Dat geldt voor ons ookquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klinkt goedHet zal wel ergens april worden voor ik uberhaupt tijd heb
![]()
Ik ben een vrouw maar te lui om het te veranderen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:45 schreef sararaats het volgende:
krakkemieke, in jouw profiel staat duidelijk dat je een man bent.
maar jouw nickname zegt toch iets anders
Hey, jullie zijn allemaal uitgenodigd mocht het ooit zover komenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:43 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, ik ben dik over de dertig en dik over de trouwjurk.![]()
Laat het me weten als je zover bent.....
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat geldt voor ons ook![]()
Oh en FOT is best leuk jaVind de sfeer over het algemeen goed, ook jegens mensen die duidelijk net beginnen! En dat mis ik bij veel 'serieuze' fora.
Heb toevallig gister dit forum ontdekt: http://www.d-dig.nl/forums/
Ken jij het? Het lijkt me wel redelijk relaxt zo op het eerste gezicht, al is de FAQ erg lang
Ik heb nog een rode trouwjurk in de aanbieding..... En schoenen en tasje....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, jullie zijn allemaal uitgenodigd mocht het ooit zover komen
Een voorheen witte jurk? Is dat mooi geworden? Wel gedurfd zegquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:52 schreef sararaats het volgende:
de vrouw van m'n neef had haar trouwjurk roodgeverfd
ikzelf was niet bij het huwelijk maar heb foto's gezien. dat huwelijk was in Los Angeles.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een voorheen witte jurk? Is dat mooi geworden? Wel gedurfd zeg
welke?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:55 schreef SeaOfLove het volgende:
oh shit , ik heb nog een half topic om bij te lezen, doe ik morgen wel. Ik en 3 sc's tegelijk gaat niet samenheb wel een paar posts gelezen en daar kreeg ik de slappe lach van
Het vorige topic was inderdaad vermakelijk, om te lurken.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:55 schreef SeaOfLove het volgende:
oh shit , ik heb nog een half topic om bij te lezen, doe ik morgen wel. Ik en 3 sc's tegelijk gaat niet samenheb wel een paar posts gelezen en daar kreeg ik de slappe lach van
Och ja, dat is op ieder forum zo, dat er momenten zijn dat het een stuk minder isquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]FOT heeft ook zo zijn momenten hoor
Wacht maar
Je komt er vanzelf achter
En dat forum ken ik nog niet. Eens ff bekijken
edit: eerste indruk is "OMG, die kleurendie layout
"
De foto's zijn niet onaardig, maar het is te klein allemaal. Dan krijg je al snel een ons-kent-ons sfeertje en dat is niet prettig
Nou, ik kan me nog ene gast herinneren daar die een geel/zwarte vis op de foto zat af te kraken omdat hij vond dat die vis grijs/zwart moest zijn. En ondanks het feit dat hij geen ene reet van vissen wist kreeg je hem niet aan het verstand dat de foto goed was en dat de vis echt gewoon geel-zwart is. En dat was mijn eerste ervaring op Belgium Digital, toen was ik er wel weer even klaar mee.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zuurpruimen niet, wel een stel kritische fotografen. En men heeft weinig met de default beginners-shots zeg maar. De doelgroep is een publiek van gevorderde hobbyist, semi-pro en pro.
De discussies gaan overigens af en toe nergens over, maar zoals met alles: je moet erom heen lezen, de plaatjes kijken, inspiratie opdoen en dan zelf lekker gaan fotograferen zoals jij dat leuk vind
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, ik kan me nog ene gast herinneren daar die een geel/zwarte vis op de foto zat af te kraken omdat hij vond dat die vis grijs/zwart moest zijn. En ondanks het feit dat hij geen ene reet van vissen wist kreeg je hem niet aan het verstand dat de foto goed was en dat de vis echt gewoon geel-zwart is. En dat was mijn eerste ervaring op Belgium Digital, toen was ik er wel weer even klaar mee.
Hmm, dat is wel een idee. Moet eigenlijk eerst even een uurtje de ogen dichtdoen en dan met een glaasje Whisky op de bank.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
Tijd voor een lekker weekendwhiskietje (dalwhinnie 15yr) en dan mij geestelijk voorbereiden op de 1500 meter.
badder zequote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
Zo. Ik was er even bijgesprongen in het warme badje waar Bluezz al in zat en heb het nu ook eindelijk een beetje warm gekregen.
Tijd voor een lekker weekendwhiskietje (dalwhinnie 15yr) en dan mij geestelijk voorbereiden op de 1500 meter.
Ohw Jeee!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:10 schreef Mirjam het volgende:
zo, kom net onder een kneiterhete douche vandaan, dawaslekker
Ik gooi er nog even een aflevering van The Wire doorheen op de DVD-speler en daarna misschien ook nog even een uurtje oogjes dicht. Schaatsen begint toch pas om 01:30?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:06 schreef TAV74 het volgende:
Moet eigenlijk eerst even een uurtje de ogen dichtdoen en dan met een glaasje Whisky op de bank.
Ik slaap altijd lekker na zo'n douche!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
was zo rood a;ls een kreeftmaar lekker heur
lekker op tijd onder de wol straks ook
01:15 lukt hier misschien nog wel, maar dat begint het pas...quote:
je mag hier wel komen wschoonmakenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:26 schreef krakkemieke het volgende:
Lol! Ik ben een goed doel! Houd hier Krakje bezig tot het schaatsen!
Waar Is hier? En ik kan alleen schoonmaken als ik niet hoef te bukken....quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je mag hier wel komen wschoonmaken
oh, laat dan maarquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waar Is hier? En ik kan alleen schoonmaken als ik niet hoef te bukken....
ja, erg he?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je had gedouchet, je zou gaan slapen.....
Hmmm....quote:
het is heel erg, maar ben nog wel ff op ben ik bangquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmmm....
Ga eens lekker liggen...
Wil je een verhaaltje?
Of een liedje?
Doe dat maar. Alleen een overtrek is te koud.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:53 schreef sararaats het volgende:
ik denk dat ik m'n dekbed ga opkalefateren. ik slaap nu onder de overtrek alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |