, nee
Mens,quote:Op zondag 21 februari 2010 10:48 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, jij hoeft het ook niet te doen toch?
Ik vind het alleen een beetje jammer dat er anno 2010 nog steeds mensen zijn die anderen uit moeten lachen om wat zij leuk vinden
Tsja, misschien ben ik een beetje te fel op je geweestquote:Op zondag 21 februari 2010 10:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mens,ik word ook wel eens uitgelachen om wat ik leuk vind maar daar heb ik gewoon schijt aan hoor
Welcome to the real world. Overal op FoK! worden mensen uitgelachen om wat ze doen en leuk vinden. Zoals hier: Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #27quote:Op zondag 21 februari 2010 10:48 schreef Windigo het volgende:
Ik vind het alleen een beetje jammer dat er anno 2010 nog steeds mensen zijn die anderen uit moeten lachen om wat zij leuk vinden
Ja hoor, naast Corps de Garde. In de straat is het zelfs aangegeven door een stalen markering met licht erin.quote:Op zondag 21 februari 2010 10:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey, nu we het er toch over hebben (zo ongeveer dan), weet jij waar de Boteringepoort zich bevond(/bevindt?)?
Mjahquote:
nietquote:Op zondag 21 februari 2010 11:13 schreef minilot het volgende:
Hm. Drie topics teruglezen, of niet? Even denken.
Oh, super! Dat wist ik niet, leuk dat er nog een 'aandenken' van is.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja hoor, naast Corps de Garde. In de straat is het zelfs aangegeven door een stalen markering met licht erin.
Zie hier op Streetview
Hoezo?
Primaquote:Op zondag 21 februari 2010 11:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Al bezig.Hoe is het met de kleine?
![]()
Wat zat er in dat kastje dan?quote:Op zondag 21 februari 2010 11:12 schreef freecell het volgende:
Mjah
Dat zij dat tegenkwam vind ik echt geen drama. 't waren geen vleeshaken oid.
Maar ik ben bang dat ze er met haar collegae over gaat ouwehoeren(lees: leuke mens van begin van de week)
Hoi Rtquote:Op zondag 21 februari 2010 11:52 schreef Rtificial het volgende:
Zo, ons elfje is de nacht weer doorgekomen, Wel wat onrustig gedroomd, maar toch geslapen.
Op zichzelf is de toestand stabiel, alleen is ze wat verdrietig. Ze wil graag weg van de IC naar d'r eigen kamer.
Verder is ze erg benauwd, en krijgt maar weinig zuurstof binnen doordat ze vanochtend een flinke bloadneus heeft gehad, en d'r neus daardoor een beetje dicht zit.
quote:Op zondag 21 februari 2010 11:53 schreef TAV74 het volgende:
grootste topprestatie bij de OS wordt toch weer geleverd door de kijkers geloof ik
Tuitert kan nooit zo moe zijn als ik
Vraag me wel af waarom ik nu in bed wakker was en nu beneden al weer zin heb om het bed in te duiken
Kan het me helemaal voorstellen. Zit nu weer met natte ogen terug te kijkenquote:Op zondag 21 februari 2010 11:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
golfer ligt nog heerlijk te dromen van gouwe plakku denk ik. Ik werd wakker en het eerste wat ie zei was : We hebben goud! Onverwacht! En draaide zich weer lekker om![]()
De huizen aan de Oude Boteringestraat zijn goed gedocumenteerd, inclusief bewoners. Daar kwam ik achter toen ik een stuk heb geschreven over de Oude Rechtbank (huidige faculteit theologie)quote:Op zondag 21 februari 2010 11:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, super! Dat wist ik niet, leuk dat er nog een 'aandenken' van is.
Ik vroeg dat omdat de schrijver van het gedicht dat ik analyseer voor m'n scriptie gewoond moet hebben tussen de Boteringepoort en de Academie, zo ongeveer.
Oh, echt? Het is niet echt nodig om precies te weten waar 'ie gewoond heeft, maar interessant is het natuurlijk wel!quote:Op zondag 21 februari 2010 13:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De huizen aan de Oude Boteringestraat zijn goed gedocumenteerd, inclusief bewoners. Daar kwam ik achter toen ik een stuk heb geschreven over de Oude Rechtbank (huidige faculteit theologie)
En wat betreft dat kastje, ik denk dat een inventarisatie niet nodig is
quote:Op zondag 21 februari 2010 09:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jup, maar de goede volgorde is dit:
Dan snap je waar dit nu om ging. Matt Damon nam wraak via Kimmel's vriendin Sarah Silverman
Jaren geleden liep ik in zo'n prachtige gothic jurk over straat (ben geen gothic, mocht gewoon graag van die jurken dragen haha) en toep riep een klein meisje: "Kijk mama, een prinses!!" Dat kind heeft alle rare blikken voor altijd als sneeuw voor de zon doen verdwijnenquote:Op zondag 21 februari 2010 10:48 schreef Windigo het volgende:
Tsja, jij hoeft het ook niet te doen toch?
Bedankt voor de update. Merk aan mezelf dat ik het een beetje probeer te negeren, maar dat doe ik alleen als ik iets gewoon veel te eng vindquote:Op zondag 21 februari 2010 11:52 schreef Rtificial het volgende:
Zo, ons elfje is de nacht weer doorgekomen, Wel wat onrustig gedroomd, maar toch geslapen.
Op zichzelf is de toestand stabiel, alleen is ze wat verdrietig. Ze wil graag weg van de IC naar d'r eigen kamer.
Verder is ze erg benauwd, en krijgt maar weinig zuurstof binnen doordat ze vanochtend een flinke bloadneus heeft gehad, en d'r neus daardoor een beetje dicht zit.
Dat ja! En zou je ieamnd mij het adres ook nog even willen pm'en? Dan stuur ik ook een kaartje!quote:Op zondag 21 februari 2010 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedankt voor de update. Merk aan mezelf dat ik het een beetje probeer te negeren, maar dat doe ik alleen als ik iets gewoon veel te eng vind(en zeg in godsnaam niet tegen d'r dat ene Isabeau het allemaal eng vindt) Ik ben dol op Elfje en hoop dat ze goed en snel opknapt. Reuze bedankt dat je ons op de hoogte houdt. Jij ook nog een knuffel voor de hele shitzooi.
quote:Op zondag 21 februari 2010 11:55 schreef Bluezz het volgende:
golfer ligt nog heerlijk te dromen van gouwe plakku denk ik. Ik werd wakker en het eerste wat ie zei was : We hebben goud! Onverwacht! En draaide zich weer lekker om![]()
Ik zat het ook al te denken. Wordt nu wel tijd dat hij even komt zwaaien hier.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
heeft braamyo zich na de meet nog ergens gemeld?vind dat altijd zo naar als ze dan niets melden
hier ookquote:Op zondag 21 februari 2010 14:37 schreef Sunnythesun het volgende:
@ rT: bedankt voor de update.. en wederom komt er sterkte en zo jullie kant op..![]()
Zo, wakker geloof ik (al wel even hoor, kom er niet net uitrollen, zo erg is het ook weer niet). Over een uurtje de auto in om mijn broertje op te halen.
Ohja en Lowlandstickets besteld
Lekker potje tot nu toe inderdaadquote:
Heb jij een goede slijter in de buurt of bestel je het via internet?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:07 schreef borisz het volgende:
Zojuist mijn 197ste biertje ingevoerd op ratebeer.com
Toevallig 1tje uit Schotland: BrewDog Riptide
Bierkoning in Amsterdam en een slijterij in IJmuiden zijn mijn winkels voor speciaal bier.quote:Op zondag 21 februari 2010 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb jij een goede slijter in de buurt of bestel je het via internet?
Mag ik niet zeggen anders krijg ik Bloes achter mij aanquote:
Ah okee. Best ver weg voor mij. Bezorgen ze ook thuis en bestellingen via internet?quote:Op zondag 21 februari 2010 15:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Bierkoning in Amsterdam en een slijterij in IJmuiden zijn mijn winkels voor speciaal bier.
www.bierwinkel.eu is een online bierwinkelquote:Op zondag 21 februari 2010 15:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah okee. Best ver weg voor mij. Bezorgen ze ook thuis en bestellingen via internet?
Ah, eens even loerenquote:Op zondag 21 februari 2010 15:42 schreef borisz het volgende:
[..]
www.bierwinkel.eu is een online bierwinkel
www.bierkoning.nl is versturen alleen pakketten.
Dan gaan we iedereen hier even ontopic wakkerschuddenquote:
ach maak je niet druk.quote:Op zondag 21 februari 2010 10:55 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, misschien ben ik een beetje te fel op je geweestMaar ik heb gister in Utrecht ook al 20 keer moeten horen ''dat het carnaval al voorbij was'' en dus is mijn tolerantie nu een beetje laag
In cul lijkt me onwaarschijnlijkquote:Op zondag 21 februari 2010 18:12 schreef Memento-Mori het volgende:
iemand die weet waar ik een huurmoordenaar kan vinden?
Braamyoquote:Op zondag 21 februari 2010 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In cul lijkt me onwaarschijnlijkProbeer DEF eens.
Die lijkt me daar veel te lief voor.quote:
cyaankali!quote:Op zondag 21 februari 2010 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik ben echt zoooo intens kwaad, sommige mensen veranderen nooit, lees: exen. en ja ik ben n stomme doosquote:Op zondag 21 februari 2010 18:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
he, bah, alweer?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben echt zoooo intens kwaad, sommige mensen veranderen nooit, lees: exen. en ja ik ben n stomme doos
ja, ok, da's wel vaag...quote:Op zondag 21 februari 2010 19:09 schreef Memento-Mori het volgende:
overigens vind ik het inmiddels echt tijd geworden dat braamyo zich hier laat zienlaatst online: 1 dag en 8 uur geleden....
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:14 schreef Bluezz het volgende:
Is braam nou nóg niet gesignaleerd? Dat OV loopt echt de spuigaten uit hoor![]()
Wij de 60e verjaardag van zus weer overleefd, mijn ouwe taaie moedertje van 89,5 gaat zo te zien de 90 ook nog wel halen
maar nee, die exen zijn stomme dozen.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben echt zoooo intens kwaad, sommige mensen veranderen nooit, lees: exen. en ja ik ben n stomme doos
Dubbel he? Gelukkig je eigen gedoetje weer terug, maar het is toch erg lekker dat het allemaal gedaan wordtquote:Op zondag 21 februari 2010 18:35 schreef freecell het volgende:
Wij zijn kraamzorgloosNu moet ik de was en stofzuigen ed weer zelf doen en krijg ik niet meer elke dag schoon beddegoed (scheelt ook weer was
) maar verder zie ik alleen maar voordelen
Ik bij zus op zolder, vandaag naar ouders geweest. Band met mijn zus wordt steeds beterquote:Op zondag 21 februari 2010 11:32 schreef Bluezz het volgende:
Teruggelezen, en Tara's nachtkasjePics or
![]()
Steer, was je zus bij jou of was jij bij je zus? Nichtje wel ok?
Ik zat te denken rT, misschien had Elfje onbewust al door dat haar lichaam moeilijk zou doen, en dat ze daardoor zich niet helemaal top voelde om een meet te gaan doen. Bedankt voor de updates, dat waardeer ik (en ik weet zeker de anderen ook) zeer. Ik hoop dat het morgen weer een stukje beter gaat met DE.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:52 schreef Rtificial het volgende:
Probeer eens dat ding uit het nachtkastje van Freecell of waar heb je het over?quote:
Maar je ruikt wél verdomde goed.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hij komt wel.quote:
CUL SC More cowebell please!quote:Op zondag 21 februari 2010 19:23 schreef Stereotomy het volgende:
Probeer eens dat ding uit het nachtkastje van Freecell of waar heb je het over?
Ja, gebruik in hemelsnaam dat ding van Freecell in plaats van een Cowbellquote:
owkeeyquote:Op zondag 21 februari 2010 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, gebruik in hemelsnaam dat ding van Freecell in plaats van een Cowbell
t zou zoveel schelen als ik m los had kunnen laten na de eerste keer maar nee hoor, maar het enige dat hij doet is keer op keer opneiuw kwetsenquote:Op zondag 21 februari 2010 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar je ruikt wél verdomde goed.Rustig maar, 't is niet voor niets een ex.
[..]
Hij komt wel.Hij kan 3 dagen overleven op droog voedsel en een potje kerriepoeder.
Vraag het rT, is aan hem om te beslissen.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:41 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik denk eigenlijk dat DE vooral voorzichtig is met haar thuisadresDa 'vasten' van hier mogen het toch allicht wel weten?
Jij bent mooi als je lachtquote:Op zondag 21 februari 2010 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t zou zoveel schelen als ik m los had kunnen laten na de eerste keer maar nee hoor, maar het enige dat hij doet is keer op keer opneiuw kwetsenen nu hou ik er over op
Ook zo.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vraag het rT, is aan hem om te beslissen.
Is het je tussentijdse colloquiumachtig iets van je AIOschap trouwens?quote:Op zondag 21 februari 2010 19:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ook zo.
Zo. Ik zal blij zijn als het morgenavond is! /klaag
Zandhaasquote:Op zondag 21 februari 2010 19:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dubbel he? Gelukkig je eigen gedoetje weer terug, maar het is toch erg lekker dat het allemaal gedaan wordt
Ik ben blij, want ik had vanmiddag Molen "de Zandhaas" gemaild of ze khdarm meel verkopen en het antwoord was ja! Dus ik ga eind van deze week een kg halen en eens mee experimenteren![]()
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is het je tussentijdse colloquiumachtig iets van je AIOschap trouwens?
Mocht je met los een keer deze richting op komen, laat het me weten, kunnen we een keertje uit eten. Heb jullie al anderhalf jaar niet meer gezien.
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:02 schreef z80 het volgende:
gezien het tijdstip en de plaats waar hij zich morgen vroeg moet melden,
zal hij wel in de trein zitten.
Hey Lurkerquote:
Blijft toch altijd grappig om te zien hoe sommige mensen precies aan je verwachtingen voldoen en anderen echt totaal en geheel niet.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef Bluezz het volgende:
De meeste mensen zijn heel anders IRL dan online. Is gewoon een gegeven.
Vaak ook stiller
en waarschijnlijk te verlegen om iets te zeggen. maar goed, ik ga weer wat zwerven.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef Bluezz het volgende:
Vaak ook stiller
Vertel?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Blijft toch altijd grappig om te zien hoe sommige mensen precies aan je verwachtingen voldoen en anderen echt totaal en geheel niet.
toen had ik nog een volle bos haarquote:
Nou, Golfer, Blues en P de hoog voldeden eigenlijk precies aan mijn verwachtingenquote:
Jij stiller?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:09 schreef Bluezz het volgende:
Vaak ook stiller
Ik herken dat welquote:Op zondag 21 februari 2010 20:19 schreef TAV74 het volgende:
Nou, Golfer, Blues en P de hoog voldeden eigenlijk precies aan mijn verwachtingenAlle anderen geheel of gedeeltelijk niet
ClumsyClown!quote:Op zondag 21 februari 2010 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herken dat welDat je een heel ander beeld van iemand hebt gevormd of dat iemand zich heel anders voordoet online. Best fascinerend. Het meest bijzonder was toen iemand me op een meet een hand gaf om zich voor te stellen en ik heel verrast uitriep 'Je bent een vrouw!'
Was je daar bij?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
ClumsyClown!
Wat win ik?
Oh nee, dat was met een hoofddoek.
Steer is een schatquote:Op zondag 21 februari 2010 20:25 schreef TAV74 het volgende:
Steer was trouwens een stuk liever dan ik dacht
Ja echt?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was je daar bij?Ja, dat was clumsyclown haha
Ik ben doorgaans ook allergisch voor andere INFJs en ENFJs dus ik snap die beeldvorming wel.quote:Op zondag 21 februari 2010 20:25 schreef TAV74 het volgende:
Steer was trouwens een stuk liever dan ik dacht
quote:Op zondag 21 februari 2010 20:27 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben doorgaans ook allergisch voor andere INFJs en ENFJs dus ik snap die beeldvorming wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |